Onko tyttömäinen vai poikamainen olo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tinja79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yritän kans pitää yllätyksenä :) Vaikkakin ob ollu hirmuisesti kaikkea jännättävää niin silti olis kiva vasta synnytyksessä kuulla sukupuoli :rolleyes:

Oloja ei ole muuta kuin et vauvaa ootetaan :wink

Mulla ei ole ollut vielä tuntemuksia/ ajatuksia kumpaankaan suuntaan. Mies ehkä enemmän miettii poikaa, kun olen kysynyt.

Itsellä ehkä km jälkeen päällimmäisenä ajatus, että päästäisiin ensin sen 12 viikon yli, niin sitten uskaltaisi kunnolla tunnustaa ja iloita, että on raskaana. Ehkäpä pikkuinen sitten alkaa saada ajatuksissa tyttömäisiä tai poikamaisia piirteitä :)

Huomaan kyllä, että päivä päivältä ajattelen masua enemmän. Jotenkin pahan olon kourissa ja peloissa halusin olla ajattelematta koko asiaa ja toivoin vain päivien laskevan iltaan. Näin menikin varmasti kolmisen viikkoa. Nyt pahoinvoinnin pahin vaihe on ohi ja oksentelen enää muutamia kertoja aamupäivisin. Mieli on virkeämpi ja ajatukset vauvasta valtaavat pään <3

Rakenneultrassa voisimme sukupuolen kuulla, jos se kerrotaan :)

Oon laskenu kiinalaisen iän mukaan :) Ja väittää et mulle, kahen pojan äidille, on tulossa kolmas tyttö xD Eli luotan siihen et samaa sukpuolt tää o ku edellisetki, mut eri merkkiä ku tuon mukaa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tyttömäinen olo ehdottomasti. Oon nähnyt vauvaunia jo ennen raskauttakin, ja joka unessa lapsi on tyttö. Mieskin on nähnyt unia joissa lapsi on tyttö. Jotenkin on vaan sellainen olo että tyttö sieltä olisi tulossa. Kumpi vaan on kyllä tervetullut!

Haluan tietää ja aion käydä Helsingin keskustassa jossain yksityisellä 4D ultrassa varmistamassa, että sukupuoli tiedetään :D kaveri vinkkasi siitä, en muista enää ollenkaan, että mikä sen paikan nimi on, mutta sieltä ei tartte lähteä pois ennen, ku sukupuoli selviää! Ja sieltä saa dvd:n ja kuvia mukaan. Vähän ku ois valokuva otettu kohdun sisäpuolelta :) näkee värit ja kaikki kuulemma.
Tuntuu, että ois tyttö tulossa. Niin kovat pahoinvoinnit ollu ja iho kärsiny, mitkä kuulemma viittais tyttöön. Tytölle olis jo etunimi valmiina... Poikakin kyllä kelpais ja mies yrittää kiven kovaan väittää, että kyllä se on poika, mutta en usko ennen, ku nään!
Aion kertoa sukupuolen, kun se varmistuu. Yks kaveri jo suunnittelee babykutsuja... Ihme sirkus pystyssä, vaikka läheskään kaikki ei tiiä raskaudesta ja itekin jännäilee vasta ens viikon ultraa! Jäiks.

Mulla ei varsinaisesti ole oloja kumpaankaan suuntaan, mutta raskaus on TODELLA erilainen kun aiemmat kaksi poikaraskautta. Ja huomaan ajattelevani välillä alitajuisesti tyttöjuttuja, esim kaupassa hiplaan lähinnä tytönvaatetta, vaununkopan vaihtoakin kerran yllätin itseni miettimästä. Musta harmaa koppa vaihtui mielessä vaaleanpuna/pinkki sävyihin :oops:
Äitini näki jo "enneunen" tytöstä...
Eli kenties jossain alitajunnassa ajattelen vauvaa tyttönä ainakin välillä.
Varmaan sanomattakin selvää, että kumpi tahansa sulattaa sydämen.

Ja aiotaan kysyä rakenteessa. Mies taitaa olla poikalinjalla kun totesi ensimmäisessä rakenneultrassa että näyttää jo nyt ihan pojalta...

Mulla sama juttu kuin sulla WilMi82, todella erilainen raskaus kuin kaksi aiempaa. Vaikka mulla entuudestaan tyttö ja poika niin ne meni melkein saman kaavan mukaan. Tosin väliä niillä raskauksilla oli väliä vain se muutama kuukausi, en tiedä vaikuttaako myös se :) Ainoa ero niillä oli, et kun odotin tyttöä, hiukset rasvoittu älyttömästi ja jouduin joka päivä pesemään ja lopussa iho alkoi mennä huonoon kuntoon.. Nyt oon vahvasti sitä mieltä et tyttö olis tulossa mut tuota hiusten rasvoittumista tai muuta en ole havainnut, et saa sitten nähdä :rolleyes: Aiemmin mun olot on pitänyt täysin paikkansa, toivottavasti pitää myös tällä kertaa, vaikka ei haittais jos se oliskin poika :)

