Pakastealkion siirto (PAS)

Voi Kauramuro onpa inhottava tilanne! Kovasti voimia sinne tilanteeseen❤️ toivottavasti raskaus olisi alkanut🤞🏼

@Pak81 onpa kurja kuulla, en tiedä yhtään testien herkkyydestä, mutta voisiko se tulos olla maanantaina eri..🤞🏼

Minä oon kans tuota testaamista miettinyt paljonkin vuosien saatossa. Tietyllä tapaa kiinnostaisi testata varhain ja katsoa tapahtuuko mitään, kun en ole koskaan saanut mitään toista viivaa testeihin. Mutta luultavasti se musertaisi enemmän kun ei näkyisi mitään ja ajattelisi vielä olevan liian aikaista tai näkyisi kiinnittymisyritystä, joka sitten voisi epäonnistua. Minulla testipäivä on 10.5., mutta en tiedä haluanko testata kun on vielä töitä siinä pe ja la. Su sitten on äitienpäivä… noista testeistä on muodostunut niin älytön pelko. En vaan kestä niitä negatiivisia testejä. Täällä alkaa nyt pp4. Ainahan sitä kuulostelee oireita ja pelottaa, että nekin alkaa kohta olla keksittyjä. Eilen tuli muutamaksi tunniksi ”menkkakipuja” ja hirveä väsy ja kylmyys nukkumaan mennessä. Monihan näitä on kokenut plussakierrossa, mutta sitä on kyllä itselläkin ollut vaikka ja mitä ja ikinä ei ole oltu vielä raskaana.😅

Kissalaakso88 tsemppiä sinnekin piinaaviin päiviin. Vieläkö oireettomuus jatkuu?
Tsemppiä piinapäiviin ja toivottavasti ne päättyvät plussaan ❤️

Käsittääkseni viikkonäyttöisen digin herkkyys on 10. Tästä kyllä näytti joskus olevan muunlaistakin tietoa myyjien sivuilla. Kun kuitenkin "lupaa" tuloksen jopa 5 päivää ennen kuukautisten alkua jonkinlaisella varmuudella, on oikeastaan pakko olla 10 herkkyys. Raskauskeijun herkkään testiin tuli samasta pissasta samanlainen tai vähän vahvempi joku kuin eilenkin. Haluan uskoa, että joku kiinnittymisyritys on ollut. Tuo toivoa, että tämä voi joskus onnistua.

Testaaminen on kyllä tympeää hommaa. Itse olen jotenkin turruttanut itseni rutiininomaisella testauksella noihin negoihin. Ei varmasti toimi kaikilla, mutta omalla kohdalla olen päätynyt siihen, etteivät negat tunnu niin pahoilta kuin "valeraskausoireiden" kuulostelu ja lopulta kuitenkin nega. Näihin hoitonegoihin turrutus ei kylläkään toimi niin hyvin kuin luomuihin. On toiveet löhtökohtaisesti korkeammalla tasolla ja ei tässä voi olla rahanmenoakaan miettimättä.

Tsemppiä piinapäiviin ja toivottavasti ne päättyvät plussaan ❤️

Käsittääkseni viikkonäyttöisen digin herkkyys on 10. Tästä kyllä näytti joskus olevan muunlaistakin tietoa myyjien sivuilla. Kun kuitenkin "lupaa" tuloksen jopa 5 päivää ennen kuukautisten alkua jonkinlaisella varmuudella, on oikeastaan pakko olla 10 herkkyys. Raskauskeijun herkkään testiin tuli samasta pissasta samanlainen tai vähän vahvempi joku kuin eilenkin. Haluan uskoa, että joku kiinnittymisyritys on ollut. Tuo toivoa, että tämä voi joskus onnistua.

Testaaminen on kyllä tympeää hommaa. Itse olen jotenkin turruttanut itseni rutiininomaisella testauksella noihin negoihin. Ei varmasti toimi kaikilla, mutta omalla kohdalla olen päätynyt siihen, etteivät negat tunnu niin pahoilta kuin "valeraskausoireiden" kuulostelu ja lopulta kuitenkin nega. Näihin hoitonegoihin turrutus ei kylläkään toimi niin hyvin kuin luomuihin. On toiveet löhtökohtaisesti korkeammalla tasolla ja ei tässä voi olla rahanmenoakaan miettimättä.
Se on kyllä totta, että kiinnittymisyrityskin on jo tässä suossa plussaa! Onko sinulla jo verikokeet tehty tai tulokset niistä selvillä siis? Muistelen, että olit tälläiseen menossa🤔

