Onnea! Toinen kolmannes alkaa!

Simppu, mie kävin vaklaamassa tuola toisella puolen, ja ei se oikein temmannut mukaan, eli taidanpas mieki jäädä tänne. Täällä myöskin alkaa pikkuhiljaa luottaa siihen että ehkä kaikki meneekin hyvin. Yhden tuulimunaraskauden ja keskenmenon jälkeen ollut pikkasen epäröivä, mutta nyt annan itselle luvan iloita enkä pelätä. Kunhan olo sen sallisi nauttisin myös :D

Ja onnea taasen teille joilla 12 viikko rapsahti rikki!
 
Simppu ja Katra: Jäädään vaan tänne. Mulla neuvolan LA 30.4 ja NP-ultran perusteella 2.5. Mut toi 30.4 pysyy kuitenkin virallisena. Jotenkin tämä foorumi tuntuu omimmalta ku täällä on kaikki jo niin tuttuja ja täällä on jo hyvän aikaa oltu.
 
Samakata: Jäädään vain! Ku mie vielä oppisin tätä käyttään hmmm tekniikan ihmelapsi kun olen :D en oo osannu laittaa ees sitä allekirjotusta ja äsken yritin kuvaaki laittaa niin enhän mie ossaa..
 
jee! 12 viikkoa täynnä. :D  Huoh,olin tällä viikolla 3päivää pois töistä pahoinvoinnin takia,no neuvolatäti laittoi tietysti todistukseen poissaolon syyksi raskauden,enkä oo kertonu vielä pomolle. No nyt joudun kertomaan ja tiedän että siihen loppuu mun työsopimukset. oon määräaikainen. tällä hetkellä kirjallinen sopimus joulukuun loppuun mut suullinen sopimus ens kesäkuuhun. Onko mulla nyt sit mitään suojaa vai voiko pomo lopettaa mun työsuhteen jo joulukuussa ilman mitään selittelyjä?
 
JOs sulla on koeaika kesken niin sillon sut vois heivaa ulos ilman mitään syytä. Mutta mun mielestä jos oot määräaikasena niin sua ei saa potkia pihalle ilman pätevää syytä/näyttöä ihan niinkuin vakituisessa työsuhteessa. Eli mun veikkaus on se että pomo pitää sut siihen vuoden loppuun ja sen jälkeen ei enää jatka sun työsopimusta.

Ite me tehtiin pomon kanssa sopimus kun oon oppisopimuksella niin oon töissä niin pitkään kun pystyn ja teen näyttöjä (mun pitäsi valmistua 30.5.2011) siihen asti, ja sen jälkeen kun oon jäämäs mammálomalle niin sopimus puretaan yksimielisesti ja pomo voi sitten palkata uuden työntekijän ilman mitään että mammaloma sijainen tms..

Sitä vielä että suullinen sopimushan on yhtä pätevä kuin kirjallinen mutta se että kuinka sä voit näyttää sen toteen niin on eriasia.
Kannattaa keskustella tosta sun raskaudesta pomon kanssa, tehän voitte päästä vaikka millaseen sopimukseen.
 
12 viikkoa tärähti rikki tänään myös np-ultran antaman koon mukaan. Jee! [:)]
 
Onhan tätä jo odoteltukin, vihdoin tuli 12 vkoa täyteen! Olo on silti epävarma ja tulee varmasti jatkumaan sellaisena vielä muutaman päivän, ennenkuin päästään loppuviikosta np-ultraan. Taitaa todella mennä se kotidoppler hankintaan, että mielenrauha säilyy ultran jälkeenkin [;)]
 
Määkin pääsin toiselle kolmannekselle! Vai onks se vasta huomenna kun on 12+1... t. logiikkaihme [:)]
 
Jihuu! Täällä ollaan! Keskiviikkona neuvolalääkäri ja perjantaina eka ultra! Jännittää jo vähän :D  Tällä viikolla lykkäs taas kunnolla nuo raskausoireet päälle. Kamala olo ollut koko päivän sen jälkeen kun aamupurot tuli samaa tietä takaisin. Olihan tässä jo pari viikkoa ihan "normaali" olo... Ja maha alkaa jo pömpöttää siihen malliin, että välillä ei löydy sopivia vaatteita joilla sais piiloon ;D
 
Täälläkin 12vk täynnä. Ylihuomenna eka ultra, tänään oli eka neuvolalääkäri. Kaikki ok, sykkeenkin lääkäri kuuli (mä en sitä kohinasta kyllä erottanut).
 
Hannaton: Meillä on edelleen sama LA kun ei sitä muutettu vaikka onkin ultrassa ollu aina vähän edellä :)
 
Takaisin
Top