Painonnousua

Moikka
Mä jo tonne toiseen ketjuun kirjoitin, mut mulla oli tosiaan 2,5 viikossa tullut 2,5 kiloa lisää. Sit, kun se edellinen neljä viikkoakin oli noussut sen puolikiloa viikossa niin ollaan jo yli seitsemän kilon lähtöpainosta ja 8-10kg sais vaan tulla mun painoselle. Toi oli viikolla 26+5 ja hirvittää kyllä kanssa, et kuinka paljon sitä on oikein vielä tulossa emoticon !? Oon kyllä herkutellut ehkä vähän enemmän, mut mitään turvotusta esim. en oo vielä huomannut. Mistä ne kilot oikein tulee? Vauvan 100-150g/vk ei tossa oikein tunnu.
 
No sanos muuta Baais. :D Ihan hirveetä tää painonnousu. No, esikoisen aikaan sanottiin, että mulle sais tulla jotain 8kg vaan. Painoin sillon 10kg enempi kuin alkaessani odottaa tätä toista. Tuli sitten 14kg, eikä ne kuitenkaan onneks neuvolassa valittanu. Ja kilot lähtivät poiskin ihan hyvin, jotenka ei kannata stressata itteesä hengiltä asian takia tälläkään kertaa. :) Jos ite tietää, ettei oo hulluna herkutellu, niin minkäs sille painonnousulle voi, pakkohan sitä on syödä jotain.
 
Mulla edellisellä neuvolakäynnilla (25+2) oli kertynyt 7 kg. Lähtöpaino oli 60 kg ja samoissa lukemissa ollaan kun esikoista odottaessa. Silloin painoa kertyi yhteensä 12 kg eli varmaankin samoihin päädytään nytkin.
 
Takaisin
Top