Onnellisuusketju

Nyt ehkä uskallan hehkuttaa tänne! Viime yön nukuin hyvin ja tänään ei pienistä liikkumisista ja suihkussa käynnistä huolimatta ole ollut supisteluja! En ole siis yli vuorokauteen tarvinnut estolääkettä! :) toivottavasti koko viikonloppu menee yhtä hyvin!
 
Koiran leikkaus maanantaina! (Jospa vielä joskus saisi elää päivän pesemättä lattioita kovin montaa kertaa vuorokaudessa.)
 
Wuhuuuu ! En oo lihonuttt !! :D mä sain jonkun iloisuusbuustin tosta vaakakäynnistä. Joulun jälkeen ku järkytyin 2 kilon viikkonoususta niin nyt tosiaan siitä 2 viikon päästä olin laihtunut 600g joten siis 3 viikolle jakautunut painon nousu ei tunnu enää lainkaan kammottavalta. :Heartred ja vauvakin voi tulla milloin vain joten kohta ostoskeskukseen pyörähtämään ja illalla saunon ! Ja syön suklaata :Heartred tiiä vaikka innostus miehenki kanssa vähän puuhastelemaan. :eek: :D siivotakkin pitäis joten nyt alkaaki olla häätöyritykset kohdillaan
 
Elokuinen, olen kateellinen. Ehkä jos haluaisin nukkua sen 12 tuntia tai edes 10 niin pitäisi mennä samoihin aikoihin 8-9 aikaan muksujen kanssa nukkumaan (edellyttäen että ne nukahtaa edes silloin). Mies kun ei oikein perusta muksujen kanssa heräämisestä :/.

Loistavaa mpop, onnittelut kotiinpääsystä :)
 
Oli kyl ihana, kun riitti unta noi paljon! Ku edellisyö meni iha päin mäntyä :D vauva kyl meinas 9-10 välillä et pitäs nousta, mut se luovutti potkimisen kanssa :D
 
Miehen kanssa vietetty aika kirpparilla ja kaupassa sai suun hymyyn :) yhessä etittiin pojalle housuja, kun niitä en ollu älynny ostaa kun yhet :D harvoin käydään yhessä kirpparilla, niin oli kiva kun molemmilla oli sama missio :) -mamma-
 
Rakkaus vauvaa kohtaan :Heartred leimahti nyt ihan hurjaksi kun pienellä ollut hankalat pari päivää.. leijonaemo heräsi sisällä ja tekis mieli ottaa luoditkin vastaan ja mitä vaan kunhan rakkaalla lapsella on vaan kaikki hyvin :Heartred
 
Takaisin
Top