Täälläkin vaihtunut taas se mieli 17490162010 kertaa, nyt vahvasti sitä mieltä, että vappupallo ei tarttunut kiinni. Anteeksi, jos on muita ärsyttävää toistoa. Tänne on vaan helppo piinailla. Oireita pyöreät nolla. Lukeehan sitä niistäkin jotka oireettomana ovat plussanneet, mutta tuntuu, että melkein joka toisella on jotain selkeää ja tunne siitä, että on raskaana. Täällä se tunne on, että vatsasta vähän väänsi, taitaa olla vessahätä🙈😂

Se on kyllä totta, että kiinnittymisyrityskin on jo tässä suossa plussaa! Onko sinulla jo verikokeet tehty tai tulokset niistä selvillä siis? Muistelen, että olit tälläiseen menossa🤔

Täälläkin vaihtunut taas se mieli 17490162010 kertaa, nyt vahvasti sitä mieltä, että vappupallo ei tarttunut kiinni. Anteeksi, jos on muita ärsyttävää toistoa. Tänne on vaan helppo piinailla. Oireita pyöreät nolla. Lukeehan sitä niistäkin jotka oireettomana ovat plussanneet, mutta tuntuu, että melkein joka toisella on jotain selkeää ja tunne siitä, että on raskaana. Täällä se tunne on, että vatsasta vähän väänsi, taitaa olla vessahätä🙈😂
Verikoe on vasta huomenna. Jonkinlaista toiveikkuutta taas tänä aamuna on, koska raskauskeijun testi on asteen vahvempi. Teen huomenna digin ja sen perusteella lopullisesti päätän, menenkö labraan vai en. Viiva on kyllä todella onneton verrattuna aiempiin raskauksiin, mutta aika näyttää.

Oireista tai oireettomuudesta ei ihan hirveästi voi tässä vaiheessa tai myöhemminkään päätellä. Loppukierrossa omat ja purkista vedetyt hormonit tekevät oireita ja toisaalta jotkut onnistuvat välttymään alkuraskauden oireilta kokonaan. Raskaudet voivat samallakin ihmisellä olla erilaisia.

Sekin on muuten tällä kertaa yrityksessä positiivista, että näytän välttyneen progesteronin pahimmilta oireilta. Päätä vähän särkee ja ajatus juoksee vähän tahmeasti. Ei mitään ylitsepääsemätöntä siis tällä kertaa. Eikä kyllä ole mitään raskauteenkaan viittavia oireita. Siirtopäivänä olin tuntevinani jotain epätavallista vatsakipua, mutta saattoi olla mitä vain.

Miten piinailijoilla menee?

Digi näytti tänään raskaana 1-2. Raskauskeiju oli kai yhtä "vahva" kuin eilen, mutta siis oikeasti todella haalea. Ehkä aavistus näkyy punaista väriä, mutta siinä se. Nyt on dpo 14. Edellisessä raskaudessa opin, että noilla halpiksilla viivan vahveneminen on ihan arpapeliä. Viiva on kuitenkin niin haalea ja vahvistunut niin surkeasti, että olen todella yllättynyt, jos tämä on jotain muuta kuin kemiallinen. Ei nyt voi kuitenkaan tehdä muuta kuin odottaa, toivoa parasta ja varautua pahimpaan.

Kävin labrassa hoitokaavion mukaisesti ja saan tulokset aikaisintaan huomenna. Tarkoitus on käydä myös keskiviikkona, jotta näen nouseeko arvo normaalisti. Ne tulokset tulevat sitten varmaan vasta perjantaina.

Täällä nyt verikokeiden myötä varmistunut, että raskaus päättyi ennenkuin kerkesi kunnolla alkaakaan.. 💔 pettymys ja suru on suuri, niin julmaa että pieni mahdollisuus näkyi yli viikon testeissä mutta sitten vain hiipui pois. Tämä oli meidän osalta jo toinen kerta näin, tosin edellisellä kerralla päästiin pari viikkoa pidemmälle. Noh, nyt ei auta kuin käsitellä tämä takaisku ja keskittyä kesä muihin juttuihin ja miettiä sitten josko kuitenkin vielä syksyllä jatkettaisiin yritystä. Tämä hoito oli vain ihan uskomattoman kivinen tie kaikkinensa (aloitettiin jo syyskuussa mutta punktioonkin asti pääseminen vei helmikuulle), niin jotenkin tuntuu että takki on ihan tyhjä.

