Pahoinvointi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kellään kokemusta lääkkeistä että tekikö Bonjesta tai Xonvea kovin väsyneeksi? Houkuttaisi hakea näitä jotta pystyis edes jotain kotonakin tekemään, mut jos tilalle tuleekin väsymys niin eipä se paljon auta 😔
Mulla edellisessä raskaudessa xonvea väsytti aivan äärimmäisesti, siis oli ihan mahdoton pysyä hereillä. Nyt tällä kertaa aloitin ensin totuttelun vain yhdellä tabletilla/vrk noin viikon ajan ja sitten vasta 2tbl/vrk. Tällä taktiikalla ei ole sellaista lamaannuttavaa väsymystä tullut 😊

Täällä 7+0 ja koko viikko nyt ollu huonoa oloa aamusta iltaan. Tuntuu että pahenee vaan. Tänään tuli ihan ylös asti. Ei oikeen tee mieli mitään ruokia edes syödä. Aamusin oon heti herätessä juonu pillimehua ja yrittänyt suolakeksiä syyä.

Täällä tänään 8+0 ja sain reseptin Bonjestaan. Otan tänään ensimmäisen ja todella toivon että se auttaa 🥹 Pahoinvointia on ollut aamusta iltaan jo pari viikkoa, mutta eilen ja tänään ihan eri levelillä. Yökin ihan jatkuvasti ja nieleskelen oksennusta alas. Eilen se tosin tuli kyllä sitten pönttöön asti.. Mutta todella lamaannuttavaa. Mitään ei jaksa eikä halua tehdä, mikään syöminen tuntuu isommallakin urakalta ja tekis mieli vaan maata ja itkeä sängyssä.

Minä heti alusta asti pelkäsin miten paha olo voi aamuisin tulla, kun niin paljon kauhutarinoita kuullut. Joinakin aamuina hieman etova olo ollut, mutta muuten ei pahoinvointia. Viikkoja 8+3, joten elän siinä haaveessa että pahoinvoinnit ois jo alkaneet jos oisivat mulle tulossa. Tsemppiä teille jotka taistelee k.o asian kanssa! ❤️

Mulla heti aamulla herätessä alkaa pahoinvointi. Oon ottanut viereen suolakeksejä ja nachoja et niitä syön muutaman ennen ku nousen ylös. Etovaa oloa päivän mittaan kyllä on melkein koko ajan. Illalla yleensä pahin olo ja oon välillä oksentanut myös. Ei oikeen ruokahalua mut pakko yrittää jotain pientä etes syyä joka välissä ku selvästi auttaa vähän.

Takaisin