Mullakin siirrettiin 5 päiväinen. Miksköhän mulle sanottu viralliseksi testipäiväksi 3 päivää pidempi aikaväli Tosi vaikee tietää et johtuuko vatsan nipistelyt alkion kiinnittymisestä, lääkkeistä vai epätoivon vimmalla alkua odottavista menkoista. Tähän asti viimeinen vaihtoehto aina ollut voittava niin vaikea jotenkin ajatella mitään muuta vaihtoehtoa varteenotettavan, mutta Mä varmaan teen huomenna testin. Sitten olis kai dpo 14 ja kai se jo sillon näkyis. Joskin mä en välttämättä osaa laskea noita dpo oikein. Onko se siis alkion ikä siirrettäessä + siirron jälkeiset päivät?Mulla siirrettiin viimeviikon keskiviikkona 5pv alkio kyytiin ja virallinen testipäivä olisi tämän viikon sunnuntaina. Kauheata piinailua ollut jälleen, vaikka kuinka etukäteen ajatteli ettei tarvis jokaista kropan tuntemusta analysoida. Mutta kyllä vaan kaikki mahdolliset menkkajuilimiset, nipistykset ym on noteerattu. Mutta eilen otin vatsataudin vastaan, joten nyt ei kyllä tiedä mitkä oireet ovat mistäkin. Oli kyllä kevyt tauti kun tuntuis olevan ohi jo tänään ja oksensin vain pari kertaa eilisen aikana.
En oikein vielä tiedä minä päivänä sitä testaisi, ehkä aikaisintaan perjantaina tai sit venytän sunnuntaille saakka nyt on siis dpo11.