Nostanpa tätä kysyäkseni, että onko teillä ollut Ovitrelle luteaalivaiheen tukena vain ivf-hoidoissa vai myös inseminaatioissa? Onko Ovitrellen lisäksi ollut esim. Terolutit tai Lugesteronit keltarauhastukena vai ainoastaan tuo Ovitrelle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nostanpa tätä kysyäkseni, että onko teillä ollut Ovitrelle luteaalivaiheen tukena vain ivf-hoidoissa vai myös inseminaatioissa? Onko Ovitrellen lisäksi ollut esim. Terolutit tai Lugesteronit keltarauhastukena vai ainoastaan tuo Ovitrelle?
Ok, kiitos tiedosta! Mulla huomenna inssi, pitääpä kysyä lääkäriltä voisiko tämänkin vielä saada tueksi Lugesteronien rinnalle.Mulla ollut ihan ovulaation induktiossa tukena. 1 naksu 3pv välein ja lisäksi Terolut 2x pv.
https://ibb.co/kg4M4yv
Voisivatko nämä kuvan viivat olla perjantaina pistetyn ovitrelle 1 naksun aiheuttamia? Tänään siis sunnuntai ja pistosta vähän vajaa 2vrk. Tänään mulla pp 10 PAS-kierrossa.
Ihan varmasti on nuo oikeita plussia! Onnea!
Minusta ei, jos siis vain yhden piikin pistut. Kaksi piikkiä voisi näkyä.Moi! Mulla tehty inssi kp 13 ja samana päivänä pistin Ovitrellen koko kynän kerralla. Nyt kp 23/26 enkä voinut vastustaa kiusausta ja pissin tikkuun. Sain hyvin haalean viivan, jonka puolisokin näki Voiko Ovitrelle vaikuttaa vielä 10 päivän jälkeen?
Moi! Mulla tehty inssi kp 13 ja samana päivänä pistin Ovitrellen koko kynän kerralla. Nyt kp 23/26 enkä voinut vastustaa kiusausta ja pissin tikkuun. Sain hyvin haalean viivan, jonka puolisokin näki Voiko Ovitrelle vaikuttaa vielä 10 päivän jälkeen?