naukumaija
Silmät suurina ihmettelijä
Onkos muita pääkaupunkiseudulla majaa pitäviä? Mä oon vantaalainen tokaluokkalaisen ja 4/16 syntyneen pojan äitee. Olisi kiva jutustella esimerkiksi synnytyssairaalan valinnasta ja muista alueellisista jutskuista. Ja olisi ihanaa tutustua muihin odottaviin pk-seutulaisiin :)
Mulla siis esikoinen syntynyt kättärillä mutta tuttavien kertoman perusteella päädyimme Porvooseen kuopuksen kanssa. Noh, Porvoohan on nyt suljettu. Siellä oli niin upea ilmapiiri ja mahtava henkilökunta, että ilman muuta olisin sinne mennyt nytkin. Haluaisin ehkä Hyvinkäälle, me ollaan aika puolivälissä, 5 km lyhyempi matka Naikkarille. Mutta entäs ruuhkat ja parkkipaikat ja ja ja :D
Mulla siis esikoinen syntynyt kättärillä mutta tuttavien kertoman perusteella päädyimme Porvooseen kuopuksen kanssa. Noh, Porvoohan on nyt suljettu. Siellä oli niin upea ilmapiiri ja mahtava henkilökunta, että ilman muuta olisin sinne mennyt nytkin. Haluaisin ehkä Hyvinkäälle, me ollaan aika puolivälissä, 5 km lyhyempi matka Naikkarille. Mutta entäs ruuhkat ja parkkipaikat ja ja ja :D

onks teillä vielä tullu semmosia haluja ostaa jo kaikkea :D meil on kummallakin lapsosella sellaset diinglisarin soittorasia unilelut ja ne on älyttömän tärkeet näille, niiin ajattelin pikkuselle hommata kans, vielä en oo ostanut ainoastaan katellut mitä kaikkia vaihtoehtoja niitä olikaan ja eikös siitä lähtenyt käyntiin tää haluun ostaa jo :D 3 v poika sanoi että hän haluaa ostaa vauvalle lahjan ja sitte hän saa myös lahjan niin ajattelin väsätä tossa lähempänä huhtikuuta semmosen sisaruspaketin esikoiselle ja pikkuneidille+ tietenki sit vauvallekkin mut lähinnä näille kahelle ilopillerille :D