Onko vauva kääntynyt

Täällä ollut aika pitkään pää alaspäin, tai ainakin osunut sopivasti käynneillä niin päin :grin Viime neuvolakäynnillä reilu viikko takaperin oli raivotarjonnassa.

Oon yrittänyt hahmottaa belly mappingin avulla että miten päin tuolla keikutaan, mutta en vaan osaa tai tajua. Tuntuu että raajoja on joka suuntaan ja peppu ja pää on myös heilureina. Saattaa monottaa yhdellä hetkellä kylkiin, seuraavalla sekunnilla tuntuu jysäys jossain pohjalla ja sitten keskellä mahaa.

Hikka tuntuu tuolla hävyn paikkeilla, siitä ainoastaan tunnistan. Kyllä tässä on aikaa vielä hyöriä ympyrää, kunhan lopulta olisi oikein päin.
 
Mulla ei oo ollut millään käynnillä vielä puhetta vauvan asennosta, ja ilmeisesti pyörii vielä joka suuntaan ympäri tuolla (mutta me ollaankin huhtikuisista viimeisiä). Ainakin tähän asti liikkeet on edelleen tuntuneet enimmäkseen aika alhaalla ja usein molempiin sivuihin samaan aikaan, eli ilmeisesti viihtyy poikittain ja viuhoo sekä käsiä että jalkoja. Eilen tuntui eka kertaa jotain potkun tapaisia kohti kylkiluita, ja ehdin jo innostua vauvan kääntyneen, mutta kohta möyri taas miten sattui :rolleyes:
 
Tänään 32+0 lääkäri ultraksi ja oltiin ainakin pää alaspäin, vaan vielähän tässä on hyvin aikaa pyöriä miten haluaa :)
 
Kuka niitä spinning babies juttuja kyseli? mä uskon et ne voi auttaa mut ne on hyvä tehdä osaavan ihmisen kanssa ekoilla kerroilla.
suurin osa doulista varmaan osaa ne. Kannattaa laittaa kyselyä. Hiukan se sit maksaa mut jos sillä välttää perätilasynnytyksen niin ...
 
Tänään (31+5) neuvolalääkärissä tyyppi oli raivotarjonnassa! Tosin lääkäri totesi, että hän mahtuu siellä kääntymään vielä monet kerrat. Siltä on kyllä tuntunutkin, että vielä pyöritään kovasti joka suuntaan :grin
 
Viime neuvolassa viikko sitten ma, oli kääntynyt. En oo kyllä varma aina miten päin on, aikalailla heiluu sillai melkein poikittain ja raivotarjonnan välillä. Nyt 34+5
 
Onko teillä muuten annettu painoarvioita neuvolassa? Mulla edellisen kohdalla annettiin usein painoarvio ja kirjoitettiin korttiin että miten päin on, mutta tää nykyinen th ei tee kumpaakaan.. Vähän ahdistaa kun ei ole mitään käsitystä lapsen koosta. Pää alaspäin on ollut jo pidemmän aikaa ja pyörii kyljeltä toiselle, mutta en ole huomannut että olisi kääntynyt niin että peppu olisi alhaalla. Liikkeet muutenkin sattuu, vaikka ei juurikaan potki vaan pääasiassa vaan kääntyilee (esikoinen potki ja vaikka mitä, mutta silloin ei liikkeet koskaan sattunut).
 
Mulla ei oo, ainakaan vielä. Ultrasssa oon käyny seuraamassa istukan paikkaa, niin siellä saanu aina painoarvon.

Nyt on ollu kiva kun neuvolassa on sellanen vanhanaikainen ultra, niin katsoo tarjonnan sillä, kun aiemmin aina kokeiltu käsin masun päältä.
 
Meillä lääkäri kuulemma tekee painoarvion tuossa jälkimmäisessä lääkärineuvolassa. Th on kyllä kokeillut tarjonnan jo muutamalla viime käynnillä.
 
Minulla ultrattiin eilen, ja vauva on kääntynyt, ja kuulema jo niin alhaalla, että ei mahdu enää mitenkään kääntymään enää takaisin.

Vähän mietityttää, kun rv 35 loppuu huomenna, ja vauva on neuvolan mukaan lähes ”lähtökuopissa”
 
Hän voi silti viihtyä kuplassaan 42+0 asti!:wink Hyvä vaan, jos on jo asemissa :happy:
 
Takaisin
Top