Tsemppiä ihan hirveästi kaikille omiin tilanteisiinne ❤️

Täällä nyt verikokeiden myötä varmistunut, että raskaus päättyi ennenkuin kerkesi kunnolla alkaakaan.. 💔 pettymys ja suru on suuri, niin julmaa että pieni mahdollisuus näkyi yli viikon testeissä mutta sitten vain hiipui pois. Tämä oli meidän osalta jo toinen kerta näin, tosin edellisellä kerralla päästiin pari viikkoa pidemmälle. Noh, nyt ei auta kuin käsitellä tämä takaisku ja keskittyä kesä muihin juttuihin ja miettiä sitten josko kuitenkin vielä syksyllä jatkettaisiin yritystä. Tämä hoito oli vain ihan uskomattoman kivinen tie kaikkinensa (aloitettiin jo syyskuussa mutta punktioonkin asti pääseminen vei helmikuulle), niin jotenkin tuntuu että takki on ihan tyhjä.

Voi eiiii 😢 oon ihan tosi pahoillani Kauramuro! Halauksia ja voimia ❤️

Onpa tosi ikävää kuulla, että huonosti päättyi. Voimia surun käsittelyyn ❤️

Hurjasti voimia sinne❤️

Täällä DPO 11 ja PP 7. Tähän päivään herätty ilman ainuttakaan oiretta. Virallinen testipäivä on perjantaina, mutta en tosiaan usko pystyväni siihen. La iltana ehkä töiden jälkeen.. masentaa jo valmiiksi.

Oliko muita piinailijoita?☺️

Täällä piinailu päättyi. Hcg oli vain 26 ja sain ohjeeksi lopettaa tukilääkkeen ja odottaa vuotoa. Uusi yritys, kun vuoto alkaa. Osasin odottaa, mutta onhan tämä silti syvältä.
Voi ei 😢 olen pahoillani! Se pettymys on aina niin suuri vaikka kuinka koittaisi asennoitua tai valmistautua. Voimia ❤️

Voi ei @Pak81 💔 hurjasti voimia!

Täällä kans alettu henkisesti varautua siihen, että ei sitä meilläkään tänä vuonna äitienpäivää juhlita. Vessassa käynnillä ruskeaa valkovuotoa paperiin ja minulla se enteilee aina kuukautisia. Toiveikkuus vielä päällä menin testaamaan ja eipä sitä toista viivaa näy ikinä. Pakko se on toki virallisena testipäivänä vielä testata, mutta kyllähän tämä taisi olla tässä. Tietääpähän seuraavassa siirrossa olla pessimistisempi jo heti. Ei tule meille helpolla vauvaa.☹️

Olen tässä kahlannut näitä keskusteluja läpi piinapäivillä ja yrittänyt saada vertaistukea muiden tarinoista. Oma mieli on kuitenkin nyt synkkä, koska kyllähän odotukset oli korkeat, että meillä onnistuisi heti ensimmäinen siirto. Mutta toisaalta kun eipä se ole onnistunut luomuna, ei ovulaation induktiolla, ei inssillä… niin miksipä tämä olisi sen erilaisempi. Millaisia tarinoita/taustoja täällä muilta siis löytyy? Mones PAS tuotti tulosta ja oliko siinä jotain erilaista? Kaipaisin niin kovin toivonkipinää takaisin, että se on mahdollista joskus saada kaksi viivaa testiin…🥹 me vietimme eilen kolmatta hääpäivää (minä itkien negatiivista testitulosta ja mies minua lohduttaen) ja mietin vain, että, jos kaikki olisi mennyt niin kuin piti niin lattialla leikkisi 2v taapero. Harmittaa myös nyt se, että ehdimme tehdä ehkä hyvällä tuurilla kaksi siirtoa ja tämän jälkeen julkinen on kesätauolla ja yksikkö muuttaa, joten kuulemma pakastealkionsiirrot jatkuvat vasta syyskuussa. Tämä ainainen odottelu on niin raastavaa. Ja tuottaako se ikinä tulosta😭

