Pahoinvointi

Viimeks mulla tais helpottaa viikon 12 jälkeen...ja vielä sen jälkeenkin oli välillä pahoinvointia.

En tiedä johtuuko noista rannekeista vai onko tää pahoinvointi vaan luonnostaan vähenemässä, mutta eilen enkä tänä aamuna oksentanut ja kävin jopa koirien kanssa aamulenkillä. Oksettavaa oloa on vieläkin ja kyllä on kroppa mennyt heikkoon kuntoon, mutta olo on optimistinen. :happy093

Täällä on edelleen pahaa oloa ja oksetusta.. Tänään jännäsin aamulla taas, tuleeko yrjö vai ei! :wideyed:

Kyl mäkin tänään oon taas oksentanut pari kertaa... Mutta energiaa on ollut hiukan enemmän kun aikasemmin. Nukuin huonosti viime yön, ehkä se aiheutti ton pahoinvoinnin pahenemisen.

Mulla pahoinvointi näyttäisi helpottaneen! Tällä viikolla en ole oksentanut, vaikka oksettava olo onkin ollut. Väsymystä on kyllä edelleen paljon, mutta selkeästi olo paranemaan päin. Uskon jotenkin, että ehkä tämä osaltani olisi menossa ohi.. Kop kop..

Tsemiä kaikille pahoinvoiville!

Tsemppiä tosiaan! Täällä ilmottaudun viimeinen raskauteni- porukkaan. Kauheata voida pahoin koko ajan. Nyt tosiaan alkoi 14. viikko ja olo on jo parempi. Pilkuhiljaa kohti normaalia arkra, toivottavasti.

Mullakin on helpottanu olo. En ole oksentanut kolmeen päivään, jee!! Olen tosin pitänyt pahoinvointirannekkeita aamusta iltaan ja huono olo on välillä vaivannut. Mutta kyllä on ihanaa, kun on jo helpottanut kuitenkin :)

Mulla vaan on paha olo koko ajan. On onneksi helpompiakin päiviä eli en oksenna mutta kuvotus on koko ajan paitsi kun syön jotain lämmintä. Onneksi muilla helpottaa jo, mä voin sit siirtyä tonne lokakuisten ja mareaskuisten ryhmään potemaan... :confused:

No ei tää nyt vielä ohi mennyt multakaan... :hungover: Joka päivä on kyllä hyviäkin aikoja, mutta tänäänkin illalla voin taas tosi pahoin. Olin illan kaksin esikoisen kanssa ja jouduin taas oksentamaan tytön nähden. Se on niin inhottavaa, kun tyttöä vähän pelottaa se. oon syönyt huonosti ja päivä oli aika rankka, joten olisko siitä johtunut että tuli niin älyttömän huono olo...

Yritän myös aina voida pahoin salassa mun pojaltani, jota myös selvästi pelottaa mun oksentelut.
Muttamutta. Kävelylenkki auttoi nyt illalla. Olo oli lenkin aikana jopa normaali kun vauhtiin pääsi ja hyvää oloa kesti myös tunnin verran lenkin jälkeen! Jeah!

No oli hyvät pari päivää. Eilen illalla/yöllä alkoi taas ja nyt ei pysy sisässä edes vesi. :sick006 Mehujäätä yritän syödä ja ihmettelen miten pääsen bussilla verikokeisiin tänään. Mutta teki kyllä hyvää edes pari päivää olla normaali.

Mulla on tosiaan ollut nyt parempi olo. Mutta huomaan, että on pakko syödä melko useasti ainakin parin tunnin välein. Muuten olo huononee nopeasti ja oksettava olo iskee. Mutta pienillä välipaloilla tämä nyt tuntuu mulla pysyvän kurissa. Väsymys on kuitenkin edelleen kova ja heti jos vähän enemmän on pystyssä, niin sitten on levättävä kunnolla. Kuitenkin olo on niin hyvä, että suunnittelen meneväni jumppaan tai kuntosalille heti huomenna.. Tällaiset ajatukset ei todellakaan ole olleet mielessä viimeisen kuukauden aikana. Viikkoja on nyt melkein 14.

Mulla iski semmonen piilevä merisairaus vasta myöhään.. Kymppiviikon jälkeen vasta on ollu. Siis ei pahoinvointia eikä oksentelua mutta ne tulee jos verensokeri laskee ja oli pakko aloittaa ryystämään tuoremehua. Usein käy niin että syömisestä kuluu liian pitkä aika ja huono olo ehtii tulla, sit ei saa alas muuta ku mehua, mikä kuitenkin pian auttaa.. yölläkin välillä herää huonoon oloon (tai valvoo jo valmiiks) ja taas pitää ryystää mehua.. Eipä tuossa muuten mitään kovin kamalaa, mutta näkyyhän se heti painossa et mehua on tullu juotua.

Yhyy... Ihana oksentaa juuri syötyä porkkanaraastetta nenän kautta. Tuli vähän vauhdilla.

Loppuis jo tää pahoinvointi!!!

Olen edelleen tiukasti täällä pahoinvoivien joukossa, viime yönä "reippaana" heräilin puolentoista tunnin välein, oli paha olo, milloin vessahätään, arghhhh! Alkaa uuvuttaman tämä jatkuva päivistä selviytyminen ja yhtään mitään ylimääräistä en edes tee. Nyt viikolla 13. Tule jo raskausihanuus!

En oo oksennellu enää, mutta on mulla kyllä vielä huono olo. Pari kertaa on jo yökännytkin siihen malliin, että pelkään oksennusten vielä jatkuvan. Syöminen pitää olla koko ajan mielessä. Ärsyttävää. En jaksa koko ajan miettiä ruokaa :( Huono olo vetää sänkyynkin jo aina tosi ajoissa vaikkei nukuttais. Ei tee mieli kattoo telkkariakaan :(

Mulla on ollut todella vähän pahoinvointia, siksi en haluaisi valittaa pienistä. Tsemppiä teille, joilla olo on vieläkin kurja! :Heartred

Alkuun siis oli päivittäin koko ajan etovaa oloa, mutta meni ohi muutama viikko sitten, oksentanut muutaman kerran. Etenkin pitkät ruokavälit ovat syynä ajoittain vieläkin tulevaan pahaan oloon. Joskus syö jotain sopimatonta, esim. jotain rasvasta, ja sitten siitä on paha olo pitkään ja sitten ei tule syötyä kun on paha olo ja sitten on paha olo lisää.... ääää! Kauhea kierre! :depressed:

Mulla auttaa lämmin ruoka parhaiten. Mitäön ei tee mieli syödä, mutta sitten kun syö niin hyvälle maistuu melkein mikä vaan. Mutta lämmin ateria pakko saada kaksi kertaa päivässä. Ei lähde kuvotus pois mutta sillä hetkellä kun syön, on normaali olla.

Päivässä pitääkin syödä vähintään kaksi lämmintä ateriaa :) Mullakaan ei ennen tehny mitään mieli, mut kaikki maistui. Hedelmät on hyviä välipaloja :)

Takaisin