ovistestit

Sillon kp 9 kun alotin tekeen testejä niin silloin näkyi kaks viivaa, haalea mutta näkyi.kyl tuossakin näkyy kun oikein tihrustaa.kuvasta ei niin erota.
 
No nyt rupee viivaa näkyyn.kp 19. Tän aamun mahassa juilinu.josko se ovis ois tulossa.
 

Liitteet

  • WP_20150914_14_15_47_Pro.jpg
    WP_20150914_14_15_47_Pro.jpg
    150.8 KB · Katsottu: 245
Kertokaahan nyt fiksummat, miten kauan tuo ovis näkyy noissa testeissä normaalisti? Bongasin hymynaaman ekaa kertaa sunnuntaina ja vielähän tuo tänä aamunakin piirteli samaa digitestiin. Tosin tässä ollaan kyllä niin iloisia ko.tapahtumasta, että ei sen niin väliä, vaikka tulisi jatkossakin pelkkää hymyä tai kahta viivaa :happy:

Kkm:n (05/15) jälkeen on kesä tässä toivuttu ja nyt yk2 clomeilla, eka ovis sitten viime kevään.

Tallettelut tehty sunnuntaina pariinkin otteeseen.

Rinttis12
 
Rinttis, 1-3 päivää taitaa olla ihan normaali :)
 
Heips.. Oon uus täällä niin saatan sekoilla näissä käsitteissä vielä ja samalla yritän opia tässä kaikkee uutta näistä raskaus jutuista. Any way alotin ovulaatio testit kp11 ja nyt menossa kp16 ja eka kerran näytti kahta viivaa... Eli kuinka monta päivää toi lh on kohollaan että hedelmöitys on mahdollinen??
479553bd1bfbdf596c780c82d64df337
 
Noi testit on kyllä mullekin niin uus juttu ja varmaan vaikuttaa myös mikä testi kun mulla tänää kp 5 ja on kunnon haamu viiva. Jossain testeissä näkyy haamu kai lähes koko kierron ja sitten vaan vahvistuu? Oonko väärässä:happy:
 
Sitä vaan mietin että kannattaako mun nyt vaan joka päivä testailla kun näin aikasin aloitin kuitenkin:happy: onks se sitten illalla kuitenkin parempi testaa kun töissä ei päivällä viittis:D
 
Kp 5 voi kyl olla aika aikaista, mutta riippuu ihan kierron pituudesta koska se ovis on :) mulla oli viimeks kp 17 ovis ja siitä sitten plussasinkin :P ja mulla näkyi iltapäivällä se lh-huippu!
 
Hahaa:D no niin se on kyllä tosi aikaista :D ehkä mä aloitan sen päivittäisen testaamisen myöhemmin ja vertaan sitten vaan tohon :D
 
Mulle ohjeistettiin et kannattee alkaa testaan kp11-12. Eilen testasin klo. 14.00 vahvat viivat kp16 ja tänään kp17 melkein sama aika niin oli kaks ei niin vahvaa viivaa ku eilen mut tänään en jaksanu odottaa 4h viimeisestä vessassa käynnistä niin luulen et se vaikutti siihen et viivat oli vähän haaleempia...
 
ImageUploadedByVau Foorumi1447794223.702071.jpg

Tässä mun ovistestit kp10-14, kp15 ja kp16 täysin blankoja. Jäikö se ovis nyt sitten väliin? :O
 
ImageUploadedByVau Foorumi1447954640.639862.jpg


Tässä mun muutaman päivän ajalta. Selvästi päivä päivältä tummui kunnes tänään (alin) tuli vihdoin ovisplussa. Nyt kp 18 (tai kp16 jos ei laske aina alun tuhruja) :)
 
Takaisin
Top