Onko muilla tavoitteena minimi painonnousu raskauden aikana? Itselläni on muutama liikakilo (juuri sen verran, että joudun varmaan sokerirasitustestiin) ja olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja tsemppejä asiasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla paino jopa vähän alle ennen esikoisen odotusta. Mulla ollut niin stressaava syksy töiden suhteen, et sen takia hoikkana olen pysynyt. Tuntuu kuitenkin, että myös lihakset ovat kadonneet (treenasin ennen esikoista melko säänn.). Viime raskaudessa tuli 20 kg lisäpainoa.. jep, ihan järkkyä, mut suurin osa siitä oli jäätävää turvotusta. Ei mulla r-myrkytystä ollut, mut kai mulla vain on semmoinen keho, et kerää nestettä raskaana. Muistan kun silmälasitkin puristi päässä.. :D oli melko vaikea olo..
Molemmissa viime raskauksissa tullut n. 20kg, mutta silti paino ollut normaalin rajoissa joten terkkakaan ei kertaakaan ollut huolissaan. Painoa tulee sen verran kun on tullakseen. En jaksa siitä stressata.