Pakastealkion siirto (PAS)

Päivitämpäs taas tilannetta tännekin, eli PAS suunnitteilla taas tähän kiertoon.
Nyt jännäilemään ja outtelemaan miten ovis sattuu..(kun omaan kiertoon olis tarkoitus tehdä).

Pliis:smiley-angelic001 ei ainakaan maanantaina..
vähintään tiistaille pitäis päästä, että pääsis yli viikonlopusta.

:3some Kolme alkiota oisi pakkasessa, kun siirtoon vain pääsisi :Heartred :Heartred :Heartred
 
Onko jotain muuttujia pelissä ettei menisi suunnitellun mukaisesti? Ilmeisesti kuitenkin ovulaatio osui hyvin :)
Eka PAS, että oikeestaan tällä hetkellä pelottaa eniten se alkion sulatusvaihe, että selviääkö alkio siitä.. Ovulaatio sattui nyt just sopivasti :smiley-ashamed004
Tänään O+ ja ultralla vielä tilanteen tarkistus.

tuoresiirto meni aikoinaan ihan Ok, vaikka silloin pelkäsinkin siirtokatetrin laittoa, kun insseissä sen laitto oli haastavaa..
Nytkin hieman mietityttää just se että meneekö katetri jouhevasti paikoilleen, en tahtoisi siihen siirtotilanteeseen mitään ylimääräisiä ongelmia.. :smiley-ashamed008
 
Tähänkin ketjuun päivitystä, eli yksi huurulainen mukaan saatu (5pv ikäinen) :smiley-angelic003 :Heartred
Kaksi jäi vielä pakkaseen.

nyt alko ”piinaviikot”

:nailbiting: :happy: :nailbiting: :happy:
 
Moikka! Eilen olin ultrassa ja siirtoon päästään 28.4. olin sekoillut sen estradotin kanssa ja vaihtanut laastarit 3 päivän aamuna, vaikka olis pitänyt 4 päivänä vaihtaa. Kuinka sitä voikin olla niin taukki. No kohdun limakalvo näytti oikein hyvältä 10 mm ja siirto tulossa ensi keskiviikkona lahja-alkiolla. Tsemppiä kaikille!
 
Moikka! Eilen olin ultrassa ja siirtoon päästään 28.4. olin sekoillut sen estradotin kanssa ja vaihtanut laastarit 3 päivän aamuna, vaikka olis pitänyt 4 päivänä vaihtaa. Kuinka sitä voikin olla niin taukki. No kohdun limakalvo näytti oikein hyvältä 10 mm ja siirto tulossa ensi keskiviikkona lahja-alkiolla. Tsemppiä kaikille!

Ihanaa kuulla, että teillä on edennyt. :)
Onneksi ei haitannut tuo laastarin vaihto kuitenkaan. Mieti, enää 6 yötä siirtoon!
 
Jonkin verran nipistelyjä ja pikku jomotuksia vatsalla. vv reilusti ja ehkä hieman rintoja aristanut, välillä etovaa oloa.
Sinänsä siis hyvältä kuulostaa, mutta kun ei oikein tiiä mitkä aiheutuu tukilääkkeistä.
Terolut mm. Laitettiin myös se kiinnittymistä tukeva pistos (gonapeptyl) kun onnistuneessa siirrossa se oli mukana.
 
Ihanaa kuulla, että teillä on edennyt. :)
Onneksi ei haitannut tuo laastarin vaihto kuitenkaan. Mieti, enää 6 yötä siirtoon!

Joo onneksi ei!! Niinpä! Aika menee kuin siivillä 2-vuotiaan tyttären, koiranpennun ja kahden muun koiran kanssa. Nyt vielä tarkasti kaikki lääkkeet ym naamaan niin eiköhän se siitä.
 
Onko kellään kokemusta, että pas ultrassa löytyy johtofolli, mutta ovulaatiota ei tule kierrossa? Kp14 löytyi 17mm johtofolli ja limis oli 10,9mm. Nyt kp18 ja ovulaatiosta ei tietoakaan. Alla vielä Letrot kp 3-7, joilla aiemmissa kierroissa ovis kp 16-17. Kylläpä tämä meni helpoksi myöhäsen km jälkeen. Kierto on yleensä 31pv.
 
