Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu. Mä tuun esikoisen neuvolan ja klo 13 hieronnan välissä jos vaan en ole niin väsy kun tänään. ( nukuin päivällä varmaan kolme tuntia!!!) mistä mä tunnistan teidät?

Paljon vaunuja ja mammoja!:) Voi elämä ihan oikeesti onneks pistin muistutuksen ku kauhistuin tänää ku kaveri sano et on maanantai :(

Oli kiva taas nähdä! :)

Oli puhetta, jos ens viikolla nähtäis Forumissa. Siellä tosiaan lastenhoitotilat samassa tasossa kahviloiden kanssa ja huomattavan paljon siistimpää ja viihtyisämpää. Ruokatarjontakin laajempi :)
Saa nähdä sit käytännössä miten sinne mahtuu lauma mammoja vaunuineen.. :grin

Ei oteta sitä tapaamista alku viikoille ku oon lähössä torstaina oittiin,enkä oo iha sata varma,koska tuun takas :D Oisko sitte torstai tainperjsntai ens viikolla hyvä?

Forum tapaamispaikkana sopii hyvin. :) Päivistä to sopii. Pe ei luultavasti päästä.

Sopii hyvin. Oli kiva nähdä tänään teitä kaikki ja teidän supersöpöjä vauveleita. <3 täällä käväsin hieronnassa ja olo mitä mainioin...eli ts. jään pallomahaksi. :-)

Ajattelin järjestää vauvabrunssin viikonloppuna Malmin lentoaseman Gate1 ravintolassa. Kuinka moni olisi kiinnostunut? Sinne täytyy tehdä pöytävaraus koska se on niin suosittu. Laitoin jo kyselyä tälle viikonlopulle 10 hlö jos ei mahdu niin varaan sitten seuraavalle. Brunssi maksaa 10€. Gate1 valittiin juuri Helsingin parhaaksi brunssipaikaksi. http://www.helsinginuutiset.fi/arti...ee-elamyksen-katso-lukijoiden-brunssisuosikit. Paina tykkää VAIN jos aiot osallistua! Niin lasken sitten halukkaat osallistujat tykkääjistä.

Takaisin