Oulun seudun odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sadepilvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oulun seudulla asustellaan ja tänään löysin tänne sivuille tutustelemaan. La 1.7 ja neljäs lapsi tulossa.
Kiva tutustua muihin odottajiin. Tervehdys kaikille [:)]

Hei[:)][:)]

Laitoin viestiä myös joulukuussa puolelle.

Vähän myöhässä ilmoittelen, mutta liityin vau.keskusteluihin vasta elokuussa. Meidän esikoinen syntyy joulukuussa[:)]
Olen kyllä kiinnostunut kahvitteluista tässä syksyn aikana, jos ette ole kerenneet jo järjestämään tapaamista. mukava olis tavata muitakin odottajia ja vaihtaa kuulumisia[:)][:)] Itse asustelen Kaijonrannassa.

Moi[:)][:)]

Oletko Sista käynyt teknolla äitiysjoogassa? Itse ajattelin mennä tänään illalla kokeilemaan.[:)]

RK78 kävikkö joogaa testaamassa ja jos kävit niin oliko hyvä?

Ja siis kahvitellaan keskiviikkona 1.9. klo 18 Vintissä. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan.

Tuntomerkeiksi riittänee pallomaha sekä epävarmalta vaikuttava muita pallomahoja etsivä katse?? :)

Sain haettua auton, koitan muistaa ilmaantua paikalle [:)]. (ei oo mikään vitsi, hyvä kun oman nimensä muistaa [;)])

Sadepilvi

Kävin joogassa on kyllä tykkäsin kyllä[:)], uskon et hyötyä tulevassa synnytyksessä. Aioin käydä niin pitkään kun on mahdollista.

Tulen kahvittelemaan jos vaan pääsen eli Vintillä nähdään mahdollisesti[:)]

RK78, mä en oo käyny missään mamma-joogassa, mutta haluaisin kovasti! Tuo teknopalatsin aikataulu tuntuu hurjalta [&:] Voisikko hieman kertoa mimmosta oli?

Harmi kun en pääse huomenna.. Ois kyllä kiva päästä jutustelemaan kaikesta mahdollisesta. Tänään tuli myöntävä vastaus äitiyspakkauksesta, joten sitä nyt aletaan odottelemaan [:)]

En pääse tulemaan tänään kahville, pientä lämpöä ollut nyt muutaman päivän[:@] Tää päivä on vielä sairauslomapäivä töistä niin lepään kotona.
Harmittaa tosi paljon kun en pääse. Toivottasti keretään kahvittelemaan vielä syksyn aikana toistamiseen niin pääsisi mukaan.
Ihania kahvi hetkiä[:)]

Sista
[font="trebuchet ms"]Jooga oli positiivinen yllätys[:)] Mietin itsekin sitä aikaa kin aika myöhään, nyt ainakin jaksoin lähtä ihan hyvin. Rauhotti kummasti kun kävin joogaamassa ja uni kyllä tuli aika nopsasti sen jälkeen. Suosittelen kyllä kokeilemaan. On varmasti hyötyä tulevassa synnytyksessä[:)] [font="trebuchet ms"]Onhan se aika hintava kertamaksuna käytynä a´13€ ajattelin et jos ostaisi 10xkortin 59€ saa käyttää muissakin jumpissa.

[font="trebuchet ms"]Mullekin oli tullut myöntävä päätös äitiyspakkauksesta[:)] odotan innolla paketin saapuvaksi. Haluaa jo päästä laittamaan vaatteita kaappiin[:)][:)]

[font="trebuchet ms"]Hauskaa päivää[:)][:)]

Minäkin olen illalla tuloss. Olen elänyt viikon nettipimennossa ja onneksi tänään aukesi, koska olin muistanut tapaammisen olevan huomenna[:)] Sielläpä olisin etsinyt pallomahoja. Ja Facebook-kuvista ehkä vähän tunnistaa. Illalla nähdään!

Kiva oli treffata paikalle päässeet, Vintti vaan oli pimeänä ([;)]) ja jouduimme siirtymään Robert's coffeen puolelle, toivottavasti kukaan ei ollut paljon myöhässä ja tullut turhaan paikalle kun ei voitu jättää edes lappua.

www.pompoli.net oli muuten se osoite mistä tilasin Bolan. Tuli tosi nopeesti, maksoin perjantaina eri pankista ja eilen oli jo postitettu ja tänään tuli.

