Outoja oloja...

OnEmOrE19

Näppärä viestien naputtelija
...nyt on pakko vuodattaa hiukan..eilen oli babyshowerit ja niihin tupsahti viime viikolla turhia jännitteitä:sorry:,juhlat oli ihanat ja meni hyvin...illan kiristeli kunnolla,yö meni jotenki ja tämä päivä outo levottomuus:confused:,ihmeellisiä oloja,kipuja ja väsyny,niinku voimia keräis...oisko stressin purkua:oops:
Rv 27+4
 
Oho! Olipa aikaiset kutsut sulla! Mäkin toivon että mulle järkätään mutta todennäköisesti vasta lähempänä joulua tai jokatapauksessa vasta sen jälkeen, kun oon jääny jo äippärille. Sittenhän sitä on aikaakin vaikka lampaat söis :)

Mulla on kans jo vähän levottomat olot öisin ja lantion seutua juilii välillä. Liitoskivut vaivaa varsinkin pitkien työpäivien jälkeen. Seitsemän viikkoa olis kuitenkin vielä töitä ja siihen mahtuu kaikenlaista hässäkkää, joten pitää vaan malttaa lepäillä ja ottaa iisisti iltaisin ja viikonloppuisin.

Tsemppiä kaikille!!
 
Mulla ei ole ikinä ollut vauvakutsuja ja tuskin on nytkään. Käydään varmaan tulevien kummitäten kanssa syömässä joulukuussa ku äippäloma alkaa saan sit samalla hetken ns. Omaa aikaa. Mä olen huomannut et jos yhtään enemmän touhuun alkaa repii ja tulee vaik mitä oloja nyt joutunnut opettelee siirtää niitä vastuu/touhamis naruja myös isännälle ja lapsille. Illat yrittänyt lepäillä jalat kohoasennossa kun pienet nukkuu. Tsemppiä kaikille ja muistakaa lepäillä ja kaikesta huolimatta nauttia voin kertoa että aikanaan jopa raskautta tulee vähän ikävä.
 
Uskon että tulee ikävä! Mä kyllä tykkään tästä raskaana olosta kun vointi on kuitenkin ollut alun jälkeen niin hyvä itsellä ja vauvalla. Pelkäsin että mulle tulee hirveästi painoa ja turvotusta mutta onneksi tähän mennessä tullut vain se 5-6 kiloa. Ehtiihän tuota vielä tosin tulla ja vauvakinhan triplaa vielä painonsa ennen syntymää :D
 
Uskon että tulee ikävä! Mä kyllä tykkään tästä raskaana olosta kun vointi on kuitenkin ollut alun jälkeen niin hyvä itsellä ja vauvalla. Pelkäsin että mulle tulee hirveästi painoa ja turvotusta mutta onneksi tähän mennessä tullut vain se 5-6 kiloa. Ehtiihän tuota vielä tosin tulla ja vauvakinhan triplaa vielä painonsa ennen syntymää :D



Joo nyt alkaa pikku hiljaane viikot kun painoalkaa enemmän nousemaan kun vauva kasvattaa painoaan. Tää on mun kuudes ja viimeinen raskaus olen ollut helpottunut että tähän mennessä tää on ollut mun helpoin raskaus.
 
Me pidettiin babyshowerit kanssa aikasin, jo rv 21 muistaakseni. Siellä paljastettiin vaavin sukupuoli läheisille. :dummy1: Eipä meidän suvussa ole ikinä ollut mitään baby showerin tyylistä perinnettä, aika uusi juttu taitaa olla ja Jenkeistä joten juhlittiin kyllä tosi, tosi pienesti vaan.
 
Oudoista oloista, minä osaan aina niin huolestua jos pikkuinen ei vähään aikaan möyri masussa! Huolestun etenkin iltaisin. Sitten yöllä kun herää pissireissulle noin kahden-kolmen aikaan niin en saa unta ennenkö pikkunen alottaa yömöyrimiset. Siellä se nytkin on möyrinyt jo tunnin, joten voisin jo nukahtaa hyvillä mielin jos vaan tulisi uni.. :hilarious:

Muoks. Ei se uni sitten tullut! o_O Kello on jo kuusi ja mies lähtee töihin!! :eek: Kai minä sitten otan päikyt..:grin
 
Muokattu viimeksi:
Me pidettiin babyshowerit kanssa aikasin, jo rv 21 muistaakseni. Siellä paljastettiin vaavin sukupuoli läheisille. :dummy1: Eipä meidän suvussa ole ikinä ollut mitään baby showerin tyylistä perinnettä, aika uusi juttu taitaa olla ja Jenkeistä joten juhlittiin kyllä tosi, tosi pienesti vaan.

Ei se kyllä enää mikään uusi juttu ole Suomessakaan, kavereilla on ollut niitä jo ainakin vuodesta 2006 tms. lähtien. Eli aika vakiintunut perinne (ja kiva sellainen!) Suomessakin :)
 
Poksuuko muilla välillä maha? Vähän niinkuin naksahtaisi joku ilmakupla? :wideyed: Neukkutäti ei osannut sanoa oikein mitään. Ja nyt vähänkin jos joku osuu kurkkuun tai painaa mahaa niin tulee oksennus. :wtf:
 
Poksuuko muilla välillä maha? Vähän niinkuin naksahtaisi joku ilmakupla? :wideyed: Neukkutäti ei osannut sanoa oikein mitään. Ja nyt vähänkin jos joku osuu kurkkuun tai painaa mahaa niin tulee oksennus. :wtf:
Välillä. On normaalia meidän neuvolan mukaan :) vauva siellä venyttelee ja kalvot vähän poksuu. Se on kyllä jännä ääni!
 
Poksuuko muilla välillä maha? Vähän niinkuin naksahtaisi joku ilmakupla? :wideyed: Neukkutäti ei osannut sanoa oikein mitään. Ja nyt vähänkin jos joku osuu kurkkuun tai painaa mahaa niin tulee oksennus. :wtf:


Kyllä mulla kuuluu poksuilua myös välillä alapäästäkin ei oo syytä huoleen on ihan normaalia kun paikat venyy jotta pienellä on tilaa
 
Takaisin
Top