Mulla on tyttöolo kiusallisen vahva, pahenee vaan koko ajan ja oon jo ostanu pari mekkoa kirppiksiltä... Ekat mekot ikinä. Tiedänhän mä et tää on se poika niinku edellisetkin, mut en voi sille mitään et ajatukset pyörii tytössä. Ihan KAIKKI on sitä mulle alusta asti hokenut, et nyt on varmasti tyttö, ja jotenkin sitä kai on alkanut uskomaan siihen lopulta itsekin. Ja kun oireet on niin erilaiset kun poikia odottaessa, ni sehän vaan lisää tätä tyttöoloa. Eikä ne nyt edes niiiin erilaiset ole. Iho on huonossa kunnossa ja tukka rasvottuu silmissä, siinäpä ne erot aiempiin onkin. Vihaan itseäni tän tyttöolon vuoksi, miksi sen pitää tulla häiritsemään mua ja vielä näin vahvasti! Ikinä ennen ei oo tehny mieli mekkoja ostella, vaikka tää on jo neljäs raskaus, nyt on vaa tunne et näitä tarttee kans. Kai se on se ku tämä on vihoviimeinen. Sori avautuminen :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oma ÄIti, ANoppi ja Oma Mummi oottaa tyttööö :grin
Mummini ilmoitti tänään sukujuhlissa että eiköhän ME nyt sitä tyttöä odoteta :p

Niin minähän se raskaana olen ja lasta odotan... Haha :grin

Silti jotenkin jännää tuo että jos sitä ultrassa kysyis... Tänään tuntuu siltä :wink

Ole varmaan ennenkin kirjoittanut että olin ennen aina ajatellut itseäni poikalapsen äidiksi. Siis aina kun ajattelin itseäni äitinä, oli lapsi niissä mielikuvissa poika. Sitten edellisessä (km) raskaudessa niin monet veikkaili mulle tyttöä, että jotenkin "sopeuduin" tyttöajatukseen niin että tässäkin raskaudessa olen ajatellut tyttöä. :) -Kunnes tänään sain ekan poikaveikkauksen, ja vieläpä ihmiseltä jolla osunut hyvin oikeaan nuo fiilikset.

Noh, arvailuahan nämä vain, mutta kutkuttavan jännää. Ja todellakin selvitetään sukupuoli jos mahdollista, vaikka ymmärrän teitäkin jotka haluatte yllätyksen säilyttää.

Ei oikeastaan kumpikaan olo.. Oon kasvanu kahden veljen kanssa ja aina ollut poikamaisissa jutuissa nuorempana mukana, veljellä on kaksi poikaa ja lapset joita oon hoidellu on olleet enempi poikia.. Jotenki oon haaveillut enempi pojasta (onko sitte joku ajatus päässä et tytön kans en osais olla, mene ja tiedä ) ..

Kumpiki on tervetulleet ja toivottavasti ultrassa pieni meille kertois kumpi on. :love017 huomaan etten oikeen osaa ostaa kunnolla vaatteita/tarvikkeita ku ei tiiä kumpi tulossa. Mun saldo on alle 15 vaatekappaletta ja niillä ei pitkälle pötki! :grin

Mulla Lumikki samanlainen "poikaympäristö" taustalla, mutta ehkä just hivenen kääntyy siksi toive tytön suuntaan. Olisi kivaa vaihtelua :).

Mulle tuli ekan ultran jälkeen jotenkin poikafiilis. Ensimmäisen kohdalla tuli ekasta ultrasta tyttöfiilis, ja tyttöhän tuli. Otetaan kyllä selville rakenneultrassa että kumpi siellä majailee. Mutta pääasia tietenkin että kaikki hyvin ja terve <3

Mä katselin mun mahaa tänä aamuna ja se näyttää työntyvän kyllä aika vahvasti eteenpäin eikä juuri leviä sivuille. Oon lukenut että se olisi "poikamahan" merkki! Tosin maha muuttaa vielä varmasti paljon muotoaan kun viikkoja vasta 19+0... Mutta eka kertaa aloin hieman epäilemään omaa vahvaa tunnetta siitä että tulokas olisi tyttö! :p

Tyttöolo, mikä saattaa johtua kyllä siitä että ehkä vähäsen toivon tyttöä kun ei siskoja eikä äitiä mulla ole =) Poikaa kaikki testit ja alienin isä povaa mutta se jää nähtäväksi kumpi tulee. Molemmat aivan yhtä tervetulleita. Meinaan selvittää jos ru:ssa näkyy :)

Rakenneultra on 18.6. ja sukupuolta kysellään. Mies on nähnyt unia pojasta ja on täysin varma siitä, että iänikuisen vanhan sormustestin näyttäessä poikaa se tieto pitää ottaa faktana :D Itsellä ollut fiilis pojasta ihan koko ajan, katsotaan nyt olenko mä niitä joka "voi oloihinsa luottaa". Kumpi vain on enemmän kuin tervetullut :)

Mulla on vaihtunut ajatukset ihan päinvastoin: alussa olin satavarma pojasta, mutta nyt "tiedän" odottavani tyttöä :grin. Ei meillä kumpikaan toivo toista enempää kuin toista, mutta mielenkiintoista on joka tapauksessa kuulla rakenneultrassa arvio, kumpi on ihan oikeasti tulossa.

Mulla oli kyllä niin tyttöfiilis kuin olla vaan voi, ja on edelleen! Ultrassa kätilö kuitenkin sanoi että poika on 90 % varmuudella, joten omat tuntemukset meni kyllä ihan mettään! Kätilö sanoi että oli koskus pitänyt tilastoa ja 100:sta hänen arviosta oli 97 mennyt oikein, eli aika hyvä "onnistumisprosentti" hänellä on. :) Harvinaisempaa on kai että poika-arvio onkin tyttö kuin toisinpäin, mutta onko kelleen käynyt niin? Onnellinen siis olen todellakin kummasta vaan, mutta hieman ristiriitainen fiilis on kun oma olo kertoo muuta ja faktat toista. :happy118:happy119

Takaisin