Ollaan puolison kanssa paljon puhuttu tästä vauva-asiasta ja oikeastaan ainoa asia mikä mietityttää on raha. Luultavasti yritämme malttaa odottaa siihen asti, että ensi vuoden kesätyöpaikat ovat varmistuneet ennen kuin rupeamme oikeasti yrittämään. Olisi sitten ainakin vähän enemmän mielenrauhaa talouden suhteen eikä olisi viimeisillään raskaana kesätöissä Toki meillä on ehkäisyn kanssa vähän niin ja näin (keskeytetty yhdyntä), että tulee jos on tullakseen
Meillä on sellainen tilanne, että mies työskentelee osa-aikaisesti opintojen ohella ja itse lähinnä todella satunnaisesti teen keikkatyötä + tietty kesät olen ollut töissä. Olen muutenkin puolet lukuvuodesta aina palkattomissa harjoitteluissa, niin työnteolle ei oikein jää aikaa eikä energiaa Minulla on jonkin verran säästöjä, kun olen säästeliäämpi luonne mutta ajattelimme viimeistään tammikuussa alkaa säästää yhteiselle ''vauvatilille'' tulevaa varten
Meillä on sellainen tilanne, että mies työskentelee osa-aikaisesti opintojen ohella ja itse lähinnä todella satunnaisesti teen keikkatyötä + tietty kesät olen ollut töissä. Olen muutenkin puolet lukuvuodesta aina palkattomissa harjoitteluissa, niin työnteolle ei oikein jää aikaa eikä energiaa Minulla on jonkin verran säästöjä, kun olen säästeliäämpi luonne mutta ajattelimme viimeistään tammikuussa alkaa säästää yhteiselle ''vauvatilille'' tulevaa varten