Painokeskustelua

Sain tosi tehokkaat ohjeet fyssarilta syvien vatsalihasten treeniin..Eka kerran kun tein niitä ei tuntunut oikeen missään mutta hiki valui. Seuraavana yönä nousin käymään veskissä. Mahassa tuntui puolikuun muotoinen läpi mahan menevä tulinen kipu ja luulin saaneeni rajun pissatulehduksen. Sitten muistin sen treenin. Fyssari vahvisti että oikeen oon treenin tehny. Mulla kans sitä erkaumaa on. Tosin pienentynyt ihan ulkohommia tehdessä.

Lantionpohjajumppaan en motivoidu. Ei oo pissan karkailua tms. edes trampoliinilla ja paikat tiukat - mullahan oli sektio. Mutta nyt pitäis noita syviä vattalihaksia se kymmene min/ pv treenata. Fyssari itse kokenut saman ja kertoi että kävelykin alkaa tuntua erillaiselta kun luonnollinen korsetti palautuu. Joo totta se varmasti on. Tällä hetkellä mun ryhti on jotenkin löysä. Mutta ristisrelkäkivut on loppuneet tän treenin myötä, mikä iso juttu. Liittäisin tähän kuvan ohjeista mutta mulla ei oo enkä googlestakaan löytänyt just näitä kahta liikettä. Taitaa olla tän fyssarin ihan itse suunnittelemia, on semmonen luonne ja asenne työhön että kehittää kaikkee uutta itse. Kantsii käydä fyssarilla.
 
Mulla kans imetys vähentyny ja vaa'alla en oo kyllä käyny, mut tunnen olossani että painoa ja pyöreyttä on tullu... huoh..
 
Sama mulla! Mun kilot jai alunperin melkein laitokselle jo, mutta sitten kun imetyksen kanssa takkusin niin mua kehotettiin syomaan "mita vaan". No, syominen (herrkkujen ja muutenkin huonolaatuisen ruoan) kostautui niin, etta kiloja on vahitellen lahtenyt kertymaan. Eika toi "vapaa" syominen edes auttanut mitenkaan siihen imetykseen. Samaa takkuamista se oli koko sen 7 kk, mita sain imetettya. Etta tasta on hieman pettyneet fiilikset.
Mutta, pikkasen positiivisemmin ajatuksin, olen alkanut kuntoilla reippaasti lisaa. Kai tama kroppa tasta, pikkuhiljaa.
 
Minä aloitin kunnon dietin! Ei tullut näistä omista sovelluksista yhtään mitään.
Imettäessä ei tarvinnut stressata syömisiä, mutta imetysihanuutta kesti vain 4 kk ja paino nyt junnannut samassa siitä asti :sad001
 
Takaisin
Top