Oulun/pohjoisen mammat :)

uskaltaisko

Näppärä viestien naputtelija
Oisko täällä muita innokkaita elomammoja tapaamaan tulevaisuudessa jossain vaiheessa? Itellä ei oikein täällä ole mammakavereita ku muualta oon muuttanu, joten ois kyllä ihana jakaa jonku kaa ajatuksia jne :) vielä ku tää on mun esikoinen nii tuntuu välillä että on niin yksin kaikkien muutosten keskellä...

Täällä yksi kainuulainen odottaja, joka ois kiinnostunu miitteihin osallistumaan, mikäli ajankohta passaa! :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Täälläkin on yksi Oulun seudun mamma. Täällähän on paljon erilaisia mammaryhmiä, joihin voi liittyä. Ainakin Oulumasut ja Oulun seudun odottajat nyt tulee mieleen. Itse en tosin kumpaankaan kuulu. Minä sain kivoja mammakavereita esikoisen aikana kunnan järjestämästä esikkokerhosta. Niin ja toki olen innokas osallistumaan miitteihinkin :)

Täällä kans yksi esikoisen odottaja Oulusta, ollaan noin 3 vuotta täällä asuttu, eikä oikein mammakavereita, jolle vois asioita jakaa.. Oon ja miettinyt, että pitää kyllä jossain vaiheessa johonkin ryhmään liittyä, mutta en oo löytänyt kuin neuvolan sivulta sen esikoisryhmän, mutta toisaalta sellainen tuntuu niin viralliselta, kun on joku ryhmänvetäjä...jne. Vai onko kellään kokemuksia nuista virallisista ryhmistä? Mutta siis ois ihan kiva jossain vaiheessa nähdä :)

Oliko muita esikoisen odottajia ku mie ja Isabella? Mulla myös ei hirveästi semmoset viralliset ryhmät nappais mutta saattaahan se olla että pian nappaaki :)

Heipä hei! Täällä ilmoittautuu yksi oululainen esikoisen odottaja :) Mielelläni tapaisin muitakin oululaisia äitejä ja odottavia äitejä, kun en täältä hirveästi lapsiperheitä tunne. Kaveritkaan eivät kuulemma vielä vähään aikaan aio lapsia hankkia. Olis ihana tutustua!

Meillä ois ainaki esikoisodottajien miitti kehitteillä, kunhan kaikki pääsee rakenneultrassa käymään :) voisin sinullekin laitta YV:n :)

^ Joo vois jo hyvinkin suunnitella :) oisko se sitten jossain kahvilassa, minne kaikkien ois helppo tulla? ootteko mitä mieltä, oisko se sitte jo tässä kuussa vai ens kuun puolella?

Ilmotelkaa sitten jos on joskus semmonenki miitti mihin voi tulla vaikkei esikoista ootakkaan.. :(

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Joo voishan sitä suunnitella jotain ihan isompaakin miittiä mihin sit kaikki elomammat vois osallistua. :)

Itellä ainaki vaan nii tumpelo olo tän ekan raskauden kans että haluaa eka jakaa ehkä vähän tuntemuksia niiden kans joilla on kans eka :) mut ei mulla silti mitään sitä vastaan oo jos joku haluaa osallistua vaikkei oiskaan esikoinen :)

Takaisin