Onko kellään kokemusta, että pas ultrassa löytyy johtofolli, mutta ovulaatiota ei tule kierrossa? Kp14 löytyi 17mm johtofolli ja limis oli 10,9mm. Nyt kp18 ja ovulaatiosta ei tietoakaan. Alla vielä Letrot kp 3-7, joilla aiemmissa kierroissa ovis kp 16-17. Kylläpä tämä meni helpoksi myöhäsen km jälkeen. Kierto on yleensä 31pv.

Ovulaatiotestit ei välttämättä näytä ovulaatiota, vaikka se tapahtuisi. Testaatko kuitenkin kahdesti päivässä?
 
Ovulaatiotestit ei välttämättä näytä ovulaatiota, vaikka se tapahtuisi. Testaatko kuitenkin kahdesti päivässä?

Ainakin aina ennen näyttänyt, nyt digeissä olevat tikun viivatki lähinnä heikentynyt. Yks päivä testasin 3krt. :hungover: Vaan aiheuttaa vaan lisää stressiä, jos koko ajan testailee. Pitää varmaan tänään illallakin testata. Sunnuntaihin asti aattelin testailla, kun eikai tuo limakalvokaan loputtomiin hyvä ole sitten jo kp20.
 
Mulla oli pas luonnolliseen kiertoon. Yleensä ovis about kp14 tienoilla, suht säännöllinen kierto. Ultrassa (oisko ollu kp12) johtofolli vasemmalla, mutta lääkäri meinas että joitain päiviä menee ennenku irtoaa. Lopulta ovis tais olla kp20/21. Ikinä ei oo noin myöhään ollut ovulaatiota, usko meinas täysin loppua kun sitä testailin. Alkionsiirrossa lääkäri oli sitä mieltä että ovulaatio ois ollut oikealla puolella. Itse siis järkeilin, että se vasemman puolen johtofolli luovutti jossain vaiheessa ja oikealta tuli uusi johtofolli. Vasuri on muutenkin mulla aina ollut laiskempi puoli. Tässä kierrossa ja siirrossa oli muutenkin monenmoista häikkää, mutta silti siitä saatiin lapsi syliin. Toivotaan parasta, Benelope!
 
Heippa taas tänne!
Olen ollut hetken poissa kun raskaustesti näytti joulukuussa plussaa ensimmäisen icsin ensimmäisestä pakkassiirrosta, mutta keskeytynyt keskenmeno tuli rv8+4 josta sain tietää vasta 11+5... Siitä sitten joutui pitämään välikierron ennen uutta siirtoa.

Nyt sitten siirtokierto koitti ja ovis osui perjantai illalle (kp13 kun edellisessä kierrossa kp19) eli päästään ensi viikolla siirtoon =) Meillä on vielä kaksi 5pvn blastoa pakkasessa eli siirto on todennäköisesti ke tai to.

Mielenkiinnolla odotan vastausta kysymykseeni kun mietin siirtoajankohtaa. Tilkassa siirtävät ovis +alkion ikä ja ovis tulee ilmoittaa aamulla ennen klo 10. Mutta viimeksi viime vuonna mulla näytti sunnuntai aamuna negaa ja koska maanantai olisi ollut nounou päivä ovikselle niin testasin vielä su iltana jolloin mäytti plussaa ja siirto pe - - > raskaus alkoi.

Nyt ovis perjantai aamuna nega ja iltana posi niin kysyin huvikseen onko siirto parempi ke vai to. "sääntöjen mukaan" jos mentäisiin niin aamuisin vain testaus ja lauantainahan se olisi näyttänyt vasta hymynaamaa eli siirto to, mutta mites nyt.

Elo tsemppiä piinailuihin! Meinaatko koska testata?

Jinnakoo hauska kuulla että lähes kaimalla on lähes samana aikaan siirto! Päästään piinailemaan yhdessä =)

Cherryred kiva kuulla että sinäkin pääset mahdollisesti pian siirtoon:Heartred
 
Heippa taas tänne!
Olen ollut hetken poissa kun raskaustesti näytti joulukuussa plussaa ensimmäisen icsin ensimmäisestä pakkassiirrosta, mutta keskeytynyt keskenmeno tuli rv8+4 josta sain tietää vasta 11+5... Siitä sitten joutui pitämään välikierron ennen uutta siirtoa.

Nyt sitten siirtokierto koitti ja ovis osui perjantai illalle (kp13 kun edellisessä kierrossa kp19) eli päästään ensi viikolla siirtoon =) Meillä on vielä kaksi 5pvn blastoa pakkasessa eli siirto on todennäköisesti ke tai to.

