Onko sinulla käytössä pahvinen äitiyskortti?

Keskustelun 'Raskaana' aloitti Bella Swan, 5 helmi 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Novem Ihastunut foorumiin Joulukuun äidit 2019

Ei se kyllä läheskään joka paikassa ole käytössä, mutta käyttö lisääntyy kuitenkin koko ajan :) Noita integraatioita kyllä pitäisi miettiä enemmänkin tämmösissä!
  2. alinah Addikti Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Meillä on käytössä raskauspolku täällä Helsingissä, missä paljon kattavaa tietoa raskauden kulusta ja imetyksestä sun muusta, sieltä itse varattiin niskapoimu ja rakenneultrat. Mutta kuitenkin käytössä pahvinen äitiyskortti. Josta itse pidän paljon enemmän, muutenkin se kulkee AINA mukan käsilaukussa minne ikinä menenkin.
  3. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

Ipanan tietolaajuus riippuu ihan siitä, mitkä Ipanan ominaisuudet missäkin neuvolassa on käytössä, kaikkialla ei välttämättä ole kaikkea tarjontaa käytössä. Itsellä on kyllä Ipana-tunnukset pahvisen äitiyskortin lisäksi, mutta ei sieltä oikeasti löydy juuri mitään tietoja mistään, kun neuvola ei ole niitä sinne kirjannut. Kannasta löytyy tarkemmat tiedot neuvolakäynneistä, ja raskauden ajalta äitiyskortista, ja lapsen syntymän jälkeen myös lapsen pahvisesta neuvolakortista. Synnytyksen ajalta löytyy joitain merkintöjä Ipanasta.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. Shooky90 Peruskäyttäjä Elokuun äidit 2019

Porvoossa on pahvinen käytössä. :)
  5. Yllatus2016 Peruskäyttäjä Syyskuun äidit 2019

Enpä ollut kuullutkaan mistään sähköisestä neuvolakortista ennen tätä ketjua. KYS:n alueella Pohjois-Savossa on käytössä perinteinen pahvinen neuvolakortti ja lisäksi sairaalaan oma Pikkuhaikara-sivusto, jonne päivitellään mm. Audit-kyselyn tulokset, allergiat, ruokailutottumukset, lähisuvun sairaudet yms. Ja tietoja päivitellään pitkin raskautta.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  6. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Toivon pahvista! Sen näkee sitten kun on eka neuvola.
  7. earl Peruskäyttäjä Helmiäidit 2020

Tampereella Ipana käytössä, joten ei enää pahvista tullut.
  8. Valoisa Peruskäyttäjä Joulukuun äidit 2019

Pahvinen, Vantaa. :)
  9. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Pahvinen tuli tässä tuoreessakin raskaudessa Helsingissä! :Heartred
  10. Liirumlaarum Ihastunut foorumiin Helmiäidit 2020

Tuntuu tyhmältä vastata, että sama:grin Vastaan silti, että kyllä myös tässä neuvolassa Treellä sama :sad010
  11. Suffeli 98 Aloittelija Helmiäidit 2020

12. Mamiliksi Aloittelija Helmiäidit 2020

Täällä Etelä-Savossa on myöskin pahvinen kortti, josta pidän. Siinä on se oma romanttisuutensa, kunhan jatkossa merkitsevät tiedot oikein :joyful: Tiedot käynneistä ja tutkimuksista näkyvät kyllä myös Kannassa. On tullut sieltäkin lueskeltua. Vähän kyllä ylipäätään jännittää se, että synnytys alkaisi ennen aikojaan, tai tulisi jokin muu komplikaatio, matkaa tulevaan synnytyssairaalaan kun on parin tunnin verran. Varsinkin jos olisi suunniteltu sektio. Toivon etten ikinä tarvitse verensiirtoa. Kauanhan tuohon on aikaa, jos kaikki menee hyvin :wink
  13. Nuppari85 Uusi käyttäjä

Pahvinen saatiin. Kerava

Jaa tämä sivu