Onko tyttömäinen vai poikamainen olo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tinja79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tinja79

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marraskuunmammat 2014
Helmimammat 2018
Ajattelin vähän herätellä meidän palstaa, joten kertokaas tuntuuko sille että tulossa olisi tyttö vai poika?

Entä aiotteko selvittää sen sitten aikoinaan rakenneultrassa jos mahdollista? :)

Rakenneultrassa selvitellään, halutaan kyllä itse tietää. Helpottaa sitten vähän hankintoja.. jos sitten pitää myös syntymään asti oikeasti paikkansa :grin meinaatteko muut, jotka selvitätte sukupuolen, kertoa sen muille vai pidättekö omana salaisuutena loppuun asti? Täällä varmaan pihdataan tieto sitten muilta :p

On tyttömainen olo..en tiedä miksi :) Mutta eipä sillä sukupuolella oo väliä. Kyllä haluan tietää sukupuolen.

Vielä ainakaan ei ole tullut fiilistä suuntaan taikka toiseen. Todennäköisesti halutaan tietää sukupuoli. Kerrotaan varmaan muillekin, jos joku sitä uskaltaa kysyä. :wink

Me halutaan myös selvittää sukupuoli, ja todennäköisesti kerrotaan se myös muille lähipiirissä, jotka haluavat tietää. :)

Tähän asti raskaus on mennyt samalla tavalla oireettomana (Stressi! Onko siellä ketään?), että tietenkin ajatukset liitelevät toisen tyttösen puoleen. Toiveita ei ole sen enempää tyttöön kuin poikaankaan. Kumpi vaan on ihana ja tervetullut. :)

Mulla on semmoinen olo että poika olisi tulossa :) Mitään merkitystä sillä ei kuitenkaan ole, kunhan olisi terve. Ja halutaan kyllä tietää sukupuoli, on helpompi tosiaan tehdä sitten niitä hankintoja.

Me kanssa halutaan tietää jos selviää. Esikoisen kanssa tiedettiin ja kyllä se helpotti. Silloin kerrottiin perheelle ja läheisille että poika tulee. Nyt varmaan kerron kyllä kaikille jotka uskaltaa kysyä, en jaksa sitä salailua.. Hieman on nyt tyttöolo, mutta kumpi vaan on tervetullut :) toki se tyttö olis kiva ku poika jo on, mutta on ne veljeksetkin vaan niin ihania!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hei kaikille! tänään 10+6 ja minulla on kyllä hieman poikamainen olo.
Esikoinen oli tyttö, ja himoitsin kauheasti kaikkea makeaa mutten kärsinyt huonosti olosta ollenkaan.
Nyt ei ole ollut makeanhimoa, mutta pahoinvointia, vatsakipua ja kauheaa väsymystä alkuraskaudessa kylläkin.

Joka tapauksessa, kumpi vain on lämpimästä tervetullut, ja rakenneultrassa haluaisimme sukupuolen vielä tarkistaa.

Mutta yks juttu tuli mieleen... Ärsytti esikoista odottaessa kun mulla kuulemma oli pieni mutta sivuille päin levennyt tyttövatsa. Itse en olisi huomannut, mutta kun yks jos toinenkin tuttava alkoi päivittelemään "pelastusrengasta" vyötärölläni niin pakko kai se oli uskoa. Hooh, nyt kun rupesin miettimään niin voi hyvänen aika mitä kaikkea sitä silloin saikaan kuulla. Pitää tarinoida enemmän jos joskus osuu sopiva keskustelu silmään :)

Mulla hyvin selvä poikaolo, johon vaikuttaa vahvasti se, ettei miehen puolelle sukua tyttöjä oikeen synny. Ei itseasiassa yhtäkään 50 vuoteen :D Miehellä on vaan veljiä, näillä vaan poikia. Miehen isällä vaan veljiä, näillä kaikilla vaan poikia jne. Jos tytöks joku ultrassa väittäs, ni en uskois :D Aiotaan kyllä kysyä ja varmistaa, ja myös kerrotaan kaikille. Kerrotaanhan me nimetkin heti kun ne on tiedossa :) Niin ja ennestään meillä kaks poikaa.

