Oudot kuukautiset

En ole ollu mun menkat ei oo vielkään alkaneet ja mun rinnat on kipeemmät ku aiemmin, äksyilen turhasta mitä ei oo koskaan ollu, ja mun vatsa on turvonnut ja alavatsaa nippaillu ohjeessa kuva mun masusta

IMG_20220916_221939.jpg
 
Kerrataanpas vielä.
Sun menkat myöhässä tässäkin kierrossa. Raskaustesti nega.
Maha turpoaa, rinnat arat ja kiukuttaa. Alavatsassa kipuja.

Tottakai voit olla raskaana, mikäli sisääsi on päässyt siittiöitä. Kannattaa tehdä uusi testi. Jos se on nega, niin ole lääkäriin yhteydessä.
Siellä selviää että: onkohan sun vaihdevuodet alkamassa?
tai kasvain pullistaa kohtua? kuumeeton tulehdus tai joku muu syy?

Ilman lääkäriä nuo asiat eivät selviä. Tottakai voit vain odottaa ja katsoa mitä seuraavaksi tapahtuu...
Tällä foorumilla en usko sinua voitavan valitettavasti auttaa.
 
Kerrataanpas vielä.
Sun menkat myöhässä tässäkin kierrossa. Raskaustesti nega.
Maha turpoaa, rinnat arat ja kiukuttaa. Alavatsassa kipuja.

Tottakai voit olla raskaana, mikäli sisääsi on päässyt siittiöitä. Kannattaa tehdä uusi testi. Jos se on nega, niin ole lääkäriin yhteydessä.
Siellä selviää että: onkohan sun vaihdevuodet alkamassa?
tai kasvain pullistaa kohtua? kuumeeton tulehdus tai joku muu syy?

Ilman lääkäriä nuo asiat eivät selviä. Tottakai voit vain odottaa ja katsoa mitä seuraavaksi tapahtuu...
Tällä foorumilla en usko sinua voitavan valitettavasti auttaa.
Oon vasta 18v joten tuskin vaihdevuodet kyseessä
 
Mulla on tähän asti ollut säännöllisesti menkat eikä ikinä oo myöhästelleet
Jokuhan sun menkkoja kai sitten häiritsee. Luonnollisesti tulee myös mieleen hyvälaatuinen kasvain.
Milloin papakoe on otettu?
Onko sinulla (18.v)opiskelijaterveydenhoitaja vai oletko töissä= työterveyshuolto?
 
Mulla oli viime kuussa yhdet kunnon menkat mutta nyt ne on myöhässä 11 päivää ja oli outo vuoto tänää joka oli niukka ja tuli ja hävisi yhtäkkiä
 
Joa kuukautiset on myöhässä joka kuukausi, niin ehkä sun kierto muuttuu jostain syystä pidemmäksi? Suosittelen käymään gynekologilla, sielä saat vastaukset, eikä tarvitsisi stressata kuukautisia joka kuukausi. Jos yritätte raskautua miehesi kanssa, niin silloinkin on apua siitä, että kuukautiskierto on tiedossa. Jos ette yritä raskautua, niin keskustele poikaystäväsi kanssa ehkäisystä. Mikäli ehkäisyvalmisteet eivät sinulle oikein sovi, kannattaisi käyttää kondomia :) Näihinkin vinkkejä saa gyneltä.
 
Raskaana tuskin siis olet, mikäli kuukautiset on jo 11 päivää myöhässä mutta testi on negatiivinen. Itse kävisin tarkistuksessa varmuuden vuoksi, ei tarviitsisi miettiä itse, mikä on vikana.
 
Toivottavasti asiaa tutkitaan kun tulokset on tulleet. Pitäisin hyvin epätodennäköisenä, että olisit raskaana kun ei testissä näy ja kuukautiset on noin paljon myöhässä. No onhan tapauksia, joissa ei virtsatestissä näy, mutta aika harvinaistahan se on. Kuulostaa enemmän häiriöltä kierrossa.
 
Takaisin
Top