Päivän hyvät ja huonot asiat

+ rakenneuä:ssä ei poikkeavaa
+poika tulossa <3
+kävin kaverin vastasyntynyttä vauvaa ihastelemassa
-väsyttää niin, että sattuu
-pitäis alkaa pakkaamaan lomareissua varten

+ aurinko
+ vauvan liikkeet
+ tuore sitruunapiirakka

-pojan flunssakuume
-väsymys
-isimiehen pitkä työpäivä

+ Perjantai!!!
+ Kotona lakritsijätskiä pakastimessa, nam!
+ Sataa, joten siite- ja katupölyt laskee. Hengitän helpommin huomenna

- Selkä edelleen kipee, yh

+ vaunut ja autoistuin hankittuna :) :) tai no varattuna, mutta tekee vauvantulon jotenkin taas konkreettisemmaksi
+ juhlafiilis vauvaostosten vuoksi ja avokki oli tänään niin kauhean ihana <3
+ illalliseksi sinisimpukoita ja muuta herkkua
+ poskiontelontulehdus alkaa helpottamaan viikon jälkeen eikä korvissa enää humise koko ajan
+ pikku prinsessa aloitti kickboxing harjoittelut, ensimmäiset sellaiset tosi reilut potkut tuntui
+ tapasin vanhan ystävän 13 vuoden jälkeen lasten messuilla :)

- en keksi mitään valitettavaa tänään :)

+ sain vihdoin valokuvat seinälle
+ innostuin leipomaan ja tuli mustikkapiirakasta niin hyvää, ettei malttaisi olla syömättä koko ajan!
+ kylppäri valmistuu valmistumistaan

- vihaan mopoautoja ja nytten naapurissa on alkanut ravata mopoauto, joka ajaa ensinnäkin kamalaa vauhtia tuossa sisäpihojen läpi ja se pörinä mikä siitä kuuluu, ärsyttääääää!! :D
- viileä, sateinen päivä :/

+ happy fiilis :P
+ rakas ystävä kävi kylässä <3
+ töissä on kivaa

- selkä meinaa reistailla
- hieman myös supistellu

Mutta mikään ei vaan kerrassaan saa mieltä matalaksi niin hyvin kauan ku rinsessalla on kaikki hyvin ;)

+ Selvisin työputkesta
+ Vapaat alkoi
+ Poju potkii :Heartblue
+ Kohta saa hampurilaista :p

- Vettä sataa
- Lähipiirillä korkeaa kuumetta (Minen halua sitä!)

+ Kuuntelin (ja koitin valita) "häämarssia" olessani sängyllä, kun marssi alkoi kuulumaan vauva sai kunnon riehaantumis kohtauksen :D Vauvaki tais tietää, että nyt on merkittävät musiikit kyseessä urkuineen ;D äiti ja isä menee naimisiin <3
+ Hyvä kanasalaatti
+ Vettä sataa
+ Koti siistinä

- Tänään on tosi pullukka olo ja ruma :D
- Ikävä kaikkia läheisiä, jotka on liian kaukana

+ Hyvä päivä. :)
+ Vanha kaveri vuosien takaa tulossa yllätysvierailulle :)
+ ihania pikkunoitia lahjottu <3
+ vapaa(t) alko :)

+\- vettä sataa; ilma puhdistuu mut koiraa ei oikein voi käyttää pitkällä lenkillä ku plääh ei se lähe ja sit se haisee nii pahalle :D

- vähän unirytmi sekasin :0

Yks huono puoli tuli mieleen eli
- mä en tajua mikä ihmeen pakko ihmisillä joille oon nyt sit lähiaikoina kertonu niin hirveä paasaus parilla alkanu että kuinka tärkeä se ois jos lapsella ois isä. Joo Oishan se tärkeää, tottakai ja ihana ois jos tämä isä ois ees jossakin tekemisissä mutta minä en sille mitään voi jos ei vastaa viesteihin... :( oon lisäksi ihan ok oman itteni kans että jäädään kahdestaan niin kyllä se vähän pistää mielen matalaksi ku muutama ihminen tekee ongelmaksi sen joka mulle on ihan ok. Oon päättäny että murehdin sitten ku on sen aika, jos sen aika tulee!! Mitä sitä etukäteen stressaamaan ja valittamaan, ei se multa oo pois jos isä ei lapsestaan halua kuulla, siltähän se on pois... Ja lisäksi oon miettiny niin että jos tämä herra ei halua olla tekemisissä niin jossain vaiheessa varmaankin tulen sen johonkin siskoon ottamaan yhteyttä, koska kyllä musta niillä ja toisilla isovanhemmilla on oikeus tietää... Sit jos niillä ei kiinnosta niin voi voi ja lämmin leipä... :o

+ hyvät päikkärit <3
+ puoleksi lapsivapaata, kun poika viiletti kylässä serkuilla
+ tein ratkaisun neuleprojektiin ja homma etenee taas
+/- keksin kaksi uutta neuleprojektia lisää vaikka edellinen on kesken

- liian tulinen ruoka (en osta enää ateriakastikkeita, ne närästää :/ )
- tytöllä kova yskä

+ Huomenna VIHDOINKIN rakenneultra. Tätä on kyllä odotettu. Varsinkin kun lähes kaikki muut elokuiset on siellä jo ollut :wink Tällasta se on loppukuun odottajana. Viimeks mulla oli laskettuaika 1.12 ja tää on ihan hölmöö näin päin.
+ Mies tapojensa mukaan vähän liiotteli ja osti virpojille12kpl pääsiäismunia. Niitä vipojia tuli sitten 2kpl. Nyt saa syödä kindereitä, jeeee!
+Sain isosiskolta kivoja paitoa ja puseroita ja yhet housut. Muutama niistä käy jopa äitiysvaatteeks.

