Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jatka päivä, pari. Tai mä jatkaisin.View attachment 140066Tälläinen tosiaan eilen aamulla ja tänään aamupäivällä selvä nega? Ovis pitäs olla tänään sovelluksen mukaan. Voiko olla etten saanut huippua kiinni vai jatkanko viel paripäivää testausta?
Mä laskisin siitä ekasta plussasta, koska ovis tapahtuu tyypillisesti 24–36 tunnin kuluessa positiivisesta testistä.Hei mites jos ovulaatiotesti näyttää positiivista kahtena peräkkäisenä päivänä niin miten siitä lasketaan milloin on DPO (0)?
Nostan vanhaa ketjua.
Ensimmäistä kiertoa yritän metsästää ovulaatiota kun selviä oireita ovulaatiosta ei oo moneen kuukauteen ollut. Oletan oireiden puuttumisesta huolimatta ovuloivani loppukierron lämmöistä päätellen, ja siitä ettei kierrot veny hullun pitkiksi vaikka kierto ei säännöllinen olekaan.
Kuvassa ylhäällä vanhin testi ja alhaalla uusin. Kaks alinta on tältä päivältä, ylempi aamulta ja alempi iltapäivältä. Onko ovulaatio tulossa?
View attachment 148158
Siis vasta kp 14 nyt. Muotoilin huonosti, tarkoitin että onko ovulaatio tulossa lähiaikoinaMikä kp sulla on menossa ja missä rajoissa kierron pituus on vaihdellut? Voi hyvin olla ovis tulossa vasta.
Siis vasta kp 14 nyt. Muotoilin huonosti, tarkoitin että onko ovulaatio tulossa lähiaikoinanyt lähti tikut haaleneen.
Tuo kp 13 iltapäivä oli vahvin ja sitten lähti haalenemaan?
Joo, kiitos. Jatkan tikuttelua. En muista yhtään sainko ovista metsästettyä tikkuihin silloin kun oon niitä viimeksi käyttänyt. Siitä on jo niin monta vuottaSitä onko ovis tulossa lähiaikoina ei tiedä kuin jatkamalla testaamista. Se voi aaltoilla ennen sitä plussaa, joka voi olla nopeakin huippu.Tuo kp 13 on kuitenkin vielä kaukana positiivisesta. Ootko joskus joillakin testeillä saanut ovistestiin selvän plussan?
Joo, kiitos. Jatkan tikuttelua. En muista yhtään sainko ovista metsästettyä tikkuihin silloin kun oon niitä viimeksi käyttänyt. Siitä on jo niin monta vuotta![]()