undulaatti
Sukkela juttelija
Mulla on alkanut olemaan jotenkin tuskaista tämä istuminen yhtäkkiä. Häntäluuta jomottaa ja maha tuntuu jotenkin aralta. Kävelykin sattuu häntäluuhun. Myös mahaan tämä kävely tuntuu. Tai en tiedä voiko sitä ihan kivuksi sanoa, mutta tuntuu jotenkin inhottavalta.. Mietin vain, että kuinkakohan meillä opiskelijoilla menee nämä "sairaslomat"... Normaalistihan koulusta ollaan pois vain ilmoittamalla opettajalle (minun tapauksessani nyt työharjoittelupaikan ohjaajalle). Mutta nyt kun on raskaana, saattavat monet saada sairaslomaa suoraa viikonkin, tai jopa enemmän jos on jotain häntäluuvaivoja, ennenaikaisia supistuksia tai muita vaivoja,mikä rajoittaa esim.liikuntapainotteista työtä. Ajattelin vain, että jos nämä tunteet pahenevat niin kannattaa varmaan mennä suoraa lääkärin kautta ja pyytää sieltä sairaslomalappua ja ilmoittaa kouluun, työharjoittelupaikkaan jne. Toki menisin muutenkin lääkäriin jos tila pahenee, haluanhan saada selvyyden, että siellä ollaan ihan kunnossa. Meinaan vaan, että viime viikon olin lomalla ja oli tosi oireetonta. Heti kun piti tulla tänne istumaan, hyppimään portaita ylös ja alas ja kantamaan osia, tuntuu olo vähän inhottavalta. Kellään kokemuksia?
Opiskelen siis varaosamyyjäksi ja olen tällä hetkellä pitkällä työharjoittelujaksolla, eli olen jouluun asti työharjoittelussa ja vielä joulun jälkeenkin niin kauan, kun pystyn.
Opiskelen siis varaosamyyjäksi ja olen tällä hetkellä pitkällä työharjoittelujaksolla, eli olen jouluun asti työharjoittelussa ja vielä joulun jälkeenkin niin kauan, kun pystyn.