Mielenkiinnolla odotan vastausta kysymykseeni kun mietin siirtoajankohtaa. Tilkassa siirtävät ovis +alkion ikä ja ovis tulee ilmoittaa aamulla ennen klo 10. Mutta viimeksi viime vuonna mulla näytti sunnuntai aamuna negaa ja koska maanantai olisi ollut nounou päivä ovikselle niin testasin vielä su iltana jolloin mäytti plussaa ja siirto pe - - > raskaus alkoi.

Nyt ovis perjantai aamuna nega ja iltana posi niin kysyin huvikseen onko siirto parempi ke vai to. "sääntöjen mukaan" jos mentäisiin niin aamuisin vain testaus ja lauantainahan se olisi näyttänyt vasta hymynaamaa eli siirto to, mutta mites nyt.

Elo tsemppiä piinailuihin! Meinaatko koska testata?

Jinnakoo hauska kuulla että lähes kaimalla on lähes samana aikaan siirto! Päästään piinailemaan yhdessä =)

Cherryred kiva kuulla että sinäkin pääset mahdollisesti pian siirtoon:Heartred
”virtuaalirutistus” sulle pikkuisen menetyksestä :hug013Hirmu surullinen juttu:sorry:..
Toivotaan että seuraava siirto olisi se joka veisi loppuun saakka :Heartred

:nailbiting: saatan alkaa testailemaan jo ensviikolla (huomenna :facepalm:) jos en malta mieltäni..
 
Haamulainen testattu! :happy: :angelic: :Heartred

”Kaahlasin netin läpi” kun koitin ettiä tietoo vaikuttaako PAS hoidon lääkkeet positiiviseen testitulokseen mm. Gonapeptyl joka pistettiin siirron jälkeen, mutta olen ymmärtänyt että ei pitäisi näkyä?..

huomenna uutta testiä, ja ens ma verikoe.
 
Heippa taas tänne!
Olen ollut hetken poissa kun raskaustesti näytti joulukuussa plussaa ensimmäisen icsin ensimmäisestä pakkassiirrosta, mutta keskeytynyt keskenmeno tuli rv8+4 josta sain tietää vasta 11+5... Siitä sitten joutui pitämään välikierron ennen uutta siirtoa.

Nyt sitten siirtokierto koitti ja ovis osui perjantai illalle (kp13 kun edellisessä kierrossa kp19) eli päästään ensi viikolla siirtoon =) Meillä on vielä kaksi 5pvn blastoa pakkasessa eli siirto on todennäköisesti ke tai to.

Mielenkiinnolla odotan vastausta kysymykseeni kun mietin siirtoajankohtaa. Tilkassa siirtävät ovis +alkion ikä ja ovis tulee ilmoittaa aamulla ennen klo 10. Mutta viimeksi viime vuonna mulla näytti sunnuntai aamuna negaa ja koska maanantai olisi ollut nounou päivä ovikselle niin testasin vielä su iltana jolloin mäytti plussaa ja siirto pe - - > raskaus alkoi.

Nyt ovis perjantai aamuna nega ja iltana posi niin kysyin huvikseen onko siirto parempi ke vai to. "sääntöjen mukaan" jos mentäisiin niin aamuisin vain testaus ja lauantainahan se olisi näyttänyt vasta hymynaamaa eli siirto to, mutta mites nyt.

Elo tsemppiä piinailuihin! Meinaatko koska testata?

Jinnakoo hauska kuulla että lähes kaimalla on lähes samana aikaan siirto! Päästään piinailemaan yhdessä =)

Cherryred kiva kuulla että sinäkin pääset mahdollisesti pian siirtoon:Heartred

Niin oon pahoillani, että teilläkin meni kesken :Heartred
Onneksi pääsette nyt jo uuteen siirtoon. :)

Meillä vähän siirtyy seuraava siirto, koska tähän väliin on pakko tehdä uusi beReady testi, kun edellinen klinikka möhli sen. On parempi varmistaa oikea kohdun oikea-aikaisuus, ettei tuhlata yhtään alkiota. Tehdään se nyt uudelleen, niin että ovulaatio varmistetaan irrotuspiikin kanssa, eikä pidetä markkerina pelkästään kerran vuorokaudessa mitattavaa kotitestiä. :meh:

@elo Toivottavasti haamulainen vahvistuu!
 
Takaisin
Top