Tsemppiä piinapäiviin ja toivottavasti ne päättyvät plussaanVoi Kauramuro onpa inhottava tilanne! Kovasti voimia sinne tilanteeseen toivottavasti raskaus olisi alkanut
@Pak81 onpa kurja kuulla, en tiedä yhtään testien herkkyydestä, mutta voisiko se tulos olla maanantaina eri..
Minä oon kans tuota testaamista miettinyt paljonkin vuosien saatossa. Tietyllä tapaa kiinnostaisi testata varhain ja katsoa tapahtuuko mitään, kun en ole koskaan saanut mitään toista viivaa testeihin. Mutta luultavasti se musertaisi enemmän kun ei näkyisi mitään ja ajattelisi vielä olevan liian aikaista tai näkyisi kiinnittymisyritystä, joka sitten voisi epäonnistua. Minulla testipäivä on 10.5., mutta en tiedä haluanko testata kun on vielä töitä siinä pe ja la. Su sitten on äitienpäivä… noista testeistä on muodostunut niin älytön pelko. En vaan kestä niitä negatiivisia testejä. Täällä alkaa nyt pp4. Ainahan sitä kuulostelee oireita ja pelottaa, että nekin alkaa kohta olla keksittyjä. Eilen tuli muutamaksi tunniksi ”menkkakipuja” ja hirveä väsy ja kylmyys nukkumaan mennessä. Monihan näitä on kokenut plussakierrossa, mutta sitä on kyllä itselläkin ollut vaikka ja mitä ja ikinä ei ole oltu vielä raskaana.
Kissalaakso88 tsemppiä sinnekin piinaaviin päiviin. Vieläkö oireettomuus jatkuu?
Käsittääkseni viikkonäyttöisen digin herkkyys on 10. Tästä kyllä näytti joskus olevan muunlaistakin tietoa myyjien sivuilla. Kun kuitenkin "lupaa" tuloksen jopa 5 päivää ennen kuukautisten alkua jonkinlaisella varmuudella, on oikeastaan pakko olla 10 herkkyys. Raskauskeijun herkkään testiin tuli samasta pissasta samanlainen tai vähän vahvempi joku kuin eilenkin. Haluan uskoa, että joku kiinnittymisyritys on ollut. Tuo toivoa, että tämä voi joskus onnistua.
Testaaminen on kyllä tympeää hommaa. Itse olen jotenkin turruttanut itseni rutiininomaisella testauksella noihin negoihin. Ei varmasti toimi kaikilla, mutta omalla kohdalla olen päätynyt siihen, etteivät negat tunnu niin pahoilta kuin "valeraskausoireiden" kuulostelu ja lopulta kuitenkin nega. Näihin hoitonegoihin turrutus ei kylläkään toimi niin hyvin kuin luomuihin. On toiveet löhtökohtaisesti korkeammalla tasolla ja ei tässä voi olla rahanmenoakaan miettimättä.