Pääkaupunkiseudun odottajat LA joulukuu 2015

Nonni, asia etenee! Eli sovimme tapaamisen perjantaille 2.10. klo 17.30 Kampin Johto cafessa! :smiley-bounce013
 
Kiva kun huikkasitte tästä tonne joulukuun ryhmään! Mä oon unohtanut tätä keskusteluu seurata kokonaan, kun tsekkaan yleensä vaan tuon joulukuun viestejä. Mä en vielä tiedä pääsenkö mukaan perjantaina, kun oli jo vähän menoja sovittu. Innostusta kyllä on, eli jos ne nyt niin seuraavalla kerralla sit! :)
 
Vielä yksi helsinkiläinen esikoisen odottaja ilmoittautuu!

Missasin eilisen tapaamisen, mut seuraavalla kerralla tulisin tosi mielelläni mukaan. Olen 34-v. ja koska asutaan tässä ihan Naistenklinikan naapurissa, yritän varmaan ensin päästä sinne synnyttämään. Neuvolasta sanottiin, että ottavat remontista huolimatta ns. tavissynnyttäjiäkin sinne riskiraskauksien lisäksi, jos tilaa vain on. Jos ei ole sijaa majatalossa, suuntaamme Kättärille.

Muutettiin ulkomailta takaisin Suomeen tuossa heinä-elokuun vaihteessa. Muuton ja töiden kanssa ollut sen verran hässäkkää, että kaikki vauvavalmistelut ovat iloisesti myöhässä. Vaunut, turvakaukalo ja sänky sun muut kapistukset puuttuvat edelleen... Onneksi jään töistä rästilomille ja -ylityövapaille jo ennen äikkärin alkua, joten sitten on hyvin aikaa.

Valoisaa viikonloppua kaikille!
 
Täälläkin yksi, joka huomasi ketjun vasta nytten....

Asutaan täällä Helsingin keskustan tuntumassa ja naikkarille toivon pääseväni tämänkin lapsen, jonka LA 24.12, synnyttämään. Esikoinen on 1v2kk.

Mulla ei oo hirveesti vauvakavereita, joten jos innostusta marraskuun tapaamiselle olisi niin minä olen mukana. Olis kiva jutella odotusajan juttuja muidenkin kun mieheni kanssa :)
 
Sovittiinkin jo seuraava tapaaminen 3.11. klo 17.30 ravintola Satkariin, tervetuloa Helistin! :)
 
Takaisin
Top