Painon nousu

Vibi25

Jostain jotain jo tietävä
Joulukuiset 2021
Paljonko teillä on paino noussut?
Onko muutoksia jo mahan seudulla?
 
Vatsan seudulla huomaan, että semmonen pieni turvotus ei ota lähteäkseen edes aamulla. Peilailen ja silittelen sitä jo nyt:hilarious:
 
Mulla on tippunut 2kg, pahoinvoinnin takia -> ei oksentelua vielä, Onneks :yuck:
 
En ole saanut keskenmenneen jälkeen pudotettua yhtään painoa eli sama pömppis edelleen. Vähän urheilullisemmaksi kroppa onneksi on muuttunut, kun on saanut kunnolla treenata jo useamman kuukauden. Toivottavasti voi jatkaa liikuntaa läpi raskauden. Viimeksi oli jo alussa vaikeaa liitoskipujen ja pahoinvoinnin takia.
 
Nyt vähän jännittää tää paino asia, koska painoa on kertynyt turhan paljon. Aiempien kohdalla pahoinvoinnin takia on pudonnut paino ~10kg alkuraskaudessa. Saa nähdä kuin nyt käy
 
Toivon kovasti että tässä raskaudessa ei nestettä kertyis niin sairaasti. Yli 20kg tuli viimeksi painoa lähinnä nesteen kertymisen takia.... Lääkärikin herkkuja kielsi syömästä viimeisillä viikoilla - ei ollu siihen asti tehny yhtään mitään makeaa mieli - silti paino nousi, kiellon jälkeen kyllä teki mieli :D ja hyvä niin kun synnytyksen jälkeen vauvan vatsalle ei ne herkut sopinut. En kyllä syönyt mitään sipsejäkään, että sellaistakaan ei voinut syyttää. :think005
 
En harrasta raskauspahoinvointia joten plussasta alkaa heti painonnousu. Varmaan kilo tullut, en uskalla kovin usein mittailla Pitää vaan ajatella että herkut on myrkkyä, niin saisin vähennettyä..
 
En harrasta raskauspahoinvointia joten plussasta alkaa heti painonnousu. Varmaan kilo tullut, en uskalla kovin usein mittailla Pitää vaan ajatella että herkut on myrkkyä, niin saisin vähennettyä..
Sinä onnellinen! Ihanko tosi että skippaat tuon etovan ihanuuden!? ...mitä teet toisin kuin monet muut....??? Pahoinvointi kammottaa jo etukäteen, kun ei aina ehdi syömään kun tarvis - taaperon tarpeet on usein mennyt edelle...
 
Kai voin kiittää geenejä! Äitilläkään ei ollut pahoinvointia juurikaan vaikka kolme lasta sai :)
 
Täällä oon saanu tiputettua 10 kg ja 4kg jäljellä niin oon samassa kuin ennen kuopusta ja esikoisia. Herkuttelen viikonloppuisin lähinnä :happy: Oon lenkkeilly ja käynyt salilla, mutta salit kun ollu kii tammikuusta niin ostin Fitnes boxing pelin nintendo switchille :hilarious: ihan paras peli. On niinku tanssipeli jossa pyritään osumaan kohdilleen, mutta tossa nyrkkeillään :smug:
https://aijaa.com/7uk6G0
 
Täällä vain pientä turvotusta tässä vaiheessa :wacky: Pahoinvointia odotellessa :smiley-angelic006 Tosin pohdin jo ennen plussaa, että herkkuja menee kyllä liikaa, että ehkä nyt hyvä syy vähän tarkkailla tätä syömistä paremmin, tai ruoka o kyllä monipuolista ja terveellistä mutta nuo herkut voe voee :grin
 
Itelle erittäin lievä pahoinvointi hipsi tänään kylään. Mies kuori perunoita ja mä siinä jotain pyörin keittiössä ja yökkäsin yhtäkkiä kun haistoin perunankuorimajätteen. Mulla on todella hyvä hajuaisti muutoinkin ja yleensä raskaana vielä varmaan triplaten...
 
Itelle erittäin lievä pahoinvointi hipsi tänään kylään. Mies kuori perunoita ja mä siinä jotain pyörin keittiössä ja yökkäsin yhtäkkiä kun haistoin perunankuorimajätteen. Mulla on todella hyvä hajuaisti muutoinkin ja yleensä raskaana vielä varmaan triplaten...
Mulla sama, mies muutenkin naljailee että voisin harkita poliisikoiran ammattia :hilarious: hajut on pahat ja raskaana pahentunu vaan o_O söin eilen bataattichili keittoa ja hyi olkoon ku se haisi ihan hieltä
 
Mulla sama, mies muutenkin naljailee että voisin harkita poliisikoiran ammattia :hilarious: hajut on pahat ja raskaana pahentunu vaan o_O söin eilen bataattichili keittoa ja hyi olkoon ku se haisi ihan hieltä

Ahaa, sitäpä en ole vielä ajatellutkaan ammatiksi, homekoiraksi sensijaan sopisin.
 
Täällä kovaa yritystä ettei paino nouse, kunnon turvotusta ollut aina ja nyt tuntuu että pahentunut :grumpy: Laihduttamaan olin juuri aloittanut, mutta saas nähdä pystyykö sitä jatkamaan enää ja putoaako edes paino kun täytyy kuitenkin syödä jotain ja olla mahdollisimman rauhassa ettei kivut iske o_O
 
Hirveä turvotus, mutta paino laskenut pari kiloa :smiley-bounce012 Esikoisesta tuli kaikkiaan 8kg ja nekin lähti sit puolen vuoden sisään. Toivon, että tässä raskaudessa sama homma, kun lähtöpainoa on aivan liikaa :smiley-ashamed008
 
Uskalsin eilen puntarille ja eihän paino ole noussut yhtään! Mahan turvotuskin on vähän maltillisempi.
 
Vielä ei ole onneksi noussut paino. Kaikissa raskauksissa nousisit aina sen 20kg, niin nyt ois tarkoitus yrittää ettei ihan noin paljoa nousis, kun lähtöpaino on jo korkeammalla:dance008
 
Takaisin
Top