Onnellisuusketju

HKI00550

Varmaotteinen viestittelijä
Toukokuunmammat 2014
Täällä tulee niin helposti kirjoitettua paljon oireista, ärsyyntymisistä ja huolista, että perustanpa oman ketjun kaikille hyville uutisille ja onnenhetkille.

Mun äiti tuli vahtimaan esikoista ja otettiin miehen kanssa omaa aikaa nyt illalla. Äiti kai luuli että mennään kaljalle, mutta käytiin läheisellä suolla ja kallioilla ihmettelemässä alkukesän hehkua, syötiin ravintolassa, pussailtiin ja ehdittiin ekaa kertaa rauhassa puhua ajasta sitten kun meitä on neljä. On rakastunut olo!

Mies kattoo nyt jalkapalloa, mutta matsin jälkeen aion kellistää sen painimaan pehkuihin (ellen nukahda tähän seuraavan vartin kuluessa).
 
Ihana ketju kiitos tästä! Tämä tuli kuin tilauksesta. :)

Tänään olin onnellinen.. koska ei tarvinnut herätä herätyskelloon. Koira kuuli kun hapuilin puhelintani ja hyppäsi miehen ja mun väliin nuolemaan naamaa ja sitä sitten nauraen rapsuteltiin yhteistuumin. Alettiin mun autosta puhua että bemarista pitää joskus hankkiutua eroon ja hankkia isompi ja turvallisempi auto. :) Niin suloista kun se ajattelee tollasta!

Aurinko paistaa ja syödään croissantteja ja juodaan kahvia! Ihana sunnuntai.
 
Ihana ketju!!

Ei nyt ihan kuulu aiheeseen, mutta tuli tuosta autosta mieleen. Meillä mies on alkanut myös puhumaan, että pitäisi ostaa isompi auto kun meitä on kohta neljä + kolme koiraa. Täytynee ostaa bussi :D
 
Mikään ei aiheuta sellaista sisäistä onnen ryöppyä kuin omat lapset! :love7 Meillä pienin poika on tosi kova halailemaan ja pussailemaan, ja muutenkin tykkää olla paljon sylissä ja lähellä, ja se on vaan niiiiiiiiiiiiin ihanaa! :hug003 Ja ne niiden jutut - voi apua! Isompi poika 3,5-vuotias mietti, mitä hänestä ja pikkuveljestä tulee isona. No, isommasta tulee kuulemma talonrakentaja ja pikkuveli 2,5v haluaa olla paloauto :hilarious: Mies kysyi, että entäs äiti ja isi - mitäs meistä tulee. Kolmevee mietti hetken ja vastasi, että isistä tulee moottoripyörän rakentaja ja äidistä tulisi hyvä keiju! :hilarious:
 
Tää on karseeta kun tekisi mieli kertoa heti kaikille raskaudesta!!! Mulla lapset 11,8 ja 3..Isoillekin tekisi mieli jo kertoa mutten vielä...Kun nyt ainakin 4-5 vkoa malttaisi odottaa niin sitten :) Voi kyllä olla että joillain lähimmillä herää epäilyksiä jos vaihdetaan auto farkusta 7-paikkaiseen :wink
 
Tein tänään raskaustestin (en tiedä ihan varmaksi miten pitkällä raskaus on mutta arvelisin että 6-8 viikon kohdalla mennään tällä hetkellä)...ja kyllä niiden viivojen piirtyminen testiin sain minut tuntemaan yhtä aikaa sekä iloa ja onnellisuutta että hämmennystä ja hiukan pelkoakin...

Ihanaa ja onnellista aikaa päivä kerrallaan...lomakin alkamassa juuri!

Pakko kait kohta alkaa ostella vauvatavaraa, kunhan muutama viikko päästään eteen päin :Heartred
 
Tänään(kin) olen onnellinen tuosta ihanasta pikku miehestäni. Sekä isommastakin miehestä :Heartred :)
Mulla on maailman parhaimmat miehet :wink
 
Täällä kans tekis mieli kertoa ihan kaikille raskaudesta ja oikeasti hihkua innosta ja onnesta asian suhteen, mutta ehkä sit parin viikon päästä uskaltaa hyväksyä asian kunnolla ja antaa itsensäkin nauttia tilanteesta :) Mies on kyllä aivan ihana kun puhelee kaikkia isyysloma ja vauvajuttuja :D
 
Ihana ketju! Mun mielestä nämä 11 raskausviikkoa ovat olleet aivan ihania! Niin jännittävää aikaa ja niin paljon puhuttavaa ja pohdittavaa koko ajan. Me ollaan mieheni kanssa molemmat tosi innoissaan esikoisesta, höpötetään siitä paljon ja suunnitellaan kaikkea mahdollista pinnasängyn paikasta aina isomman asunnon hankkimiseen. En vaihtaisi tätä hetkeä mihinkään, en haluaisi olla yhtään pidemmällä enkä yhtään varhaisemmassa vaiheessa. Tämä on hyvä just nyt! :Heartred
 
Olin eilen ekaa kertaa neuvolassa. Nyt pitäisi olla viikkoja kasassa 10+2. Kuuntelimme vauvan sydän ääniä ja heti löytyi ihana ja tiheä jumputus. Olin sillä hetkellä helpottunut ja niin onnellinen etten pitkään aikaan. Siellä on oikeasti joku :) Harmi vain kun mies ei päässyt jakamaan sitä tunnetta. Se teki tästä kaikesta niin todellista.

Vielä en ole tuolla listassa mukana. Oottelen ultraan asti ennen kun itseäni sinne tungen. On niin loppukuusta että voipi vielä siirtyä maaliskuulle, mutta siihen asti pysyn täällä ainakin hengessä mukana :)
 
Kyllä voi ihminen tulla pienestä onnelliseksi! Meillä on nyt uuden asunnon myötä ASTIANPESUKONE! Wuuhuuu! Aivan järjettömän siistiä laittaa esim vieraiden kahvikupit SUORAA pesukoneeseen eikä altaaseen odottamaan käsintiskausta! Ai että! Ja eilen tilasin tytön huoneeseen, olkkariin ja makkariin meille uuteen asuntoon ihania sistustarroja, olikohan siinä jotain 6 kpl ja makso yht vaan 24e! Pesänrakennusvietti alkaa nostaa päätään :D
 
Tämä ei nyt varsinaisesti ole onnellisuutta, mutta tämä video vain sai minut nauramaan todella makeasti!
https://m.youtube.com/watch?v=I1LI7ndOcGU
Itse olen elämäni aikana vaihtanut niin monta vaippaa, joiden sisällön koostumus on vaihdellut laidasta laitaan, joten en usko, että tällainen tilanne onneksi tulisi minun eteeni.
 
Mua ei ihan helposti yökötä, mutta kyllä joskus on saanut töissä vähän kakoa, kun on ollu kunnon antibioottiripulit vaipassa... Onneks ei tartte millään kosteuspyyhkeillä niitä putsata... :D
 
Nostetaan tätäkin keskustelua ylöspäin.

Yritän olla onnellinen jokaisesta hetkestä. Oon onnellinen et mul on ihana aviomies ja suloinen tytär.
 
Miks bileet alkaa aina niin myöhään, oon melkein eteisessä kengät jalassa oottamassa et vois lähtee :D
 
Takaisin
Top