+kesäinen sää, joutui tulla takaisin sisälle vähentämään vaatetta :D
+ensimmäisen yhteisen ulkomaanmatkan suunnittelu miehen kanssa
+raskausajan seksi :D on vaan niin mahtavan tuntuista verrattuna "ei-raskaana" tilaan
-elektroniikka ympärillä prakailee
+ Eilisen plussaa se, että sain kukkapenkit siistittyä (koko päivä siihen menikin...)
+ Tänään otan rennosti
+ Saanut juoksevia asioita hoidettua puhelimitse
- Paikat aivan törkeen jumissa ja kipeät eilisestä, hyvä kun aamulla sängystä ylös pääsin...
- Piti haravoida tänään mutta se saa jäädä, ei pysty, sattuu vaan.
+neuvolassa oli kaikki hyvin
+uus neukkutäti oli mukava
+vihdoinki mulle kerrottii ees jotai synnyttämisestä
-sain kuulla et oma kunta ei tarjoo mitään valmennuksia raskaana oleville ja näin ensikertalaisena oisin ees jotain valmennusta halunnu, joten p#ka säkä.
-ei tänäänkään merkkiäkään et tää pikkunen lähtis syntyyn
^ Miu, ajattele positiivisesti; tänä vuonna kun p*ska haisee aiemmin kuin ennen, niin se myös loppuu aiemmin! Eli tod. näk. äitienpäivänä ei enää haise, tai edes vappuna! :)
+ Hieno ilma taas tulossa!
+ Sain houkuteltua, että tytöt haravoisivat (katsotaan nyt toteutuuko...)
- Nukuin yöllä taas tosi huonosti
- Vasen lonkka edelleen törkeen kipeä...
+ irttarihimoon haetut irttarit oliki -50% alennuksessa, joten saatii melki 600g karkkia 2,5€
+ jaksoin huonosta olosta huolimatta mennä miehen kans käymää anoppilassa
+ jaksoin hetken siellä touhuta lasten kanssa
- lasten kanssa touhuumisesta tuliki pahempi olo
- verensokeri pääsi taas laskeen liian alas aiheuttaen vapinan
- koko illan tuntu et tuun kipeeks
- vauva ei taaskaan osota merkkiäkään et haluis syntyä
- en saa unenpäästä kiinni
+ miehen kanssa kaupungille, shoppailua!
+ vapaa viikonloppu kaksistaan
- nuorimmalla kissalla alko juoksu, rasittavaa kurnaamista. Ja täytyy siis leikkausaikaakin kohta varailla.
- pitäs pyydystää vähän "haittaeläimiä", kanalasta rotta ja pihalta jonkun tuntematon kolli joka kuseksii meidän terassille (ja viedä rankkurille).
+ Nukuin melko hyvät yöunet, jee!
+ Tyyppi ollut jo heti aamusta melko aktiivinen masussa
+ Rento aamupäivä
+ Iltapäivällä shoppailemaan siskon ja hänen lastensa kanssa
+ Lonkka ei tunnu tänään niin kipeältä, pääsin tosi ketterästi ylös sängystä ja kävely ei ole ihan niin tuskaa, jee!
Mulla on syndet, ja sain ihanan kirjan mieheltä ja lapsilta ihanat aitienpäivä jutut
Erittäin iso miinus. tänään tuli pitkästäaikaa veristä vuotoa...
Mutta päiväkerrallaan
+ Aamulypsy 80ml
+ Ainu medela alma tutti kokeiltu tänä aamuna ja tyttö otti sen heti omakseen
+ Rauhoitti ruokailua huomattavasti, perus ainun tuteilla meinaa tukehtua maitoon
- Menkat alkoi. Tyttö kohta 2kk ja välissä raskaus eikä ollu ees vuotta poissa.
+ Jos tää arki tytön kanssa vaan asettuu niin kohtahan voi alkaa uusi yritys... :)
- Nyt alkaa tytöllä pulauttelukin helpottaa mutta rytmi sillä on sekaisin...
- Kun tyttö nukkuu yöllä vain lyhyitä pätkiä niin kun se päivällä vihdoin asettuu sitä ei raaski herättää vaan haluaa hengähtää hetken, eikä tietenkään tule itse nukuttua. Sit tietty se nukkuu päivällä liikaa ja taas sama uudelleen, itse poikki väsyneenä ja tyttö pirteänä yöhön...
+ Uunissa paistuu ihana broileri-pasta -paistos
+ Sain aamupäivällä vähän siivoiltua ja käytyä kaupassa
+ Pääsen ihmisten ilmoille kun kohta on omakotiyhdistyksen vuosikokous
- Menkkamaista jomotusta ollut nyt pitkin päivää
- Ihan paska ilma
+ Luulin, että raskauden loppuaika menisi samalla tavalla kuin esikoista odottaessa, että olen vain kotona, kun ei kunto eikä energia riitä mihinkään, mutta taas tänään yllätin itseni tekemällä kaikenlaista ja olin menossa mukana
+ Esikoinen meni kiltisti nukkumaan ja ajoissa, niin itse sain mukavan rauhallisen illan aloitettua normaalia aikaisemmin :)
- Päätä särkee kolmatta päivää
- Pitäisi mennä nukkumaan, mutta yhtään ei vaan väsytä ja se kostautuu sitten huomenna
+touhukas päivä ja paljon saatiin aikaan kotona ja puutarhassa
+kivojen ihmisten tapaamista ollut :)
+klo 22.30 ja äidin koneaika
-allergiaoireiden comeback,mistähän tällä erää?
-lapset tuli isilästä,ja olivat taas pettyneitä käyntiin
-kotiinpaluun kunniaksi taas kauhea hulabaloo,että sinne meni senkin viikonlopun rentoutumisen hyödyt
- Tyhmä riita miehen kanssa. Se lähti työviikkoa kohti kaupunkiin ja me muut jäätiin maalle. Inhottavaa olla riidoissa varsinkin kun toinen on pois.
- Neljän suht hyvinvoidun päivän jälkeen tänä iltana alkoi taas kuvottaa ja oksettaa.
- Koko talo on ihan sekamelska enkä saanu tänään siivottua vaikka piti.
+ Ihana ketju!! Tätä lukiessa tajusin kuinka ihanaa on olla taas raskaana ja odotan jo pitemmälle pääsyä!
+ Tiistaina eka neuvola!
+ Aivan mielettömän ihanaa kahdenkeskistä aikaa esikon kanssa! ♥