Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitäisi käydä ostamassa jotain monivitamiinia. Onko sinulla minkä merkkinen käytössä? Tähän asti olen siis ottanut erikseen foolihapon, D-vitamiinin ja raudan. On vähän samaa ongelmaa, että en meinaa muistaa ottaa joka päivä. Pitäisi varmaan päättää joku ihan tietty aika päivästä, jolloin ottaa pillerit, niin ehkä siitä tulisi rutiini.Itselläni on raskauden monivitamiini ja raskauden kalanöljykapselit sekä kalkki.
Heikosti muistan vielä päivittäin mutta pistän muistutuksia että muistaisin paremmin.
Jep. Otan sen hammaspesun yhteydessä illalla mutta mistä johtuu että unohdan voi nukahtaa aiemmin tai joskus olen niin väsynyt että tyyliin vaan suuvettä purskutan. MietIttiin ottaa dosetti käyttöön eli näkyvälle paikalle keittiöön. Tämä minulla on käytössä orionin Multivita raskaus ja imetys, monivitamiini- ja hivenainetablettiPitäisi käydä ostamassa jotain monivitamiinia. Onko sinulla minkä merkkinen käytössä? Tähän asti olen siis ottanut erikseen foolihapon, D-vitamiinin ja raudan. On vähän samaa ongelmaa, että en meinaa muistaa ottaa joka päivä. Pitäisi varmaan päättää joku ihan tietty aika päivästä, jolloin ottaa pillerit, niin ehkä siitä tulisi rutiini.
Olipas herkullinen kuvaus, tuli huono olo pelkästä ajatuksesta.Mä otan vitskun illalla pahoinvointilääkkeen kanssa samaan aikaan. Toimii itelle kun säilytän siinä missä pidän myös esim puhelinta öisin. Käytössä Solgarin Prenatal Nutrients joka on kasviperäinen. Kauhean isot tabletit jotka haisee vähän märehtivien eläinten rehulta mutta pärjäilen![]()