Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä yks 27v syyskuisen odottaja Itä-Helsingistä. Mulla kun vielä noi työt tässä haittaa vapaa-aikaa, ni koitan päästä mukaan tapaamisiin lomien ja äitiysloman alettua :)

Mul on siniset vaunut, päällä sininen takki ja farkut. Oon lyhyt, ruskeet hiukset ja silmälasit. Eiköhän löydetä toisemme jos palloilaan siinä kahvilan eessä.

Ei se mitään ! Tultiin jo valtaamaan yks nurkkaus täältä sisältä, nähdään kuitenkin ulkopuolelle ni bongataan sut ! :)

Näköjään hiljaisemman puoleinen tämä ketju ollut viime aikoina, mutta täällä olisi vielä yksi 30+ ikäinen esikoisen odottaja Vantaalta. Jos on vielä uusia tapaamisia tulossa niin voisin katsella josko aikataulut sallisivat osallistumisen. :happy:

Mulla ei ainakaan ole kiireitä, kun miehen loma alkaa vasta 2,5 viikon päästä. Pitäisikö sopia tapaaminen ennen sitä? Onko halukkaita?

Mulla on muuttokiireitä ja reissuja, mutta jos sovitte päivän joka mullekin sopisi, voin tulla mukaan :)

Mäkin hyppään tänne, kun osu silmään! Helsingissä lyllertävä syyskuisen odottaja 28v ja esikoinen kohta 2v.

Osaiskohan joku täällä suositella jotakin hierojaa, joka oikeesti osaa ja uskaltaa hieroa raskaana olevaa? Mielellään Helsingistä :D

Osaiskohan joku täällä suositella jotakin hierojaa, joka oikeesti osaa ja uskaltaa hieroa raskaana olevaa? Mielellään Helsingistä :D

Itse kävin koko raskausajan (ja käyn muutenkin) Suomen hierontakeskuksessa Tikkurilassa Mikalla. Suosittelen lämpimästi. Pääsee ihan kätevästi junallakin jos Hesasta olet tulossa.

Itse kävin koko raskausajan (ja käyn muutenkin) Suomen hierontakeskuksessa Tikkurilassa Mikalla. Suosittelen lämpimästi. Pääsee ihan kätevästi junallakin jos Hesasta olet tulossa.
Kiitos vinkistä, täytyy tutustua! :)

Takaisin