No hö, minä huomasin tämän ketjun vasta tänään. En tosin välttämättä olisi päässyt eilen mukaan kun arki-illat tahtoo mennä ihan kotitöiden parissa. Toivottavasti ehdin sitten seuraavaan tapaamiseen mukaan.
Itse asun vielä muutaman kuukauden Haukiputaalla mutta Ouluun ollaan muuttamassa joulukuussa. Minulla on la joulukuun lopussa ja ennestään 2 lasta.

Katsokaas mitä mä löysin.. Ilmoittauduin itse heti!
www.oulunvoimisteluseura.net
Hyvän olon liikuntaa raskaanaoleville -kurssi (10 krt)
Hyvän olon liikuntaa raskaana oleville -ryhmässä liikutaan kätilön tai fysioterapeutin ohjaamana. Ryhmä on tarkoitettu kaikille raskaana oleville naisille, eikä se edellytä aikaisempaa liikunnan harrastamista tai hyvää kuntoa. Ryhmä lisää äidin hyvinvointia raskauden aikana ja edistää toipumista synnytyksestä. Tunti koostuu kevyestä lämmittelystä ja lihaskunto-osuudesta sekä venyttelystä ja rentoutumisharjoituksista. Lisäksi tunnilla käydään läpi liikkeen ohella itse raskautta, lähestyvää synnytystä ja synnytyksestä toipumista.
Kurssimaksu: 60 €

Oulussa ei taideta järjestää äitiys-uinteja? Se olis mulle nyt varmaan ainoa mihin kykenisin mutta eipä löydy ainakaan kaupungin tarjonnasta :(

Raatissa on alkanu tiistaisin vesizumba. Minä aattelin sinne ens tiistaina.

Tänään alkoi kansalaisopiston äitiysjooga. Oli ihan hauskaa ja varmasti hyödyllistä. Olen kokeillut joogaa moneen otteeseen ja todennut aina, että se ei minun kärsivällisyydelle oikeen passaa. Tai en ainakaan nauti siitä mitenkään erityisesti. Nyt kuitenkin tuntuu, että tästä voisi olla jopa hyötyä tulevaisuuteen. Joten innolla mennään vielä viisi kertaa ja voin suositella lämpimästi kaikille. Vaikka sitte seuraavassa/seuraavissa raskauksissa.

Mä kans tykkäsin siitä Kiiminkijokiopiston äitiysjoogasta, ihan mukavasti vetreytti lihaksia ja avaa paikkoja, mulla tosin aina jotkut liikkeet on vähän hankalia yliliikkuvien  nivelien takia, mutta sen ongelman pystyn ohittamaan. Olikohan täältä ketään muuta siellä kurssilla? Ajattelin että kurssin jälkeen saatan jatkaa sit siellä Teknolla jos jaksan. 

Heips!

Helmikuisista huomasin, että tänne voisi Oululaiset ilmoitella olemassaolostaan :P. Mielellään tapaisi muitakin samassa tilassa olevia vaikka te kaikki taidattekin olla tuhannen edellä viikoissa mua :P. Kun olisi tajunnut aikaisemmin tänne tulla niin olis päässy tuohon syyskuun alun tapaamiseenkin. Mutta ehkäpä näitä tulee lisää? :)

Adalmis

Adalmis: Tervetuloa vaan, vuoden päästä pikkuiset on kuitenkin ihan saman ikäisiä [:D]. Tapaamisessa meitä oli vain neljä, ensi kerralla toivottavasti jo enemmän. 

Millon tavattas seuraavan kerran? Laitettaisko tapaaminen parin-kolmen viikon päähä, että kaikki voisivat järjestää juttunsa?

Mie en päässy vaikka kuinka meinasin, mut nyt vois sopia uuden ajan ja löydä sen hyvissä ajoin lukkoon niin saa kaikki soviteltua menonsa sen mukaan..

Miten ois maanantaina 4.10 samassa paikassa ja klo18.00? Tuohon ois 3 viikkoa aikaa..

Takaisin