Pahoinvointi

Täällä ainakin on jo kuvotusta.. eikä viikkoja ole vasta kun 3+4 tai 5..

Toivottavasti ei pahene mutta muistan että kahdessa aikaisemmassa raskaudessa oli voimakas pahoinvointi ja yhdessä raskaudessani ”vain” tämä kuvotus.

Mäkin oon miettiny, että milloin se oikeen alkaa kunnolla 🤔 Nyt reagoin välillä hajuihin ja tietyt ruuat ällöttää ajatuksena enkä pysty syömää kaikkia ruokia paljo, vaikka ois kamala nälkä. Aion kaivaa esille mun raskauspäiväkirjat, et voisin kattoo millon se tuli aiemmin.

Kuvotus on ihan ok, mut älytöntä pahoinvointia en haluis...

Mulla on ollut edellisissä raskauksissa kuvotusta rv7-9. Aamuisin enemmän noilla viikoilla, yhdistin sen liian pitkään ruokailuväliin ja tyhjään mahaan, koska päivälläkin saattoi alkaa kuvottaa, jos edellisestä ruokailusta oli venynyt turhan kauan. Pahoinvoinnit jäi noille viikoille eikä tullut takaisin. Närästys tuli sitten kuvotuksen tilalle 😬

Tarkistin mun oirepäivitystä aiemmista raskauksista ja 6. rv:lta alko olee enemmän pahaa oloa. Ja aamuoksentelua 😳

Muistelen että mulla ois kans joskus rv 6 alkanut aiemmin, jokunen päivä tässä vielä armonaikaa siis 😬

Mulla oli metformin tukena raskautumisessa ja siitä tuli niin paljon pahoinvointia että nyt plussan jälkeen kun sen lopetin niin on ihan luksusta. Eli toivon ettei pahoinvointi vähään aikaan vielä tule.

Mulla alkoi tänään kuvotus kanssa. En muista, että ois ihan näin paha ollut aiemmin. Toki aika kultaa muistot. Viimeksi pysyi aika hyvin tiheällä ruokailuvälillä hallinnassa. Aiemmin helpottanut viikkojen 11-12 paikkeilla, toivottavasti nytkin viimeistään silloin.

Mulla ollut ihan muutaman kerran vasta etova olo mutta ei sen enempää. Viime raskaudessa en yhtään kestänyt esim paistetun ruoan hajua, en muista milloin pahoinvointi silloin alkoi 🤔 mutta viimeksi se ei ollut vaikeeta missään vaiheessa, vaan sitä etovaa oloa

Täällä oli viime raskaudessa jonkun verran pahoinvointia. Vielä ei ole tässä raskaudessa tullut.

Mulla on ollut nyt pientä pahoinvointia ja semmosta palan tunnetta kurkussa mutta ei sen ihmeempää. Viime raskaudessa oli jonkun verran pahoinvointia mutta ei onneksi oksentelua. Toivottavasti tämäkin raskaus menisi ilman oksentelua...

Onko teillä auttanut sellaset pahoinvointi/akupunktiorannekkeet? Kokeilin niitä viime raskaudessa mutta vaikea sanoa oliko niiden käytöllä mitään vaikutusta 😅

Onko teillä auttanut sellaset pahoinvointi/akupunktiorannekkeet? Kokeilin niitä viime raskaudessa mutta vaikea sanoa oliko niiden käytöllä mitään vaikutusta 😅
Näistä kokemukset kiinnostaa 😄 mulla vaan etovaa oloa, mutta sekin hankaloittaa tällä hetkellä arkea ja töissä jaksamista. Kattelin, että vintedistä sais rannekkeita ainakin halvalla

Kävin tänään lääkärissä ja sanoin että on vähän pahaa oloa, niin suositteli allergialääkettä pahoinvointiin (cetirizin) 😅 Jos se sillä menee ohi, niin kyllä voin niitä syyä 👍 Mut ei oo vielä nii paha olo ollu, mut lisääntyy koko ajan.

Täällä jatkuu edelleen, noin puolet päivästä menee pahoinvoidessa. Mietin kanssa noita rannekkeita mut ite epäilen kyl toimiiko ne oikeesti. B6-vitamiinia ja antihistamiineja suosittelivat neuvolasta, mutten oo vielä kokeillut.

Takaisin