Me halutaan myös tietää, ja kerrotaan myös muille jos selviää. Mulla on jo ennen raskautta ollut sellainen olo, että tyttö täytyy meille tulla, kun kaikilla muilla on poikia! Ja jotenkin nyt edelleen sellainen olo, että tyttö saattaisi olla tulossa. Tein jonkun leikkimielisen testin, niin sen mukaan tulisi kyllä poika, hahaa. Mutta ei mitään väliä kumpi tulee kunhan tulee!! :):grin

Kiinalaisen kalenterin mukaan tulee tyttö, miehen mukaan tulee tyttö ja ehkä itselläkin on vähän tyttömäinen olo :p Sukupuolella ei oikeasti ole merkitystä, toivon vain että kaikki menee hyvin ja vauva on terve :love7

Mulla olis jo kaks tyttöä ennestään kiinlaisen kalenterin mukaan, etten nyt oikeen luota sen tyttöennustukseen :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ei oikein kumpaakaan oloa ja välillä tuntuu, etten osaa toivoakaan. Ehkä sit kuitenkin tyttöä, kun esikoinen on poika. Kumpi vaan kyllä mieluinen.

Tällä kertaa aiotaan kysyä sukupuoli enkä oikein tiedä miksi sitä sitten salailisi. Nimikin kerrotaan heti kun on päätetty (syntymän jälkeen tosin). Esikoisesta ei haluttu tietää ja se oli jotenkin kivaa. Nyt kävisin mielelläni esikoisen vaatteita läpi ennen kuin on kaksi vaippapöksyä hoidettavana. Onneksi ainakin ihan pienimmät vaatteet sopivatkin sitten kummalle vaan :)

Kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi tyttö :queen. Kalenteri pitää paikkansa aikaisimmissa tapauksissa. Poika ja tyttö meillä jo on. Tämä raskaus muistuttaa enemmän poikaraskauttani, ei niin pahat pahoinvoinnit ku tytöstä. Toisaalta ei voi verrata niitäkään, kun edellisestä raskaudesta on niin vähän aikaa että elimistö voi vielä muistaa miltä tuntuu olla raskaana, eikä reagoi niin voimakkaasti. Lisäksi olen kotona ja voin nukkua tytön kanssa päikkärit jos väsyttää :sleep002. Luxusta! :hello2

Mun mielestä tyttö, miehen mielestä poika. Siis leikkimieleistä läppää ollaan heitetty. Kunhan kaikki menis hyvin ja saisin sen pienen ihmeen syleilyyn marraskuussa..

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

meillä isäntä totes joku päivä et siit tulee kuitenki tyttö. itseä vähän ihmetytti koko kommentti kun tuo isäntä ei niin tästä raskaudesta välitä... mut jospa sekin on alkanu nyt sulattaa ajatusta ja onkin ilonen tästäkin vahingosta. :wink

Vastaanpa itsekin omaan kysymykseeni. Mulla ei vielä ole selkeästi kumpikaan olo. Ehkä johtuen panikoinneistani tässä alkuraskaudessa, joiden takia en ole uskaltanut alkaa luomaan kunnon kiintymyssuhdetta tähän kyytiläiseen. Olen kuitenkin aina ajatellut saavani pojan, mutta viime (km)raskaudessani siskoni oli niin varma että saan tytön, että se hieman sekoitti pakkaa ja aloin suhtautumaan avoimemmin siihenkin mahdollisuuteen.

olenkohan ainoa ketä meinaa pitää yllärinä... ?
nuo kaks poikaa on ultras näkyny niin selvästi ettei jääny epäselväks kumpi tulee vaikka ultraaja ei sanonu mitää...
nyt en haluu nähä koko sitä aluetta jos ei oo pakko. :D

Takaisin