- Häntäluun alue/lantio tosi kipeenä.
- Supistelee (oon huomannut että selän/lantion kipuilu ja supistelut on aika usein samaan aikaan)

hempuli: En tiedä edes mitä sanoa. Ihmiset on toisinaan ajattelemattomia ja niin täynnä omia ajatuksiaan jotka kuulostavat juurikin heidän päässään oikeilta, faktoilta.
Minusta sinä oot vahva ihminen jolle haluan toivottaa paljon voimia ja jaksamisia :Heartred
Mielummin minäkin lapseni yksin kasvattaisin jos vaihtoehtona olisi, että kasvattaisin yhtäaikaa miestä sekä lasta :grin
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Näytät niille, että mistä se kana oikein pissaa :p

+ tiskit tiskattu
+ aloitettu tumppujen neulominen masukille <3
+ ei sada enää, eilisen sateen ansiosta ihanan raikasta ulkona!

- alaselkää särkee ensimmäistä kertaa koko raskauteen, ikävälle tuntuu!
- päätäkin vihloo

Voi kiitos Marmoritar, kylläpä piristi :)

Joo näin minäkin sen olen ajatellut ja itse koen, että voin tarjota lapselleni parasta vaikka yksin olenkin. Kaikki omat asiat on vaan niin kunnossa ku voi: työt, talous, ihana ja puhdas koti, ympärillä upeita ystäviä ja ihmisiä jotka välittää. Joka päivä joku soittaa kauempaa, ja melkein joka päivä joku käy. Useat sanoo että "saa pyytää apua kun tarvit ennen lapsen syntymää ja sen jälkeenkin". Että onhan kolikolla kääntöpuolikin. Ja uskon täysin siihen että elämässä ei voi tulla vastaan mitään niin raskasta asiaa kuin mitä lapsettomuuden tuska minulle oli. Varmasti vahvisti vaan entisestään ja stressinsietokyky on huipussaan. ;)

Oon onnellinen siinä missä perheellisetkin, elämä ei aina mene niinkuin suunnittelee joten miksen nauttis tästä hetkestä ja tulevasta :)

Näin juuri hempuli :) Tärkeintä, että lapsi on tervetullut, niinkuin sinulla on :) Pitää myös muistaa, että aina ei tarvi olla superäiti, saa olla myös luvan kanssa huonoja päiviä, on sitten parisuhteessa tai ei! Tarkoitan, että kaiken ei tarvi näyttää ulospäin aina täydelliseltä, vaikka helposti siitä tulee paineita varsinkin kun "yksin" odottaa lasta. Olet aina paras mahdollinen äiti lapsellesi <3

+ ihanaa kun kesä lähenee ja pääsee laittelee pihalle istutuksia (en tosin yhtään tiedä vielä mitä pihalle teen)
+ ihana on tuntea pienen liikkeet
+ tunne että kaikki on hyvin
+ sain vihdoin sisustettua kotia viimeistellymmän näköiseksi

- työt loppui vähän liian aikaseen (huono työsopimus, ei ole työnantajalla koulutuksia lähelle tarjota)
- piti ilmoittautua työttömäksi vielä ennen äitiyslomaa (toivotaan ettei vaikuta tämä ansiosidonnaiseen äitiyspäivärahaan!)

+ ehti onneksi työssäoloehto täyttyä
+ eipähän ainakaan liian rankaksi mene, kun istuu vaan ansiosidonnaisella kotona (noh, enhän mie osaa paikallani olla vaan keksin kyllä varmasti tekemistä)

- kamala väsy
- ukko kiukutteli
- maanantai!

+ sain taas vähän pakattua muuttoa varten
+ muksu potkii mahassa vilkkaasti
+ ns omaa aikaa joskin kotitöitä tehden mut kuitenkin
+ enää kaksi työpäivää tällä viikolla, aloitan vapaat jo keskiviikkona ajoissa :)

+ Tänään saatiin tietää että masussa kasvaa pikkuveli :Heartblue:Heartblue:Heartblue
+ Saatiin myös kuulla että pikkusisko kasvattelee myös vatsassaan elämän alkua :Heartbigred
+ Ja sit vielä saatiin tietää sellanen ihana tieto että serkulle synty eilen tyttövauva :Heartpink

- Alaselkä on vielä pahemmassa kunnossa kun eilen, mut se onkin päivän ainoo miinus. Eikä se voi noita päivän plussia pilata :)

Takaisin