No ei noista nlalääkärin ultrista oo muuta hupia ollu kun on vaan päässy vilkasee mitä Sintti puuhaa.
En ihan hirveesti anna arvoa noille vilkasuille, sillä kuvanlaatu on tosi huono ja jos jotain huolta olisi vauvan voinnista olisi kuitenkin jo neuvolassa lähete erikoissairaanhoitoon.
Mun mielestä todella typerää, ettei mitään arviota painosta voi tehdä, kun kerta on ultrat ja kaikki käytössä.
Luotan tosiaan paljon enemmän terkkariin ja hänen arvioihin kuin tuohon tämän pitäjän neuvolalääkäriin

Terkkari on luvannut jossain vaiheessa tehdä koko arviota "käsikopelolla", saas nähdä millainen arvio tulee.
Älyttömän hyvä kyllä, että on annettu aikoja synnytystapa-arvioihin :) Ettei tartte suotta näin loppuvaiheessa stressata vauvan koosta.
Mulla on varmaan nyt joku seesteinen ja tyyni vaihe menossa :D En ota stressiä vauvan koosta tms. ja koen tän mahan (tällä hetkellä) ihan ok kokoiseksi ja sitä mulle on muutkin sanoneet. Mieli voi nopeesti muuttua jostain typerästä ajattelemattomasta mahakommentista ja sit taas otan pulttia vauvan koosta