Pahoinvointi

Tänää aamulla jouduin pönttöä halaamaan :x neljäs kerta. Tätä siis tapahtuu aina välillä onneks, ei päivittäin.
 
Eilen oksensin vaan kaksi kertaa ja sitä edellispäivänä kolme ! Tippaa laitetaan edelleen mutta tänään kokeillaan olla ilman :) myös vyöhyketerapiaa kävin eilen kokeilemassa ja uusi aika on ensi torstaina ja todella toivon että siitä on apua :)
 
Mulla on semmosta etovaa oloa ollu nyt jo kaks viikkoa, kokoajan pahentuen.. Aivan kuin olis ollu viimeset 5 pvä kauhea krapula :sad001 Tänään sitten lensi ensimmäisen kerran oksennus ihan kunnolla. Ja hetkeksi hävis yökötys kokonaan, tuntuu kyllä taas pikkuhiljaa nostelevansa päätä jostain taustalta :/

-eloisamami rv 8+3
 
Olen uusi listalla ja kiinnostaisi tietää, onko enää muita pahoinvoivia? Voisin kirjoittaa vaikka kuinka pitkän vuodatuksen viimeisen kahden kk piinasta, mutta totean vaan lyhyesti että sain osakseni erittäin hankalan hyperemeesin, joten tiputus ja osastokäynnit ovat tulleet tutuiksi. Nyt vihdoin kun alkoi jo rv 13, on oksentelu vähentynyt, mutta pahoinvointi on edelleen jatkuvaa. Jos kuitenkin välttäisi tiputuksen jatkossa, kun saa jo jotain syötyä/juotua, toki helppoa ei ole edelleenkään. Sairaslomalla olen ollut koko ajan. Onneksi tämän päivän nt-ultrassa kuultiin, että kaikki on pikkuisella hyvin.
 
Miulla on pahoinvointia, mutta oksennan aika harvoin ja pystyn syömään. Pahoinvointi alkoi vasta viikolla 10+
 
Iida82 täällä on yksi pahoinvoiva. Rv 12+ menossa ja oksentelua on. Kaksi päivää nyt oksentanut,niin että mikää ei ole pysynyt sisällä. Tänään sain tomaattikeittoa syötyä jonkin verran. Mietinkin jo,että milloin pitää lähteä päivystykseen. Mutta alkaa ruoka pysymään nyt sisällä joten vielä uskaltaa kotona olla..
 
Täälläkin pahoinvointi iskenyt jälleen, vaikka luulin, että jo helpotti. Äh, no kaiken jaksaa kun eilen näki että pikkusella kaikki kunnossa. Rv 13+4
 
Liisu samoin täällä pahoinvointi oli laantunut pariksi viikkoa. Aloitin yövuorot ja oksentaminen alkoi :sad001
 
Iida82, täälläkin jatkuu hypermesis vaikeana. Kerkesin oleen viikon töissä ja nyt oon taas kolme viikkoa sairaslomalla ja kotona tiputuksessa. Rv 12+ , eikä kyllä loppua näy. Välillä on niitä hyviä päiviä, että oksentaa kerran tai ei ollenkaan ja sit parin päivän päästä tulee kaikki ylös nesteistä lähtien. Oon ollut valmis luovuttamaan jossain kohti ku suoraan sanottuna tää on täysin helvettiä. Toivottavasti tää pikkuhiljaa helpottaisi.. Mutta ei kyllä yhtään auta kauhukertomukset "tutulla kesti koko raskauden ajan ja loppui vasta siihen, kun vauva oli pihalla"
 
Ootko tanpit lukenut uusimmasta Vauva-lehdestä jutun pahoinvoinnista? :) Siinä oli myös joku nuori nainen, jolla oli ollut rajua pahoinvointia raskauteen liittyen ja samantyylisiä fiiliksiä kun sulla, mutta tilanne lopulta helpotti. Jos yhtään tsemppais!
 
Iivje, oon lukenut. Samaistun aivan täysin tuohon artikkeliin. Onneksi nyt tietää, että helpottaa jossain vaiheessa. Käskin myös läheisten sen lukea, kun varsinkin äidin mielestä tää ei voi olla totta että joku oksentaa 24/7. Eikä ymmärrä miksi olen sairaslomalla ja niin pitkiä aikoja.. Ei tää kivaa ole, ei tosiaankaan :sad001
 
Tsempit kaikille teille jolla on rajua pahoinvointia! :sad001
Täällä on huomenna jo 16 viikkoa täynnä, ja vielä satunnaista oksentelua.. Paino on muutaman kilon tippunut ja neuvolatäti ei ollut siitä kauhean innoissaan. Etova olo on melko jatkuvaa mutta oksentaa tarvii enää harvakseltaan, pari kertaa viikossa.. Eilen oli lääkärineuvolaan meno heti aamusta, söin aamupalan ja rauhassa lueskelin uutisia pöydän ääressä. Ihan ilman mitään ennakkovaroitusta tuli kunnon syöksy-oksennus ja oksensin sitten omaan syliin.. Koskaan ennen ei oo kyllä tällasta tapahtunut, tulipahan tuokin koettua. Ei sitten muu auttanut ku uudestaan suihkun kautta lääkäriin. :D
 
Takaisin
Top