Pahoinvoinnista

Mulla ei ainakaan tunnu loppuvan tää pahoinvointi... Toisin en ole ku kerran oksentanu koko raskauden aikana mutta joka aamu son semmosta yökköttelyä kuitenki, ja pitkin päivääki joskus...Ja mulla on vielä Colitis, eli joudun syömään lääkkeitä päivittäin, eikä se ole mitään helpointa ku joka kerta meinaavat tulla takas ulos [:'(]
No, mitäpä sitä ei kärsis pienokaisen eteen <3
 
Jokos kaikki muut on päässeet pahoinvoinnin kiroista? Vaikka en ole oksentanut tällä viikolla niin huono olo jatkuu. Ärsytti lukea vau:n kirjasta (jota luetaan joka viikko), että useimmilla pahoinvointin on loppunut. Toivottavasti loppuu pian.
 
Mulla on tällä viikolla oikeastaan ruokahalu palannut, viime viikko oli vielä semmosta että mitä sitä söis, nyt on jo vähän helpompaa. Mulla ei ole mitään ihan törkeän kamalaa oloa oikeastaan ollutkaan, mutta semmonen krapula 24/7 -olo joka tapauksessa. Mut joo helpompaan menossa. Nyt pystyy jo syömään lähes mitä tahansa. (Ei hyvä.)
 
Täällä oksennellaan vieläkin..Ei ehkä niin usein kuin ennen mutta..
Etova olo on koko ajan..Tekis mieli vaan olla makuuasennos ettei kaikki nousisi ylös [&o]
Toivottavasti pian rupeis helpottaan..Painokin vaan laskee.
Mullekkin sanottiin että viim 12 viikolla helpottaa..[:@] Ei kyl toivoakaan ja 16 viikko menos.
 
Moikka!!!

Ootteko kokeilleet sea bands?? Mulle autto ainakin alkupahoinvointiin enkä kertaakaan tarvinu laattaamassa käydä.. Otin yöks pois ja aamulla asensin ranteisiin takas ennen ku nousin sängystä.. Itselleni jäi hyvä fiilis ja suosittelen muillekkin.. Sea bandsit saa apteekista ja maksaa sen 18-20 € ... [:)]
 
Juhlin liian aikaisin... Krapula on palannut, tosin lievempänä, mutta kuitenkin. Yy.
 
Täällä oksennellaan satunnaisesti vieläkin, noin kerran viikossa ehkä. Paha olo tulee jos ei muista syödä ja pääsee tulemaan yhtään nälkä.
 
yök.. täälä taas luultiin että kaikki pahoinvointi olis pois mutta ei... eilen aamulla niin törkeä olo että oksat pois ja nyt kun söi niin alkoi uudestaan tää kuvotus... tiedä meenkö oksentamaan ruuan pois vai kärsinkö ellei itekseen tule... kaikkia sitä saaki kärsiä..
 
ja niin siinä käviki sitte, heti ku sai tänne kirjotettua nii pönttöä halaamaan :/ siitä onki jo pitkä aika ku viimeksi oksentanu noin runsaasti... huhhuh... alkuraskaudes viimeksi ku viikkoja oli 9 pintaan :)
 
Mulla on pahoinvointi loppunut. Mutta toisaalta olen "oppinut" syömään vähintään kahden tunnin välein, joten ei ehdikään pahaa oloa tulemaan. Neuvolassakin sanottiin, että ihan kellon kanssa voi noita syömisiä tarkkailla, eli että jos on kaks tuntia kulunut niin jotain pientä vaikka suuhun vaikkei oliskaan nälkä. On kyllä helpottanut oloa tosi paljon!

Edelleen väsyttää ja voisin nukkua vaikka koko ajan. Ja toinen asia, niin musta on tullut aika kömpelö!
 
Takaisin
Top