ovistestit

äippä2015

Puuhakas puhuja
Laittakaas ny kuvia teidän ovistesteistä kun ootte niitä alkanu tekeen.tummuuko ne mitä lähemmäs ovista mennään, vai? Periaattees pitäs ovis olla ihan näinä päivinä, mutta taas testiin vaan yks viiva.
 
Tuo on mun o+ :) kesäkuulta..
 

Liitteet

  • 1441807268043.jpg
    1441807268043.jpg
    42.9 KB · Katsottu: 344
Joo tein mutta mulla ei oo kuvia muista päivistä :sad001 mut kaks viivaa oli koko kierron ja o+ päivänä noin tummat viivat! :)
 
Miks ihmeessä mul ei näy, tai muutaman kerran näkyny, nyt sit vaan yks viiva, tai se toinen näkyy tosi tosi hailuna, et juur erottaa.höh
 
Ei mullakaan ne koskaan vahvoina näkyny, joskus vaan haamuja, mutta tuon o-plussan erottaa selvästi :)
 
Ja oon täällä foorumilla lukenu että naisella saattaa pari kiertoa vuodessa olla ovuloimattomia?
 
Parin tunnin pidätyksen pitäisi käsittääkseni olla ihan riittävä. Se lh-piikki voi sitten olla nopea. Minä en ole saanut koskaan sitä ihan virallista plussaa koska olen tehnyt vain yhden testin päivässä. Jotkut tekee aamupäivällä ja iltapäivällä/illalla toisen. Minulla ei ole niin suurta tarvetta löytää ovista niin tarkkaan niin minulle on riittänyt se suunnilleen aika. Hoidoissa yms. se on tietty eri juttu ja silloin on kyllä tikutettava useammin.
 
Oon kyl pidätelly reilusti yleensä 3h ennen o-testin tekoa ja tehnyt sen tosiaan iltapäivästä. :)
 
Laitetaanha tännekkii :p siinä ois. Kyllä se viiva alko pikkuhiljaa tummenee..
 

Liitteet

  • 1441893198866.jpg
    1441893198866.jpg
    67.6 KB · Katsottu: 3,246
Äippä teitkö sen aamusta? Tee nyt pari päivässä,voi olla että aamulla ei näy mitää ja illalla pamahtaa plussa.
 
En oo ikinä tehny aamulla, kun sanottu ettei näy silloin, iltapäivällä oon tehny.tähän päivään mennessä oon muutaman kerran vaan nähnyt sen toisen viivan, heikosti.toivotaan nyt et alkais viiva näkyyn, kuitenkin jo kp17
 
Äippä, Tossa ylemmässä kuvassa näkyykin et osa esim kp 19 testien viivoista on tosi hailuroita. Ja kuitenki kp20 ja 21 on tosi vahvat viivat. Eli se hormoni nousee sit tosi nopee.. Mikä kp aloitkaan testaamaan, ettei vaan ois ovis jo menny?
 
Voihan olla menossa ovuloimaton kierto. Toivottavasti nyt kitenkin tulisi viivoja. Olen lukenut, että kannattaa testata tosiaan pari kertaa päivässä (ap ja ilta), jos se lh huippu on tosi nopee. Muuten sitä ei välttämättä löydä. Mutta on kyllä outoo kun ei tuu edes mitään haaleta viivaa. Mulla on aina, kun oon testi tehnyt, siihen se testiviivakin tullut vaikka sitten ihan haaleena.
 
Takaisin
Top