Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko kuitenkin jotain saanut syötyä?Mulla on tippunut 2kg, pahoinvoinnin takia -> ei oksentelua vielä, Onneks
Ootko kuitenkin jotain saanut syötyä?
Sinä onnellinen! Ihanko tosi että skippaat tuon etovan ihanuuden!? ...mitä teet toisin kuin monet muut....??? Pahoinvointi kammottaa jo etukäteen, kun ei aina ehdi syömään kun tarvis - taaperon tarpeet on usein mennyt edelle...En harrasta raskauspahoinvointia joten plussasta alkaa heti painonnousu. Varmaan kilo tullut, en uskalla kovin usein mittailla Pitää vaan ajatella että herkut on myrkkyä, niin saisin vähennettyä..
Mulla sama, mies muutenkin naljailee että voisin harkita poliisikoiran ammattia hajut on pahat ja raskaana pahentunu vaan söin eilen bataattichili keittoa ja hyi olkoon ku se haisi ihan hieltäItelle erittäin lievä pahoinvointi hipsi tänään kylään. Mies kuori perunoita ja mä siinä jotain pyörin keittiössä ja yökkäsin yhtäkkiä kun haistoin perunankuorimajätteen. Mulla on todella hyvä hajuaisti muutoinkin ja yleensä raskaana vielä varmaan triplaten...
Mulla sama, mies muutenkin naljailee että voisin harkita poliisikoiran ammattia hajut on pahat ja raskaana pahentunu vaan söin eilen bataattichili keittoa ja hyi olkoon ku se haisi ihan hieltä