Ovitrelle luteaalivaiheen tukena: milloin voi testata?

Nostanpa tätä kysyäkseni, että onko teillä ollut Ovitrelle luteaalivaiheen tukena vain ivf-hoidoissa vai myös inseminaatioissa? Onko Ovitrellen lisäksi ollut esim. Terolutit tai Lugesteronit keltarauhastukena vai ainoastaan tuo Ovitrelle?
 
Nostanpa tätä kysyäkseni, että onko teillä ollut Ovitrelle luteaalivaiheen tukena vain ivf-hoidoissa vai myös inseminaatioissa? Onko Ovitrellen lisäksi ollut esim. Terolutit tai Lugesteronit keltarauhastukena vai ainoastaan tuo Ovitrelle?

Mulla ollut ihan ovulaation induktiossa tukena. 1 naksu 3pv välein ja lisäksi Terolut 2x pv.
 
Mulla ollut ihan ovulaation induktiossa tukena. 1 naksu 3pv välein ja lisäksi Terolut 2x pv.
Ok, kiitos tiedosta! Mulla huomenna inssi, pitääpä kysyä lääkäriltä voisiko tämänkin vielä saada tueksi Lugesteronien rinnalle.
 
Mulla on ollut ovitrelle ovisinduktioissa ja yhessä inssissä. Ollut naksuna 3pvn välein tai sit irrotuspiikkinä tai molempina. Myös lugejen rinnalla.
 
https://ibb.co/kg4M4yv
kg4M4yv


Voisivatko nämä kuvan viivat olla perjantaina pistetyn ovitrelle 1 naksun aiheuttamia? Tänään siis sunnuntai ja pistosta vähän vajaa 2vrk. Tänään mulla pp 10 PAS-kierrossa.
 
Moi! Mulla tehty inssi kp 13 ja samana päivänä pistin Ovitrellen koko kynän kerralla. Nyt kp 23/26 enkä voinut vastustaa kiusausta ja pissin tikkuun. Sain hyvin haalean viivan, jonka puolisokin näki Voiko Ovitrelle vaikuttaa vielä 10 päivän jälkeen?
 
Moi! Mulla tehty inssi kp 13 ja samana päivänä pistin Ovitrellen koko kynän kerralla. Nyt kp 23/26 enkä voinut vastustaa kiusausta ja pissin tikkuun. Sain hyvin haalean viivan, jonka puolisokin näki Voiko Ovitrelle vaikuttaa vielä 10 päivän jälkeen?
Minusta ei, jos siis vain yhden piikin pistut. Kaksi piikkiä voisi näkyä.
Jos viiva oli todella haalea, kannattaa käydä hakemassa digitesti varmuuden vuoksi, ei sitten tarvitse miettiä, oliko viiva haamu vai pelkkä viivanpaikka.
 
Moi! Mulla tehty inssi kp 13 ja samana päivänä pistin Ovitrellen koko kynän kerralla. Nyt kp 23/26 enkä voinut vastustaa kiusausta ja pissin tikkuun. Sain hyvin haalean viivan, jonka puolisokin näki Voiko Ovitrelle vaikuttaa vielä 10 päivän jälkeen?

Tuskin näkyy 10pv jälkeen mutta jos testaat uudelleen huomenna tai ylihuomenna niin saat melko varmasti vastauksen eli onko viiva tummunut tai haalistunut :) tuu kertoon miten kävi.
 
Takaisin
Top