Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

Täällä marraskuun odottelija! Kivaa olis tutustua muihin odottajiin ja saada seuraa äitiyslomalle sitten kun sen aika on :)
 
Täällä kanssa yksi Vantaalta, joulukuussa on laskettu aika ! :)
 
Espoo-Pakila -väliä ajelevalle 30+ pallomahalle kelpaisi seura. La elokuussa ja energiaa kuin pienessä kylässä. Just nyt kun kirjoittaa noin, niin sit varmaankin seuraavana päivänä röhnötetään nakkisormisena ja perunavarpaisena sohvalla, kun ei pääse ylös... :hilarious:
 
Täällä syyskuista esikoista ootteleva Hgin asukki, 35 v. Olisi kiva jossain vaiheessa tavata muita pallomahoja!
 
Täällä voi kuka tahansa ehdottaa tapaamista ja ehdotankin että voitaisiin pitää tapaaminen ensi viikon lauantaina 11.6 klo 13. Tapaamiseen voi tulla sekä vauvelin että pallomahan kanssa :) Meillä on siis 1,5 kk vanha tyttö. Mutta missä sen voisi pitää, kun edellistä tapaamispaikkaa ei enää ole?
 
Meil on 2 vko ja 3 pv vanha tyttö ja tulisin mielelläni tapaamiseen mut en pääse 11.6. Yritän päästä sitten seuraavaan tapaamiseen! Ehdotuksena: Kampissahan on se toinen kahvila Espresso house, mikä kylläkin on aika täynnä yleensä mut jos menee vaikka arkipäivänä niin siellä vois olla enemmän tilaa.
 
Mulla LA joulukuussa, mutta ei ole vielä pallomahaa ! :sad001 tuleva lauantai on liian kiireinen minullekin, ensi tapaamiseen tulen (jos olis vaikka jo mahaakin :wink ).
 
Hih, no mullakin enempi kupoli kuin pallo. 11.6. en pääse tapaamiseen, mutta koettaisin seuraavaan. Espresso House kuulostaa hyvältä.
 
Minen myöskään pääse 11.6., mutta sen jälkeen kalenterissa tyhjiä päiviä.
 
Ei näytä olevan ketään tulijaa ens lauantaille. Miten olisi sitten seuraavan viikon lauantai 18.6 klo 11? Vai olisiko arkipäivät ja päivällä useimmille paras vaihtoehto? Ja tuo Espresso house Kampissa olisi varmaan pienelle määrälle tulijoita ihan hyvä paikka
 
En pääse 18.6. myöskään.. Mulle sopis paremmin arkipäivät. Ens viikolla kävis kaikki muut päivät paitsi ma tai to. Käviskö kellekkään tiistai 14.6. päivällä?
 
Mulle ei käy ens viikolla ti 14.6, mutta arkipäivistä pe 17.6 kävisi. Eli kävisikö muille pe 17.6 vai la 18.6?
 
Nyt vasta hoksasin, että täällähän on pk-seudulle oma ketju.
Kolmekymppinen esikoisen odottaja täällä, Lokakuussa LA. :)
 
Muokattu viimeksi:
Nyt ei ole muita ilmoittautunut mahdollisiin ajankohtiin. Noista kahdesta ajankohdasta minulle kävisi paremmin huominen eli perjantai. Miten on Salmiakkilakritsi, tavataanko kahdestaan huomenna Espresso Housessa klo 14? Luulen, että olen tavannut sinut aikaisemmin, mutta en yhtään muista, kuka olet. Muistatko sinä minut?
 
Ois ihan kiva joo nähdä, mutta tulis nyt edes muutama mamma lisää. :)
 
Pitäskö siirtää tapaamista pidemmälle että saatais useampi mukaan? Vilma5, muistan kyllä sut, tavattiin mun mielestä kerran.
 
Jos saataisiin vielä yksi mukaan niin sitten meitä olisi huomenna 4, mikä olisi ihan hyvä määrä siihen kahvilaan. Odotetaan vielä. Jos ei kukaan ilmoittaudu niin miten olisi sitten ens viikon ma (20.6) klo 14?
 
Takaisin
Top