Onko vauva kääntynyt

Nereid

Piirimestaruustason postaaja
Huhtiäidit 2020
On. Ja oli jo välillä niin alhaalla et oli vaikea kävellä ja istua. Tehtiin spinning babies liikkeitä ja vähän helpotti. Öisin on nyt myös ollut kipeitä supistuksia.
 
Luultavasti on, koska potkunyrkkeily on nyt ihan eri paikassa kuin ennen.
Ja kyllä, on niin alhaalla, että käveleminen on vaikeaa. Varsinkin kun olen tottunut ripeään kävelyyn.
 
Mulla tuntuu välillä hikka kyllä ihan alhaalla, mutta välillä taas potkut/nyrkiniskut eli ei ole vielä mitenkään asettunut.
 
Muutama viikko sitten oli ainakin pää alaspäin (mutta ei vielä kiinnittynyt), nyt en ole ihan varma miten on mutta veikkaan että tilanne on edelleen sama.
 
Perjantaina ultrassa oli ainakin perätilassa.. Mutta tilaa on vielä kääntyillä En oo ihan varma miten päin nyt on
 
Ei mitääm varmuutta, mutta veikkaisin olevan pää alaspäin. Hikka tuntuu yleensä tosi alhaalla ja alavatsalla pienempää hipsuttelua tai isoja muljahduksia, liikutteleen käsiä ja päätä? Sitten taas isommat liikkeet tuntuu enemmän ylävatsalla tai keskivatsalla.
 
Keskiviikkona neuvolassa oli pää alaspäin ja käsittääkseni aika alhaalla. Toivottavasti ei enää kääntyis toisinpäin :grin
 
Neuvolassa perjantaina oli ainakin todennäköisesti pää alaspäin, mutta jäin vähän miettimään kun hikasta päätellen asento muuttuu aika usein, välillä tuntuu tosi alhaalla ja seuraavalla kerralla taas sitten navan kohdalla, että yritä siitä sitten ottaa selvää :wideyed:
 
Viimeksi neuvolassa oisko ollu viikolla 31 + jotain niin neuvolatäti kertoi että on pää alhaalla ja kyllä se siltä onkin tuntunut kun liikkuminen on vaikeutunut tosi paljon. Tällä viikolla taas neuvola ja muutaman viikon päästä lääkäri jossa katsotaan ilmeisesti synnytystapa-arvio.
 
Heipparallaa näin pitkästä aikaa :)
Meillä on bebe ollu pitkän aikaa pää alaspäin... Mutta nyt eilen illalla huomasin että on tainnu kääntyä :shifty: hikka tuntuu navan vieressä ja molemmissa puolissa tuntuu "peppukumpu" :wacky: alko vähän stressaamaan!
 
On kääntynyt ja miten iloinen siitä oonkin! Pää painaa selvästi rakkoa seistessä ja kävellessä, mikä on täysin uusi tunne mulle kun aiemmin oli pt-raskaus.
 
Kaverin työn puolesta pääsin vilkaisemaan ultralla miten mini siellä lymyilee, oli ainakin nyt poikittain :rolleyes:

Mites ne spinning babys liikkeet? Onko jossain hyviä suomenkielisiä sivuja? Joskus aihetta hieman googlasin ja vastaan tuli lähinnä hiiiiirmu pitkät ja vaikeaselkoiset englanninkieliset sivut. Ei englanti nyt varsinaisesti ole ongelma, joskin ei ehkä ole vahvinta sanastoa itselle.
 
Näinkö minä juuri jalan mahan läpi? Ihan älytöntä, vaikka minulle ei mitään ”ylimääräistä” olekaan kertynyt.
 
Haha, en tajunnut että kävelyn vaikeutuminen johtui tietty siitä että on kääntynyt . Luulin jo et on jotain vialla.
Samoin en tajunnut hikkaa ennenkuin täältä luin. Siitä kans pelkäsin jotain ihmeellistä

Voi voi mammaa
 
Jee, tänään typy oli pää alaspäin :grin Kohta varmaan perätilassa:rolleyes: Vielä mahtuu siis hyvin pyörimään.
 
Takaisin
Top