Olen tässä kahlannut näitä keskusteluja läpi piinapäivillä ja yrittänyt saada vertaistukea muiden tarinoista. Oma mieli on kuitenkin nyt synkkä, koska kyllähän odotukset oli korkeat, että meillä onnistuisi heti ensimmäinen siirto. Mutta toisaalta kun eipä se ole onnistunut luomuna, ei ovulaation induktiolla, ei inssillä… niin miksipä tämä olisi sen erilaisempi. Millaisia tarinoita/taustoja täällä muilta siis löytyy? Mones PAS tuotti tulosta ja oliko siinä jotain erilaista? Kaipaisin niin kovin toivonkipinää takaisin, että se on mahdollista joskus saada kaksi viivaa testiin…🥹 me vietimme eilen kolmatta hääpäivää (minä itkien negatiivista testitulosta ja mies minua lohduttaen) ja mietin vain, että, jos kaikki olisi mennyt niin kuin piti niin lattialla leikkisi 2v taapero. Harmittaa myös nyt se, että ehdimme tehdä ehkä hyvällä tuurilla kaksi siirtoa ja tämän jälkeen julkinen on kesätauolla ja yksikkö muuttaa, joten kuulemma pakastealkionsiirrot jatkuvat vasta syyskuussa. Tämä ainainen odottelu on niin raastavaa. Ja tuottaako se ikinä tulosta😭
Mullakin oli ensimmäiseen siirtoon odotukset tosi korkealla, mutta se päättyi kemialliseen ja harmitti silloin todella paljon. Se oli ensimmäinen testi, johon tuli kaksi viivaa reilu 2 vuoden yrityksen aikana. Aiemmin oli siis jo tehty 3x inseminaatiot yhdistettynä ovulaation induktioon. Kesäsulun yli jouduttiin odottamaan toista siirtoa, joka sitten tuottikin plussan, ja tänään olisi laskettu aika 🥰 vielä ei ole kyllä mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä. Toisessa siirrossa ei tehty mitään eri tavalla. Tukilääkkeenä mulla oli cyclot 2x vuorokaudessa molemmissa siirroissa.

Minulla onnistui toinen PAS. Oli myös ihan samalla protokollalla kuin ensimmäinen.

Mutta kuulostaa, että teillä on vielä hyvin alkioita pakkasessa kun pystyy tekemään ainakin yli 3 siirtoa? Eli on vielä hyvin mahdollisuuksia, vaikka se odottaminen onkin vaikeaa 😊

Kiitos @Lilies ja @Liilala kun jaoitte tarinanne! Ihana kuulla onnistumisia😍 muistatteko oliko teillä millaisia oireita näissä onnistuneissa siirroissa?

Ja meillä saatiin 10 alkiota pakkaseen ja tästä ensimmäisestä siirrettävästäkin sanottiin, että oli niin reippaasti jatkanut kehitystään. Sen takia tuntuukin niin pahalta ja kummalta, että seuraava tai sitä seuraava voisikin tärpätä. En tiedä mistä kuun ja tähtien asennosta tämä onnistuminen on kiinni😅 9 alkiota siellä nyt onneksi kuitenkin odottaa🤞🏼

Kiitos @Lilies ja @Liilala kun jaoitte tarinanne! Ihana kuulla onnistumisia😍 muistatteko oliko teillä millaisia oireita näissä onnistuneissa siirroissa?

Ja meillä saatiin 10 alkiota pakkaseen ja tästä ensimmäisestä siirrettävästäkin sanottiin, että oli niin reippaasti jatkanut kehitystään. Sen takia tuntuukin niin pahalta ja kummalta, että seuraava tai sitä seuraava voisikin tärpätä. En tiedä mistä kuun ja tähtien asennosta tämä onnistuminen on kiinni😅 9 alkiota siellä nyt onneksi kuitenkin odottaa🤞🏼

Mulla oli kuulemma molemmat alkiot myös hyviä, mutta tosiaan ensimmäinen ei kuitenkaan tarttunut. 9 kuulostaa tosi hyvältä määrältä kyllä, mulla jäi vielä 3 pakkaseen ja olen siihenkin määrään ihan tyytyväinen.

Oireita ei oikeastaan ollut yhtään toisesta alkiosta. Ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia mistä muut ovat puhuneet ja vieläkin aika vähillä oireilla rullaillaan 😁

Mulla oli pari päivää siirron jälkeen paineen tunnetta ja vihlasuja alavatsalla, mitkä mielsin kiinnittymiseksi. Sen jälkeen oli aluksi menkkajomoja, rintojen arkuutta ja väsymystä.

Teillä onkin hieno määrä pakkasessa odottamassa 😍

Takaisin