Painonnousu

Mulla oli ennen raskautta reippaasti ylipainoa. Tällä hetkellä (rv 27+0) painoa on kuitenkin noin 4 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. Yhtään ei ole siis vielä paino noussut mikä on tosi hyvä. Paljoa ei saisi kyllä tullakaan. Saa nähdä miten nyt käy, kun alkaa vauvalla kunnon massakausi. Vähän jännittää missä vaiheessa lähtee paino kunnolla nousuun.

Raskauden aikana paino tippui lopulta noin 7 kg, mikä oli iloinen ylläri. Nyt 8 kk synnytyksen jälkeen kaikki on tullut takasin ja pari kiloa vielä bonustakin. Yhh. En ole päässyt liikkumaan niin paljoa kuin haluaisin selkäkipujen vuoksi ja makeanhimo on ollut kova. Toivottavasti pääsisin pian liikkumaan normaalisti ja painokin alkaisi taas pudota.
 
Raskauden aikana paino tippui lopulta noin 7 kg, mikä oli iloinen ylläri. Nyt 8 kk synnytyksen jälkeen kaikki on tullut takasin ja pari kiloa vielä bonustakin. Yhh. En ole päässyt liikkumaan niin paljoa kuin haluaisin selkäkipujen vuoksi ja makeanhimo on ollut kova. Toivottavasti pääsisin pian liikkumaan normaalisti ja painokin alkaisi taas pudota.
Mä odottelen, että ilmetystaival päättyy, niin uskallan rehkiä vähän enemmän. Joopa joo... Siinä vaiheessa kun oon imetyksen lopettanut, on jo uusi tekosyy keksittyä... Tsemppiä liikkumiseen, toivottavasti itsekuria löytyy enemmän kuin meikäläiseltä!
 
Mä taidan toistaiseksi olla samassa paino kun plussatessa, mutta pitäisi saada tiputettua kun ennestään lievästi lihava. Helpommin sanottu kuin tehty.
 
Takaisin
Top