Usein kysytään, onko vauva kiltti. En ole koskaan ymmärtänyt, miten vauva voisi olla ei-kiltti. Onko itkuinen ja vaativa vauva sitten sitä? Mietteitä? Onko teidän vauvasta kysytty tätä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä aina jopa kannustan, että itke vain jos sattuu. Kehun kyllä siitä, että pysyy paikallaan, kun pistetään tai tehdään muita toimenpiteitä.Minua taas ärsyttää aivan suunnattomasti, kun lasten pitää olla reippaita. Itselläni on pitkäaikaissairas lapsi, jonka sairauden hoitoon liittyy paljon kipua tuottavia toimenpiteitä. Lääkärit ja hoitajat usein muistavat kertoa, miten reipas lapsi on, kun hän aikuista miellyttääkseen yrittää olla itkemättä. Minusta hänen ei tarvitse olla yhtään reipas, vaan saa näyttää kaikki tunteensa. Itkee, jos joku asia itkettää. Niin me ihmiset ajatellaan ja ymmärretään asiat aivan eri tavalla. Ja ihan hyvä niin. :)
Minua taas ärsyttää aivan suunnattomasti, kun lasten pitää olla reippaita. Itselläni on pitkäaikaissairas lapsi, jonka sairauden hoitoon liittyy paljon kipua tuottavia toimenpiteitä. Lääkärit ja hoitajat usein muistavat kertoa, miten reipas lapsi on, kun hän aikuista miellyttääkseen yrittää olla itkemättä. Minusta hänen ei tarvitse olla yhtään reipas, vaan saa näyttää kaikki tunteensa. Itkee, jos joku asia itkettää. Niin me ihmiset ajatellaan ja ymmärretään asiat aivan eri tavalla. Ja ihan hyvä niin. :)