Onnea! Toinen kolmannes alkaa!

Simppu

Näppärä viestien naputtelija
Aloitampa tänne nyt uuden ketjun kun itse siirryn ultran mukaan huomenna raskauden toiselle kolmannekselle! 12 viikon maaginen raja alkaa siis olla ylitetty <3

Hurjaa miten nopeaan se aika sitten kuitenkin menee, tuntuu että vastahan sitä ihmeteltiin testin tulosta ja nyt pitäisi jo uskaltaa ihmisille kertoa että tässä ollaan, raskaana ja ihan oikeasti! [:)]

Onnea kaikille yksitellen jotka rajan yli hyppäävät, tässä alkaa olla riskit jo niin pienet että aletaanhan nyt ihan toden teolla iloita raskauksistamme ja tulevista vauvoista <3
 
juuri kans samaa ajattelin äsken itsekseni, kohta on ensimmäinen 3kk menty :D maanantaina vaihtuuki viikko 12 ja ehkäpä sitä saa huokasta helpotuksesta sitte ja ultraki ku on ollu jo niin, uskalti sanoa jo kavereille että meille on tulos pieni ihminen :)
 
Minkälaisia reaktioita sait? [:)] Mulla on ultra vasta torstaina, mutta noita sydänääniä kun tässä oon kuunnellu niin päätettiin että voidaan jo kertoa :) (Miten musta tuntuu että oon kirjottanu ton jo sata kertaa [:D])
 
Onnittelut "rajapyykin" pian saavuttaville! [:)]
 
Itsellä np-ultra vasta 12+4, johon vielä melkein 3 vkoa aikaa.. Niin sitä vaan toukokuisten sisälläkin ollaan eri vaiheessa menossa. Jänniä päiviä tosin kaikki! Ja kaikki sitten aikanaan.
 
Ei mee kuule tini kauaa enää, kyllä te sieltä perästä tulette! :)
 
Simppu, tuo on kyllä ihan totta - onneks! Odottavan aika vaan on piiiitkä [:D]
 
Torstaina lähtis täälläkin sit 13 viikko käyntiin ja sama päivänä myös ultra. Nyt tuntuu että päivät matelee kun enää näin vähän siihen ekaan rajapyykkiin matkaa. Onnea kaikille myös täältä!
 
Simppu, aika hyvin kaikki sen on ottanu :) onnitteluja sateli ja semmosta :) On tää vieläki aika ihmeellistä ja varsinki ku melkein kaikki oireet kadonnu, tissit vaan arat enää :D
 
Mulla vielä vajaat pari viikkoa niin sitten voi huokasta(ainaki vähä). Onneks päivät menee suhteellisen nopeesti,onhan ne tähänki asti menny. Onneksi pahoinvointi alkaa lieventyä[:)] mutta nyt joutu yöllä ravaamaan pissalla ja tissit on kipiät.
 
Jippiii täällä tänään myös tuli se 12 viikkoa täyteen. Tänään ultraan.
 
[align=left]Mulle tuli tänään 12 viikkoo täyteen, mut ultra on vasta enstiistaina... no, sitä odotellessa ja oikein paljon onnea kaikille rajapyykin saavuttaneille! [:D]
[/align]
 
Ultrassa käyty ja siellä kaikki hyvin, mutta KÄÄKS, laskettu aika siirtyi päivällä aikaisemmaksi, eli 30.4! Mielipiteitä kaivataan, jäädäkkö vai lähteäkkö [:D]
 
Simppu vähän sama täällä. Tänään oli alun perin 12 viikkoa täynnä niin hups yllättäen lähteekin 14 viikko käyntiin. Laskettuaika siirtyi 28.4. Sama täällä lähteäkkö vai jäädä? Ei muuten ollut lainkaan yhteistyöhaluinen kaveri tuola masussa ultran aikana, sielä taputeltiin mahaa ja yritettiin yskiä ja jos vaikka mitä et olis tullu lähemmäs mutta ei niin ei. Keneen lie tullu ku miettii ettei oo pakko jos ei taho :D
 
12 viikkoa tuli meilläkin virallisesti täyteen eilen [:)] Ihanaa ihanaa [:)] Onnea teille kaikille muillekin!
 
Täälläkin tuli täyteen 12 viikon maaginen raja [:D]. Vaavi vielä matkassa, jee! Ensi viikolla se np-ultra. Seuraavaksi jännitän sitten sitä. Toivottavasti kaikki hyvin myös siellä.
 
Katra: Kyllä mää luulen että jään tänne foorumille, on tässä kuitenkin jo kolmasosa teidän kanssa taivallettu, tuntuis oudolta mennä yhtäkkiä huhtikuisiin viimeiseks vellihousuks [:D]

Onnea kaikille joilla maaginen raja ylittyi ja tsemppiä ultraan!

Omia juttuja: Täällä on jo rv13+1, miten tuo viime viikko menikin niin nopsaan! Ultran jälkeen on kyllä oikein levollinen olo ja alan luottaa siihen, ettei mikään mene vikaan ja jos menee, huomaan sen. Jotenkin kauhistutti kaikki kertomukset siitä miten np-ultrassa ei yhtäkkiä löytynytkään elävää sikiötä ja se oli suurin pelkoni.
 
Takaisin
Top