Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei juma tätä turvotusta hiukan meinaa housuja puristaa aamulla maha litteä ja iltaakohden... noh, ei niinkään rv8View attachment 65430
Ps sori likanen peili
Mulle tää painon nousu ja mahan kasvu on ihan hirveetä, vaikka siihen olen yrittänyt kuinka asennoitua. Oon siis aina ollut pienikokoinen ja nyt tässä viimeisen parin vuoden aikana huomannut että ei enää ihan täysin voi syödä mitä sattuu tai ainakin täytyy sitten liikkua. No nyt alkuraskauden aikana mikään kunnon ruoka ei meinannut mennä alas eli ruokavalio koostui siis suurelta osin hampurilaisista yms ja liikuntaan ei vaan ollut energiaa (koiran lenkityksia lukuunottamatta) ja painoa tullut se pari kiloa lisää (mikä siis ei ole vielä paljon ja edelleenkään en ole siinä painoindeksin mukaisessa ihanne painossa vaan alle) mutta itselle ihan hirvee kriisi tuijottaa sitä puntarin lukemaa. En ymmärrä miten se voi olla niin iso ongelma vaikka sinänsä vielä mitään hätää ei ole. Koko ajan takaraivossa semmoinen pelko että painoa tulee se vähintään 30kg ja ei lähde millään raskauden jälkeen pois... No nyt onneksi väsymys ja etominen alkaneet helpottaa niin josko nyt pääsis palaamaan taas normaaliin arkeen...
Ihan turhaan stressaat sitä painoa, mä oon myös pieni ja mulle tuli ekassa raskaudessa 25kg. Olihan se omituista olla iso ja raskauden jälkeen mun vartalo muuttui pysyvästi, lantio jäi esim isommaksi. Vuodessa "laihdutin" sitten takaisin omaan painooni 52kg. Nyt 12+1 ja neljä kiloa tullut lisää