Oulun seudun odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sadepilvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle passaa hyvin ma 4.10. ja klo 18, mutta se stokkan Vintti meni kiinni jo kuudelta, eli olisko muita paikkaehdotuksia?

Ai se meni jo kiinni siihen aikaan.. oisko bisket sitten? Sehän on vähän laajentunu, niin jos mahtus sinne..?

Me oltiin viimeks Robert's coffeessa ja sinne ainakin mahtuu, mahtaako Bisketti olla kuitenkin täynnä? Coffee house olis myös kiva mutta mahtuukohan sinnekään? 

[font="trebuchet ms"]Moi[:)]

Haluaisin niin päästä mukaan treffeille,viimeksi en päässyt kun sairastuin[:@].
Kävisikö mitenkää 5.10 tiistai??

Mulle tiistait vähän epävarmempia iltaharrastuksen takia, joten mä en sit ehkä tiistaina pääse. Uskaltaisiko ehdottaa keskiviikkoa tai peräti torstaita sillä viikolla? Mulla sokerirasitus torstaiaamuna joten keskiviikkoillan kahviherkut jäänee kyllä väliin, mutta voinhan silti tulla hengailemaan jos keskiviikko sovittaisiin.

Roberts coffeeseen varmaan sopii vähä suurempikin porukka, viimeksi ainakin oli runsaasti tilaa.

[font="trebuchet ms"]Olisiko 7.10 torstai parempi päivä, niin saisit nauttia myös sokeri herkuista? [:)]

Sadepilvi: Joko olet saanut perhevalmenuksien ajat? Jotenkin olettaisin että ollaan samassa ryhmässä [:D].

Onko täällä muita Myllyojan neuvolan piiristä, jos sattuisi enemmänkin samaan ryhmään?

Samassa me sitten ollaan, tosin ei noita taideta järjestääkkään ihan joka päivä :D 

Tuo torstai toimis paremmin kun aloitan mammajumpan ja se on maanantaisin :).

Adalmis

Ai niin, onhan mullaki vielä sillä viikolla äitiysjoogaa maanantaina, eli ei maanantai sovi mullekaan. Sovittaisko sitten se torstai 7.10. vai oliko joku jolle ehdottomasti ei käy torstai?

no torstaina on sitte mun ja Pinguksen (kirjotettiinkohan näin??) joga 17-18.30. Mulle kyllä käy se jälkeen eli 19

klo 19 ei kannata enää Robert's coffeeseen mennä kun menee kasilta kiinni [:D]. Kai sitä arki-iltana mahtuu sinne coffee houseen? Se on ainakin auki ja siellä on hyvää syötävää [8D].

Itselleni käy näillä näkymin kaikki ja siis tulen tietenkin jos ei tule ihmeitä esteeksi.

[font="trebuchet ms"]Mulle käy torstai 7.10 hyvin ja klo 19.00 sopii myös[:)] Eli mukana suunnitelmissa olen.

Joudun passaamaan tällä kertaa, tulee päivälle vähän liikaa pituutta jos suoraan töistä ja joogasta vielä syöpöttelemään lähtee. Pitäkää kivaa munkin puolesta (ja syökää munkin edestä)! [;)]
Niin ja ihanaa,huomasitteko että Zeppeliiniin avataan tuolloin 7.10. Polarn O Pyret lastenvaateliike? Siellä on niin ihanaa tavaraa että saatan joutua vararikkoon ennätysajassa..

Onko meillä treffit? [:D]

Viimeisin ehdotus siis taisi olla 7.10 klo 19. Mitenkäs paikka?

Minä oon reissussa koko viikon, joten tapaamiseen en tällä kertaa pääse.

Takaisin