Oulun seudun odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sadepilvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä oon tulossa. Mahtuisko sinne coffee houseen? siel on niitä isompiakin loosseja jos sattuis olemaan vapaana.
Ei tuu yhtäkkiä mitään muita paikkoja mieleen kuin tuo ja bisketti ja roberts :)

Luultavimmin Coffee House on paras vaihtoehto, enitenhän siellä on tilaa ja tuohon aikaan illasta ei ole kovin paljon väkeäkään. Tai ei ainakaan ennen ollut, olin siinä vieressä töissä ja hiljaisilta ne illat näytti [:D]

Hoksasin justiin ettei mulle passaakkaan torstaina, eli en tule. Sisko tulee kylään ja on meillä justiin tossa seiskan-kasin aikoihin niin lienee suotavaa että olen kotosalla silloin [;)].

Pitää järkätä pikapuoliin toinen miitti, johon sitten useempia pääsee. Mä itseasiassa ehdottaisin heti 18. tai 19.10, vai onko liian pian?

Mulle passais 19.10. loistavasti. 18. päivä ei passaa, ku oon illan töissä.

Käviskö muille 19.10.?

Mie pääsen to paikalla,jos muitakin tulossa? Kuitenkin jos pieni porukka tulossa,niin voisko mennä biskettiin? Siellä on niin ihania herkkuja [:D]

Nimenhuuto! torstaina vaikka siinä pallolla klo 19 treffaavat mahdollisesti toisensa Sadepilvi ja hilppa ja RK78 ja? vai? ketkäkö? 

Mie oon tosi pahoillani,mutta en pääsekään paikalle. Paineet paukkuu (ala) yli satasessa ja hyvä kun tolpillani pysyn [:(]

Täällä kans yks joka on pahoillaan. En pääse minäkään tänään. Yksi meidän elukoista elelee ihan viime hetkiään, joten vietän tän illan niiskuttamassa kotona :<. Yritän päästä sitten seuraavaan tapaamiseen.

Voi sentään hilppa ja Adalmis [:(] koittakeehan jaksella siellä.
Me kävimme tuossa RK78:n kanssa kaffella nautiskelemassa bisketin herkuista. Seuraavaan tapaamiseen sitten! Ai mutta joo oliko se 19.10. tiistai?... en mä sitten taida ehkä päästäkään kun on tiistai-iltana harrastusta.

Miten mä aina meen päivissä sekaisin ja lupaan ensin ja muistan vasta sitten. On tää hajamielisyys kyllä lisääntynyt. En töissäkään meinannut muistaa parin työkaverin etunimiä! [8|]

Sadepilvi: [:D] Mulla on muisti alkanut jo palailee, tai en ainakaan itse huomaa niin suurta unohtelua kuin kuukausi sitten. Joku (äiti-ihminen) väitti mulle ettei tässä vaiheessa voi olla vielä dementiaa vaan se tulee vasta imettäessä... Mutta kylläpäs voi olla, ihan henk.koh. kokemuksella voin jo todeta [8D]

Sadepilvi kiitos eilisestä kaffiseurasta seurasta[:)]

Hilppa ja Adalmis koettakaa jaksaa. 

Hmmm.... Mä tossa mietin että mitä teen tolle mun lehtikuormalle, tuli mieleen että oliskohan täällä kiinnostusta niin ei tartte divariin kantaa? Löytyis 2008-2010 Vauva- ja Kaksplus-lehtiä yhteensä reippaat 40 kipaletta. Sais halvalla paljon lukemista joku jos kiinnostaa, voin vaikka tuoda kotiin :) Ihan ilmaseksi en haluais kuitenkaan luopua... 

Meiän rottatyttö nukutettiin eilen. Sillä oli munuaisissa syöpä eikä siis muunlaista elinodotetta kuin hidas ja tuskallinen kuolema [:(]. Vaikka surettaa niin oon kuitenkin tosi helpottunut, koska oli ihan hirveetä kattoa eläintä, joka selkeesti kärsii eikä jaksa enää mitään. Meille jäi nyt kolme rottaa, jotka varmasti kaikki tulevat nukkumaan pois ennen vauvan syntymää, koska ovat sen verran vanhoja rotiksi.

Mulla on myös muisti haperoitunut aivan täysin. Unohtelen sanoja (yks päivä en töissä saanut päähäni sanaa "liukumäki" [:D]) ja sitten unohtelen myös, että mitä ja kelle oon puhunu. Meidän ryhmässä on kaksi työntekijää mun lisäksi niin joudun oikeesti tosi kovasti miettimään, että kummalle työkaverille oon jostain asiasta kertonu ja kummalle en. Täytys ehkä mainita tästä niin eivät ihmettelisi, jos selittelen samalle tyypille kolmatta kertaa samaa asiaa [:D].

Mä laitan kalentereihin ylös tuon 19.10 niin jos vaikka ryhdistyis ja pääsis paikalle :).

Adalmis ja keijo 20+0 (jeij!)

Takaisin