Mulla lähtöpaino oli 51.5kg just ennen raskautumista ja nyt se huitelee 59.6kg hujakoilla, että kyllä tässä on kiloja kerrytelty. Ensin ajattelin, että en lähe stressaa, mutta kyllä se vähän stressaa, ku en oo saanu nyt painoo muutamaan viikkoon, että rysähtämällä nous paino. Yhellä nla käynnillä oli jotain 54kg ja rapiat ja se pysy siiinä pitkään, mutta muutamassa viikossa rysähti toi paino sitte noin ylös. Siitä on monta vuotta ku oon näin painava ollu ja kyllä hän se v*tuttaa. No nyt oon jotenki päässy liikkuu enemmän, ei tuu sellasta huonoa oloa, kun kävelee. Yritetään miehen kanssa nyt vähän useemmin käydä kävelyllä ja sellasta, että ei repee raskausarvet perseeseen ja reisiin... Haluun kuitenki sit synnytyksen jälkee eroo noista kiloista ja treenata aika huimaan kuntoon, ni en haluu sellasta kilomäärää, mikä lannistaa ja saa mut uskomaan, että en pysty treenaamaan kiloja pois ja sit läsähdän jonnekin sohvan pohjalle sipsipussin kanssa :/ Haluun olla fit, koska silloin olen energisempi ja jaksan pyörittää kotia ja hoitaa vauvaa paremmin. Jos lopetan tekemisen ja syön epäterveellisesti pelkästään, ni musta tulee todella laiska. Liikunta ja hyvä ruokavalio vaan tuo sellasta voimaa, että jaksaa vähän rankemmatkin päivät ja viikot. Nyt raskauden aikana oon kyllä jääny ihan sohvan pohjalle ja huomaa, et on kropasta tullu löysä ja rasvaa kertynyt. Samalla sitten taas on mielialakin sen mukainen. Laiskottaa ja ei huvita. Mut nyt ku mies kannustaa lähtee ovesta ulos, ni kyllä se helpottaa :) Ja jotenki toi muutto, ku touhus niin paljon, ni nyt on jotenki virkeempi mieleltä, vaikka väsyttää, kun tuli muutama yö nukuttua todella lyhykäisesti. Nyt meille tullu miehen kanssa rytmi, että viikonloppusinkin ollaan ennen klo 10 hereillä :) Ku mies joutuu töihin heräämään klo 10 mennessä, tosin nyt vissiin klo 9 mennessä, kun työmatka pidenty huomattavasti muuton johdosta. Saa nähä jaksaako se ite käydä niillä sovituilla kävelyillä, kun sen työ on niin puuduttavaa ja sit työmatkat bussissa istumista :/