Painonnousu

Minäkin käväsin tossa pitkän ajan jälkeen katsomassa mitä se paino näyttää ja 4 kiloa on nyt tullut puntariin lisää ja viikkoja nyt 19+4:wink Ensin hieman kauhistutti nyt alan oelmaan jo sinut asian kanssa.
 
Mulla oli perjantaina toinen neuvolakäynti ja vaaka näytti, et on raskauden aikana tullut 5 kg lisää ja huomenna vasta 16 viikkoa täynnä. :joyful: Mut mun painoindeksi on alunperin ollut 19,5, et ei tää vielä kauheesti tunnu... Mutta sain myös samalla käynnilla raskausdiabetestuomion ja neuvolantäti sanoi, et nyt kun alkaa ruokavalio niin painoa ei hetkeen varmaan tuukaan lisää. :shy:
 
Neuvolalääkärissä käyty. Ei onneksi mitään sanomista painosta tullut vaikka viitisen kiloa tullut. No en alkujaankaan ollu isokokoinen.
 
Mä normaalisti vähän alipainoinen ja nyt rv 19+2 ja tullut noin 4-5kg ja vielä menee omat housutkin jalkaan mutta ruoka maistuu kyllä hyvin ja nautin siitä kyllä koska muuten oon ollu tosi huono syömään :) paido indeksi ennen raskautta oisko ollu 18
 
Oon aina ollu tosi hoikka likka ja alkuraskaudasta paino tippu muutaman kilon pahoinvoinnin takia. Nyt viikkoja 17+2 ja justjajust tullu kilo lähtöpainoon verraten. Ei ruoka maistu kyllä juuri yhtään, joutuu itteensä muistutteleen että on PAKKO syödä. Jospa se paino lähtis tuosta nousuun vielä ja syöminen helpottuis muutenkii :)
 
Kävin siskolla ollessa puntarilla ja 4 kiloa oli tullu lisää viime neuvolan jälkeen :/ melkeen kilo per viikko.. taidan saada noottia huomenna neuvolassa
 
Mä taidan tässä "voittaa", kun mulla on rv 16+6 tullut painoa jo 7 kiloa :depressed: Kaikki varoitteli, että kaksosista tulee sit painoa enemmän, mut eikös sen pitäisi tulla enemmänkin vasta loppuvaiheessa. En ainakaan tunnusta mässäilleeni mitenkään hervottomasti. Mulla on kyllä ekoistakin lapsista noussut paino yli 20 kiloa.
 
Nyt menossa 20+0 ja lähtöpainoon tullut +7 kg. Ja ei ole kuin yksi tulossa.. tuntuu jotenkin hurjalle vaan tuo 4 kg/ 5 viikkoa
 
Pitäsköhän mun uskaltautuu käymää vaa'alla huomenna töissä :nailbiting: en kyllä tiiä haluunko tietää paljon painoo mulle on tullu :oops: oon syöny ku possu:shifty:
 
Mulla putosi paino alussa 2 kg, mutta nyt näytti tulleen 2 kg lisää lähtöpainoon. Toivottavasti tahti ei ihan kauheesti kiihdy, kun tuota massaa muutenkin on valmiina.
 
Mun paino on heitellyt +-2 kg, eli ei oikein mitään pysyvää muutosta, vaikka maha on jo "valtava", ei sitä piiloon saa millään enää :D Oon nyt 16+6. Hullua, kun ennen mulla ollut itseni kanssa mahaongelma ja oon sitä häpeillyt kuinka "iso" se on, mutta nyt kun oon raskaana, niin haluaisin ylpeänä esitellä sitä kaikille :'D
 
Mulla tippui paino alussa -5 oksentelujenkin takia ja nyt rv20+4 vielä -1kg mutta vauva kasvaa hyvin vaikka vielä oksentelenkin paljon. Ai nii paino on vielä normaali ei ylipaino mutta kai se raja rikkoutuu loppu vaiheessa :) 4raskautta takana ja painoja tullut 20kg 25kg 15kg ja 10kg olen painanut normin verran aina 50-60kg välissä
 
Mä olen saanut vaan + 2kg mutta nyt viimeisen kaksi viikkoa ruokahalu on ollut ihan mahdoton. Ja masu jo aika iso, olen ylpeänä kulkenut se etuojossa :grin
 
voi, että pitäsköhän uskaltautua puntarille.. oon sitä kovin yrittänyt vältellä, koska mieli on tehnyt vaan rasvaista ruokaa ja kyllähän sen tietää mitä siitä tulee..:hungover: ehkäpä huomenna uskaltaudun:rolleyes:
 
Mulle ainakin koitui vaan pahaa mieltä puntarilla käymisestä. Näytti raskauskilojen saldoksi +10kg. Ei ollut pyörtyminen kaukana.
 
Mä en muuten ois ennen neuvolaa käyny puntarilla mut tiesin et kiloja on kertyny enemmän ku tarpeeksi ja halusin henkisesti valmistautus seuraavan päivän moitteisiin neuvolassa
 
Voi ei, 10kg jo :| raukka! Mullaki on paino lähteny taas nousee, nyt on noin -3kg lähtöpainosta, ku aiemmin ollu -5,5kg. Ruokahalu kasvanu.
 
En tajua miten on noin paljon jo noussut! Oon silti sen tyyppinen että painoa kertyy muutenkin helposti, mutta kyllä järkyttää. Pitäiskö tässä joku dieetti alottaa :sorry:
 
Takaisin
Top