Otatteko äitiyspakkauksen?

Mä otin pakkauksen, kun esikoinen tulossa. Kivoja perusjuttuja löytyi, tykkäsin :happy: toki tullut ”vähän” hankittua muitakin vaatteita. Pitäis pestä ja järjestellä kaikki vaatteet koon mukaan, että saa paremman käsityksen, mitä vielä tarvii.
 
Mie otin rahana. Meillä on jo entuudestaan kaksi täydellistä pakkausta ja ei tuossa uudessa ollut mitään niin erikoista mitä ei olisi jo löytynyt valmiina.
Raha menee aluksi säästöön ja myöhemmin ostetaan sillä jotain mitä oikeasti tarvitaan.
 
Huomasin että noita äitiyspakkauksen kuosillisia vaatteita pystyy tilaamaan jutta.fi-sivustolta :) Ei sieltä varmaa kaikkea löydy, mut ainakin ne mitkä itseä siinä pakkauksessa olisi eniten miellyttänyt. Eli sisävaatteita löytyy tuolta, samoin liivinsuojia, ruokalappuja ja oisko ollu vk-haalari/ ohutvanuhaalari siellä myös. Ja sitten koira- ja norsuriepu. Ite kyllä kattelin tuolta lähinnä kestovaippoja; noi pilvivaipat on ollu joskus äp:ssa ja mä oon niistä kovin tykänny. Ja nyt on tullu sitte myyntiin vielä isompaa versiota tosta vaipasta, niin jos niitä hankkisi pari.
 
Hain äitiyspakkauksen postista maanantaina, ihania vaatteita ja muuta tavaraa yllin kyllin :Heartred harmi kun ei niitä harsoja saanut toimitusvaikeuksien johdosta mutta kaikkea muuta kivaa kyllä :)

Just eilen kattelin Kärkkäisellä harsoja. Oli tosi runsas valikoima ja paljon eri kuoseja :)
 
Just eilen kattelin Kärkkäisellä harsoja. Oli tosi runsas valikoima ja paljon eri kuoseja :)

Vitsi pitäis itsekin kyllä vielä hommata noita harsoja. Harmi kun ei ole Kärkkäinen lähellä. Olis kiva hommata noita kuosillisia tulevien päivien piristyksiksi :)
 
Mä ostin muutaman harson ikeasta, siel on semmoset paksut ja napakat, aika isot harsot. Ei parhaita semmoseen "menevään puklun pyyhkimiseen" mut ykkösiä jos laittaa vauvan alle suojaks tms. Oli söpöt mustikka- ja pupukuosit.
 
Mulla on pelkästään noita värikkäitä. Oon ostanut Tokmannilta, Lidlistä (tosi isoja) ja muistaakseni nuo yhdet oli Jesper&Juniorista. Tokmannilla oli varmaan paras hinta-laatusuhde, Lidlissäkin ihan hyvä, mutta tosiaan harsojen koko todella iso. Jesper&Juniorissa ihania kuoseja, mutta hintaakin sitten enemmän.
 
Mulla on pelkästään noita värikkäitä. Oon ostanut Tokmannilta, Lidlistä (tosi isoja) ja muistaakseni nuo yhdet oli Jesper&Juniorista. Tokmannilla oli varmaan paras hinta-laatusuhde, Lidlissäkin ihan hyvä, mutta tosiaan harsojen koko todella iso. Jesper&Juniorissa ihania kuoseja, mutta hintaakin sitten enemmän.

Mulla on kanssa muutama harso Lidlistä, mutta täytyy hommata vielä lisää. Pitääpä käydä katsomassa tuolla Tokmannissa :happy:
 
Takaisin
Top